3. Odhalení

12 0 0
                                    

Spozorním, ale ztuhnu, když uslyším zvuk ze strany, otočím se za zvukem. Periferním viděním zahlédnu, že se otočil i druhý Alfa.
( Opět pro oživení z druhé kapitoly)

3. Odhalení

ASHLEY'S POV

,,Odejdi" řekne mi moje vlčice, ale já se rozhodnu zůstat. Nastražím svůj vlčí sluch a zaposlouchám se do jejich rozhovoru.

,,Ahoj já jsem Raimond Alfa smečky od vedle". To je to jediné co z jejich rozhovoru zaslechnu, protože mě někdo ze zadu překvapí.

Otočí mě, tím mě vyvede z míry a já šlápnu na klacík, který se podemnou rozlomí, rychle vrátím nohu zase zpátky, přitlačí mě ke stromu a zacpe mi pusu rukou.

Teprve teď se na něj podívám. Má hnědé kudrnaté vlasy a hnědé vlkodlačí oči ve, kterých se mu zračí překvapení a odhodlání, ale také něco, nevím jak to vysvětlit, jako kdybych ho s někým spojovala.

Z mojí mysli mě vytrhne jeho tichý výhružný hlas ,,Co tu děláš? toto není tvoje území a nemáš tu co dělat."

Ztuhnu a nevím co mám dělat nebo říct. Nečeká na moji odpověď a řekne ,,Odpověz jinak tě odvedu za Alfou."

,,A kdo vůbec jsi, nebudu mluvit s někým jehož jméno ani neznám." řeknu mu s mírným podrážděním v hlase. ,,Myslíš si že jsi v pozici kdy se můžeš ptát?"odsekne mi a nečeká že odpovím. Ale já i přesto hrdě řeknu ,,Ano, protože jinak se nedozvíš co tu vlastně dělám."

,,Randy" sykne najednou. ,,Co"?zeptám se zmateně. ,,Moje jméno zní Randy."zopakuje.

,,Aha on je ten ze školy, takže spolu přeci jen mají něco společného. Ale co to je? Co spolu můžou mít člověk a vlkodlak společného?"zamyslím se než mu odpovím na jeho otázku.

,,No já jsem akorát chtěla jít prvně na lov než se vrátím domů a uviděla jsem je tak jsem se rychle schovala za strom, protože nechci, aby mě některý z nich viděl. A když jsem se schovala ucítila jsem, že ten co přišel za Jacobem je Alfa ale Jacob vlkodlak není, takže jsem se chtěla dozvědět proč s ním mluví."odpovím mu svým hlasem Alfy.

Na chvíli se zamračí a zamyslí se.
,,Aha takže ty jsi Alfa, víš hned jsem to nepoznal, protože máš zvláštní pach, ze kterého se to dá poznat velmi těžko a zřejmě ho má i Jacob"dodá.

Jsem Alfa, ale nikomu o tom prosím neříkej, jak vypadám nebo třeba.... Počkat cože? jak to myslíš?" Zeptám se, ale pak mi to dojde. ,,Jacob je taky vlkodlak"vyhrknu nahlas.

No, tos řekla ty ne já. A nic víc už ti neřeknu na to rovnou zapomeň. Už jsem ti toho řekl až moc.

,,Dobře" řeknu ikdyž mám v hlavě zmatek, tolik otázek, které bych si chtěla ujasnit, ale nebudu na něj tlačit. To bych dosáhla tak maximálně toho, že bych přišla o možnost s ním mluvit přátelsky, vzbudila bych v něm podezření a stejně by mi nic neřekl. A tak ho požádám jen o pomoc. ,,Prosím pomoz mi se odsud dostat bez toho aby mě viděli."

,,Bez toho to asi nepůjde, ale můžeš se přeměnit a utéct, neboj Jacobovi nic neřeknu" ujistí mě. A přesně tak taky udělám.

Jakmile se rozběhnu po všech čtyř pryč uslyším, že za mnou někdo běží. Ještě víc zrychlím ale on taky. Cítím jak už mi jehličí z pod jeho tlapek padá na ty moje. A nevím co mám dělat, mám strach.

,,Ještě kousek a budeme na našem území, tam už na nás nebude moct" ozve se Eleanor. Zrychlím jak jen to jde. Až když jsem na našem území zastavím se, nastražím uši, ale nikoho neslyším ani nevidím a tak se přeměním zpět. Konečně si jdu odpočinout domů.

JACOB'S POV

Otočím se a zahlédnu nohu, která vyčnívá zpoza stromu. Podle barvy boty hádám, že jde o dívku. Noha se ihned vrátí zpět za strom a už ji není vidět.

Chci tam jít, ale budu upřímný mám docela strach z toho kdo se tam skrývá. Napadne mě jestli to není náhodou někdo z Raimondovi smečky. Nakonec se rozhodnu tam jít. Jdu pomalu a potichu, když už jsem skoro tam cizí vlačice za stromem se přemění a rozběhne se pryč z lesa. Neváhám a rozběhnu se za ní.

Jakmile se začneme nacházet na jiném území, zpomalím a raději se schovám, ale pořád ji sleduji. Když v tom se najednou promění a já zjistím, že je to Ashley. ,,Sakra" vykřiknu. ,, Jakto že jsem to hned nepoznal? Není se mnou něco špatně?", ptám se sám sebe.

TAK CO ŘÍKÁTE NA TUTO KAPITOLKU?

KLIDNĚ PIŠTE DO KOMENTÁŘŮ ODPOVÍME.

ASHLEY A NATY

Pouto osuduKde žijí příběhy. Začni objevovat