Berk bunu neden yapmıştı? Ondan gerçekten nefret ediyordum, ama içimden bir ses onun ismini sayıklıyor, onu hâlâ seviyordu. O sesi susturmam gerekiyordu, onu engellemem gerekiyordu.
Berk bana bakarken ben ona bakamıyordum, gözleri beni korkutacak derecede deli bakıyordu... "Sana deli oluyorum." dedi, sesinde bile delilik vardı. "O zaman beni bırak, ben burada olmak istemiyorum Berk." dedim ve yüzüne tükürdüm. "Katil! Onu öldürdün!" diye bağırdım. Yüzündeki tükürüğü bile silmedi, sırıttı. Hoşuna gitmiş gibiydi, tam bir deli! Benden ne istiyordu? "Ne istiyorsun benden Berk? Korkuyorum, korkuyorum senden!" Son cümlemi duyunca doğruldu, yüzünde hayal kırıklığı vardı. "Demek, benden korkuyorsun?" Sırıttı. "Bunun hoşuma gitmesi normal mi?" dedi. "Nasıl fantezileri var senin deli? Aklını kaybetmiş bir sapıksın!" diye bağırdığımda sinirlenmeye başlıyordu. "Yeter! Sus yoksa seni burada aç ve susuz terk eder giderim." dedi. Ondan gerçekten nefret ediyordum, tam bir pislikti! Ondan bu şekilde kurtulamayacaksam, onun istediği şekilde kurtulacaktım. "Peki, aslında şuan ne kadar çekici bir sapıksın biliyorsun değil mi?" Bana umutla baktığında ona çekici bir bakış attım. "Sen, gerçekten böyle mi düşünüyorsun?" dedi tereddütle. "Aslında her zaman bir mafya ile evlenmek istemiştim, yani bilirsin onlar çok korumacı ve kıskançlar. Ayrıca... çok da yakışıklılar." dediğimde bana doğru uzandı ve nefesi boynumda olduğunda çok iyi hissediyordum. Kendine Beren! Karşındaki kişi bir katil! Beni öpmeye başladı, üç dakika sonra dudaklarımdan ayrıldığında nefes nefese kalmıştım. Bu öpücükten, zevk mi almıştım?
"Dudaklarını seviyorum Beren. Saçını, gözlerini, ellerini, yüzünü, özelliklede seni seviyorum..." dediğinde gözlerimiz buluştu. "Seni tekrar öpebilir miyim Berk?" dediğim anda dudağıma yapıştı ve beş dakika sonra beni tekrar bıraktığında yine nefes nefeseydim. Boynumu öpmeye başladı, bu beni neden bu kadar iyi hissettiriyordu? Onu hâlâ seviyordum, ne olursa olsun...
"Seni seviyorum." dedim fısıldayarak. Beni daha çok öpmeye başladı. İplerimi çözdü ve beni ayağa kaldırdı, sarılarak tutku içinde öpüştük. Sonra beni başka bir odaya götürdü. Sanırım burası onun odasıydı, ya da bir misafir odası. Ben odayı gezerken bi anda beni itti ve yatağa düştüm, hemen üzerime atladı. Hiç karşı koymadım, hemen onu öptüm. Dudakları dudaklarımdan yine ayrıldığında üzerimde duruyordu. Üzerimi yavaşça çıkardım, üzerimde artık hiçbir şey yoktu. Onun üzerine çıktım, sonrasını hatırlamıyorum. Kalktığımda Berk yanımda değildi...