Asi'nin odadan çıkmasıyla Alaz'ın mektubu hızla alıp okumaya başlaması bir oldu. Asi gibi emindi odadan çıktığı an Alaz'ın mektubu okuyacağına. Ona okuması için 5 dakika süre tanımayı düşündü sonrasında bir anda odaya dalıp yüzündeki ifadeyi görmek istiyordu. O ifadeye göre karar verecekti kendini affettirme yolunda nasıl bir yol izleyeceğine. Alaz'ı güldürecek şeyler yazmayı denemişti hatta bazı cümlelerden sonra emoji çizimleri bile yapmıştı. Ama ne kadar başarılı olacağını bilmiyordu.
(Asi'den Alaz'ına mektup)
Alaz'ım, hayatımın tek gerçeği. Seni çok seviyorum. Bu zamana kadar sadece 2 kez söyleyebildim sana bunu ama bundan sonra sık sık söyleyeceğim. İçimde tutmak gereksiz geliyor çünkü. Bugün var yarın yokuz sonuçta. Rüya bana senin mektubunu verdiğinde ilk satırların kalbime bıçak gibi saplanmıştı. Çok korktum Alaz, çok üzüldüm. Eğer gerçekten sana bir şey olsaydı yemin ederim ben de bebeğimizle birlikte peşinden gelirdim. İyi ki beceremedin, beceriksiz😄.
Madem sen bana anlattın aşık olma serüvenini bir de benden dinle bakalım benimkini. Sen seversin bunları duymayı depoda bile can havliyle bana bunu anlattırmaya çalışmıştın (biliyorum beni uyanık tutmak içindi hepsi çaktırma😉).
Öncelikle seni yolda ya da partide gördüğümde etkilenmedim hatta baya gıcık oldum. Sen benden çok önce kapılmışsın bana ve VAHŞİ cazibeme👄😉. İlk dikkatimi çektiğin yer nezarethane. Ben Yaman için sen Rüya için kıskançlık krizine girdik güya. Ne kadar aptalız dimi. Orada ilk göz teması kurduğumuz an anladım ikimizin de yarasının aynı yerde olduğunu. Senin de bunu anladığını anladım. O yüzden ilk kez birinin beni gerçekten görmüş olması tedirgin etti. O kadar alışmışım ki görünmez olmaya, ifşa olmuş bir ajan gibi hissettim kendimi. Hastanede Çağla, Yaman ve seni dövdürttüğünde yine aynı şeyi yaşadık. Yine başkaları için acı çekip birbirimizi gördük. Ama bu sefer sen öyle sadece görmek yetmez diyip yapıştın dudaklarıma. Hayatımın şokunu yaşadım asla beklemiyordum. Geri itemedim seni ama karşılık da veremedim. Nasıl öpüşülür onu da bilmiyordum ki nasıl karşılık vereyim. Dudaklarının dudaklarımda kaldığı her saniye sana doğru aktığımı hissettim. Bu his çok korkuttu beni çünkü tanımıyordum, o hisse bir isim ya da anlam veremiyordum o an. Tabi şimdi veriyorum "tutku". Epey hoşuma gitmişti o öpücük yalan yok😄. Sonrasında dudaklarımdan ayrıldığında duvar da olsa öperdim diyince dayağı yedin. Haklıydım hiç kusura bakma. Bir sinirle gidecekken oradan sesinle döndüm. O konuşmamızı ve bakışlarını hiç unutamıyorum. "Beni de götür" derkenki o bakışın o kadar gerçek ve masumdu ki hayır deme şansı bırakmıyordu bana. O akşam cehennemin dibinde gerçek hayatımın aşkına gerçek olduğunu zannettiğim aşkımı anlattım. Tabi bundan o zamanlar haberim yok. Nerden bilebilirdim ki hayatımın tek gerçeğinin o an yanımda oturduğunu. Mektubunda Yaman'a karşı ne hissettiğim konusunu hiç konuşmadığımızı ve sormaya korktuğunu söylemişsin. Sen Rüya'yı eksik kalan annenin yerine koyup sevdin ben de Yaman'ı eksik kalan babamın yerine koyup sevdim. Baba gibi, abi gibi, arkadaş gibi, kahraman gibi sevdim. Ama sana aşık olunca yani gerçek aşkın ne olduğunu tanıyınca Yaman'a hissettiklerimin ne kadar aşktan uzak olduğunu anladım. İçin rahat olsun Alaz'ım, o benim abim tıpkı senin de abin olduğu gibi. Ve yine için rahat olsun Ala'zım ben seni o kadar çok seviyorum ki bu dünya üzerinde senden daha fazla sevebileceğim kimse yok. Şey...aslında düşündüm de var sanırım. BEBEĞİMİZ. Sonuçta o da senden bir parça nasıl sevmem. Her neyse konumuza dönelim ve zamanda yolculuğa devam edelim.
Yaman ile Rüya'yı odaya kilitleyip seni çağırdığım gün amacım seni onlardan uzak tutmakmış gibi gözükse de aslında üzgündüm ve sadece seni görmek istemiştim. Söylediklerim bahaneydi. Ama öpücük şahaneydi😄💋. O kadar güzel sarıldın ve o kadar güzel şeyler söyledin ki bana söylediklerinde samimi misin diye gözlerine bakmak için başımı kaldırdığım an tüm samimiyetin yüzüme çarptı. Sonrası zaten malum. Tamamen kontrol dışı bir şekilde öptüm seni, planımda bu yoktu😄aslında bu sana çekildiğim ilk an değildi ama onu depoda anlattığım için es geçtim. Ama o gün arabada feleğim şaştı diyebilirim. Her ne kadar saçma bir şekilde ayrılmış olsak da o gün, benim için milat oldu. O günden sonra aklıma gelmedi Yaman bir daha. Onu Rüya ile görmek canımı yakmadı. Sadece seni düşünürken buldum kendimi sürekli. Yani cancazım senden önce aşık olmuşum ben.