ASHLEY'S POV
Ahoj jmenuju se Ashley a je mi 20 let.
Mám mladší sestru Elis, která je moje jediná rodina. Chodím na střední školu, chodí tam se mnou i moje nejlepší kamarádka Lia, která je také Betou mojí smečky. Já a moje smečka bydlíme v obrovském proskleném domě naproti lesu.Probudím se je pondělí ráno a mě se nechce do školy, nakonec se, ale donutím vstát a jdu se připravit. Jakmile se připravím vyjdu ven a vzpomenu si, že mě čeká ještě dlouhá cesta do školy. Povzdechnu si a rozejdu se.
Když přijdu do školy a jdu ke skříňce uslyším dvě holky z mojí třídy, jak si nadšeně povídají, že k nám dnes má přijít někdo nový. Z jejich rozhovoru však nepochopím o koho se jedná.
Ve třídě se posadím do poslední lavice u dveří a vytáhnu knížku do, které se ihned začtu.
Jakmile zazvoní zvonek schovám knihu zpátky do batohu. ,,Kdo asi bude ten nový?" říkám si v duchu.
Za chvíli přijde učitelka a nikde žádný nový student.Začínám si říkat, že jsem asi slyšela špatně, když v tom za mnou někdo rychle projde, otočím se. Je to kluk má hnědožluté až skoro jantarové oči, hnědé vlasy na, které mu zrovna teď svítilo slunce přes okno. Zeptá se mě ,,Mohu si k tobě přisednout?"a ukáže na volné místo vedle mě. Přikývnu mu na znamení souhlasu a on se posadí. ,,Já jsem Jacob'' představí se mi. ,,Já Ashley" odpovím mu nazpět.
Sotva to stihnu doříct promluví učitelka. ,,Toto je náš nový student jmenuje se Jacob, chovejte se k němu všichni s úctou". Potom začne hodina a já se ponořím do svých myšlenek. Pak už spolu nemluvíme.
JACOB'S POV
Probudím se a podívám se na mobil.
,,Sakra" zanadávám, protože jsem zaspal. Můj první den školy a já hned zaspím.Okamžitě se jdu připravit. Do pokoje mi vletí rozespalý Randy(moje Beta).
Rozhlédne se po místnosti a zhodnotí situaci. Když zjistí, že jsem už vstal, uklidní se a jde se rychle připravit, abychom nepřišli pozdě do školy.Když přijdu ke škole, vstoupím dovnitř a začnu hledat svoji novou třídu, za chvíli se ztratím, ale potom přijde Randy a pomůže mi. Nakonec naše třídy oba najdeme.
Vejdu tam a uvědomím si, že jdu stejně pozdě. Projdu za dívkou s fialovými pramínky ve skoro průhledných třpytivých vlasech, které měla v culíku. Její tělo pokrývalo tričko s volány na ramenou a dlouhou sukní.
Otočí se na mě má krásné oči které jí ladí k jejím vlasům. Zeptám se jí ,,Mohu si k tobě přisednout?" Kývne hlavou že můžu a tak se tedy posadím. ,,Já jsem Jacob'' řeknu bez zamyšlení. ,,Já Ashley" řekne ona.
Zadívám se na ní ani nevím na jak dlouho, ale Ashley si toho všimne a otočí se na mě v tu chvíli se proberu a odvrátím zrak.
,,Proč jsem na ni hleděl tak dlouho?" Zamyslím se v duchu. Eliach můj vnitřní vlk řekne,,Že by se ti líbila?"
AHOJKY
TADY VAŠE ASHLEY A Naty_pit
DÍKY ŽE ČTĚTE :)
ČTEŠ
Pouto osudu
Hombres LoboCo se stane, když přijde do tvé třídy vlkodlak a ty to nepoznáš? A potom se do sebe ještě k tomu zamilujete?