יאלין
לא היה לי שמץ של מושג שזה מה שאן עברה ועוברת.
הבגידות, הלחץ, השקרים, הצעקות, הקללות..לעזאזל, הכעס בעבע בי. הידיעה שאני לא יכול לעשות כלום כדי להפסיק את זה עוד יותר כירסמה בי, התגרתה בי. שעתיים חלפו להם אחרי שהיא סיפרה לי את הכול לפרטי פריטים.
האם זה הוריד לי ממנה? ממש לא, להפך. זה העלה לי יותר את הרצון להיות לידה. להקשיב, ולעזור כמה שאני אוכל.
חיבקתי אותה והתענגתי על ההרגשה ועל ריחה. האם זה אנוכי לחשוב על זה כשהיא צריכה אותי? כן בהחלט, אבל זה לא בשליטה שלי.
"בואי," החזקתי בידה והלכתי איתה לעבר החדר שלי.
"לפני שאת מתחילה להילחץ, אין בי שום כוונה לעשות משהו שלא תרצי או שיפגע בך." אני חושב שאת מספיק סומכת עליי כדי לדעת שזה נכון.היא התיישבה על המיטה, והוצאתי את הגיטרה שלי מהתיק שלה. "אני יודע שאת אוהבת לשיר לאנשים, אבל הפעם תתני לי לשיר לך." התחלתי לנגן את השיר ״עד מחר״ של אביתר בנאי.
"אסור לך לחשוב.. כשאת כל-כך עייפה..." ואז, היא הניחה את ראשה על כתפי. השתדלתי להישאר יציב כדי שתרגיש כמה שיותר נוח. "מחבק אותך..." כשסיימתי, ראשה עדיין היה מונח על כתפי ורק הסתכלנו זה על זה.
ואז, לאט לאט התקרבנו יותר זה אל זו, וזה פשוט קרה.
הנחתי את הגיטרה בצד והחזקתי בפניה. בעדינות, כמה שיכלתי. העמקתי לאט לאט את הנשיקה ואן לא התנגדה לי לרגע.רציתי להמשיך עוד ולא לעצור. אבל עצרתי ברגע שהרגשתי דמעות על פניי.. שהן בהחלט לא שלי.
"סליחה.." היא מלמלה וניגבה את עיניה. "לא, אני מצטער. לא הייתי צריך לעשות משהו שלא רצית. אני מבטיח שזה לא יקרה שוב—"
עצרתי כשהיא גיחכה קצת. "סליחה.. פשוט ממש נלחצת פתאום. זה..זה לא בגללך, אני רציתי את זה. פשוט.. אף פעם לא היה מישהו שהיה שם עבורי כמו שאתה שם. הרסתי את זה, אה?" היא משכה באפה והורידה את ראשה.
משכתי אותה לחיבוק וליטפתי את גבה. "לא את לא, אני מבטיח." התענגתי על ריחה עוד הפעם. "אני דפוקה, אתה צריך להבין את זה." "את לא, את צריכה להבין את זה."
"איך אתה יודע?" שאלה, עיניה נצצו. "כי אני פשוט יודע. ואם את כבר משוכנעת שאת דפוקה.. אז את הבן-אדם הכי פחות דפוק שהכרתי." היא חיבקה אותי חזק יותר ואז שיחררה.
"אתה תצחק עליי, אבל אה.. זאת הייתה הפעם הראשונה שלי..." הפעם הראשונה. אני זכיתי בזה. חיוך עלה על פניי כשהבנתי שהיא נתנה לי את העונג להיות הראשון בהכול.
"האמת, אני מופתע. נישקת יותר טוב מכל מי שנישקה אותי אי פעם." "אתה נישקת אותי." צחקקה. "בדרך כלל אומרים: ״נשים ראשונות״ אבל בסדר דבש, אני נישקתי. זה נכון."
YOU ARE READING
הכוכבים אמרו
Romanceהכוכבים אמרו- ספר 1 בדואט ״הכוכבים״. טרופים: ידידים לאוהבים, תיכון, עזיבה, תלמיד חדש, הזדמנות שנייה, בגידה (לא בין דמויות ראשיות). טריגרים: דימוי גוף שלילי. אן: אין לי אמונה באנשים. בגברים, יותר נכון. אף פעם לא באמת ניסיתי להיות בזוגיות, על מי אני ע...