4. Zmatek

3 0 0
                                    

Jakmile se začneme nacházet na jiném území zpomalím a raději se schovám, ale pořád ji sleduji. Když v tom se najednou promění a já zjistím, že je to Ashley ,,Sakra" vykřiknu. ,,Jakto že jsem to hned nepoznal? Je se mnou něco špatně?" ptám se sám sebe.

4. Zmatek

JACOB'S POV

Mířím zpět, ale pořád nemůžu uvěřit tomu co jsem viděl.

Když se vrátím Raimond už tu není, zatímco Randy stojí opřený o strom a dívá se na mě. ,,Kde jsi byl" zeptá se. ,,Ále, jen se proběhnout."

,,Raimond ti vzkazuje, že se s tebou chce zítra setkat ve stejnou dobu a na stejném místě jako dnes."oznámí mi.

Poděkuji mu a zeptám se ho kdy přišel. ,,No asi tak chvíli před tím než odešel Alfa." odpoví.

,,Dobře" řeknu a v tichosti odcházíme společně domů.

Nenechá mě to chladným a tak si říkám jestli bych to Randymu neměl říct, ale co, nepotřebuju, aby se tím zabýval ještě někdo další a nechám si to pro sebe. ,,Ashley, vlčice?" pokládám si pořád tu stejnou otázku.

Jakmile vejdeme do našeho krásného domu. Jdu za doktorem a zeptám se ho jestli se mnou něco není, když jsem nerozpoznal vlčici od lidí.

Udělá nějaké testy a potom prohlásí, že jsem naprosto v pořádku. Jdu do kanceláře vyřizovat papíry, ale nemůžu se na ně vůbec soustředit. Moji celou mysl totiž zaplní Ashley.

ASHLEY'S POV

Když přijdu domů jako první mě přivítá moje o čtyři roky mladší sestřička Elis už s dvěma šálky čaje v rukou. ,,Cítila jsem, že jdeš tak jsem nám udělala oboum. Je to tvůj oblíbený." řekne láskyplně.

Poděkuji jí, a zeptám se jí co bude dnes dělat. ,,No přece jsme se domluvili, že dnes se budeme společně i s Liou dívat na televizi. Ty jsi zapomněla?" zeptá se smutně. ,,Jistě, že ne" odpovím.

,,Tak běž nahoru pro Liu a já si mezitím jen zaběhnu pro něco do pracovny." řeknu a rychle běžím nahoru po schodech.

Když se blížím k pracovně, uvidím pootevřené dveře, což mě zneklidní. Pomalu se k nim vydám, vezmu za kliku a prudce otevřu dveře. Překvapením vyjeknu.

JACOB'S POV

Druhý den se jdu setkat s Raimondem tak jak jsme se domluvili. Už tam na mě čeká.

Pozdravíme se a já se ho zeptám, proč se chtěl sejít. ,,Víš", pronese starostlivě,,doneslo se ke mně, že jsi mi zabil vlka který je už týden nezvěstný." Ale nemyslím si, že by jsi to byl schopný udělat."

,,Proč si to myslíš?" zeptám se. Protože se snažíš si udržovat dobré vztahy mezi všemi Alfy a upřímně nemyslím, že by jsi chtěl pokazit to co si buduješ už tak dlouho.

,,Tak proč jsi teda tady, když mě neobviňuješ?" ptám se.

,,Chci tě požádat o pomoc mi ho najít. Byl to můj dlouholetý člen smečky a také velmi dobrý přítel. Bojím se o něj a nejsem sám, jeho spřízněná duše je na pokraji zoufalství a strachu o něj. Pomoz nám ho najít a my ti pomůžeme v budoucnu."

,,Platí" řeknu a potřeseme si rukama.
Ihned vydám rozkaz ať moje hlídka prohledá oblasti na hranicích našeho území. A opět pomyslím na Ashley.

OMLOUVÁM SE ZA OPOŽDĚNÍ KAPITOLKY, S NATY JSME MĚLI MOC UČENÍ, TAKŽE DOUFÁM, ŽE CHÁPETE

JINAK DALŠÍ KAPITOLKA UŽ JE NA CESTĚ

ASHLEY A NATY

Pouto osuduKde žijí příběhy. Začni objevovat