,,Proč jsem se na ni hleděl tak dlouho?"zamyslím se v duchu. Eliach můj vnitřní vlk řekne,,Že by se ti líbila?"
(Pro oživení paměti, z první kapitoly)2. Vnitřní nedorozumění
,,Nelíbí se mi" odsyknu mu. ,,Já si ale myslím že ano" hádá se. ,,MNĚ se nelíbí možná tak TOBĚ" odpovím mu. Eliach už raději nic neřekne, i když vím že svůj názor nezměnil.
Po zbytek dne už se jí raději vyhýbám jak jen to jde.
ASHLEY' S POV
Na oběd si jdu sednout za Liou. ,,Dnes k nám do třídy přišel nový student jmenuje se Jacob" řeknu jí jakmile se posadím. ,,Nelíbí se ti náhodou?" zeptá se mě. ,,Ne!" vykřiknu. Zasměje se nad mojí reakcí. ,,Mě to tak, ale nepřijde" ozve se Eleanor moje vnitřní vlčice.
Rozhodnu se jí ignorovat a místo toho se raději zeptám Lii jak probíhal její den. ,,Dobře k nám dnes také přišel někdo nový, Randy." Lia se zvedne a omluví se Ashley že už musí jít a nechá ji zamyšlenou nad těmito slovy sedět u stolu.
Ptám se sama sebe. ,,Není to až moc velká náhoda, že v jeden jediný den přijdou 2 kluci do té stejné školy?"
A tak se další den rozhodnu Jacoba sledovat. Jdu za ním až k lesu a pak uvidím jak k němu někdo přichází z druhé strany lesa. Podle jeho pachu zjistím, že se jedná o vlkodlaka ,,Alfa" vycítím. Najednou dostanu pocit nejistoty a rychle se schovám za strom. ,,Co když mě některý z nich viděl?" řeknu si v duchu. ,, Mám je pořád sledovat?" ,, A nebo mám utéct?" nemůžu se rozhodnout.
JACOB'S POV
Potom co se jí úspěšně celý den vyhýbám uvidím jak sedí u stolu a povídá si s nějakou holkou, kterou jsem rozpoznal, jako vlkodlačici.
Mám tolik otázek. ,,O čem a vůbec proč si povídají?". V tom se mě Eliach zeptá ,,A proč tě to vůbec zajímá?"
Bez odpovědi zůstanu stát na místě s upřeným pohledem na Ashley. Ve chvíli kdy se k ní chci vydat ani nevím proč se Ashley zvedne a odejde pryč z jídelny. Vzpomenu si, že mám s Randym sraz v lese vyběhnu z jídelny a rozběhnu se k lesu.
• • • • • •
Když už jsem skoro na předem domluveném místě uvidím cizího vlkodlaka jak jde ke mně v lidské podobě. Zastavím se. ,,Je to Alfa" ozve se Eliach. Poděkuji mu i přesto, že už jsem něco vytušil z jeho pachu.
Přijde ke mně a zadívá se na mě jeho modrýma očima. Nevím co si mám myslet. ,,Ahoj já jsem Raimond Alfa smečky od vedle."
Spozorním, ale ztuhnu, když uslyším zvuk ze strany, otočím za zvukem.
Periferním viděním zahlédnu, že se otočil i druhý Alfa.AHOJ
OMLOUVÁM SE ZA DVĚ KRÁTKÉ
KAPITOLY HNED PO SOBĚ, ALE BUDU
SE SNAŽIT VÁM TO VYNAHRADITVAŠE NATY A ASHLEY <3
ČTEŠ
Pouto osudu
WerewolfCo se stane, když přijde do tvé třídy vlkodlak a ty to nepoznáš? A potom se do sebe ještě k tomu zamilujete?