Çürümüş Kalbin Derinliklerinden Göğe

24 8 11
                                    

Yazar notu: Bu yorumlar kitap dahilinde kendi düşüncelerimi ileteceğim tek yer olacak. ÇKDG oldukça keyifli bir o kadar da etkileyici bir kitap. Umarım benim yazarken aldığım heyecanı siz de okurken yaşarsınız. Düşüncelerinizi yorumlarda okumaktan mutluluk duyarım. Keyifli okumalar.


Bana anında ulaşmak için:

Yazar instagram adresim: rubyy.sue

Şahsi instagram adresim: rubysshelf



Okumakta olduğunuz Çürümüş Kalbin Derinliklerinden Göğe eseri, telif haklarıyla korunmaktadır.

Yazar: Ruby Sue 

Tür: Fantastik 

Yaş aralığı: Genç-Yetişkin

Sınıf: Tek kitap

Konu: Kasabanın dilden dile dolaşan rivayetlerine konu olmuş şatoya, her yıl teslimat yetiştiren Aevan öngörülemeyen bir engelle karşılaşır. Hafızası eskisi kadar güçlü olmayan babası siparişi unutmuştur.  Çörek dolu sepeti geç de olsa kapının önüne bırakmak için yola çıkmıştır. Ancak normalin aksine demir parmaklıklarda ücret onu beklemiyordur... Ertesi gün alabileceğinin düşüncesiyle sepeti bırakmak istediğinde ise kendini bahçeye çeken bir güç ile içeri savrulmuş olarak bulur. Demir parmaklıkların artık arkasında kaldığını fark ettikten sonra oradan çıkmak için her yolu dener. Yöntemleri yetersiz geldiğinde ise insan olmaktan bir o kadar uzak olan ev halkıyla tanışır...


Arka kapak yazısı:  

Bana dokunamazsın,

Bana bakamazsın,

Beni duyamazsın.

Ben üç aşamalı bu lanetle yaşarken bu şatoda benimle mahkumsun. Büyülü şatoda ömrünü geçirmek ve lanetimin bir parçası olmamak için dikkatli yaşamak zorundasın. Eğer laneti kırarsan evine dönebilirsin.

Sorun da bu... Laneti neyin kıracağını on yıldır çözemedim. Sen de çözemezsin, bu imkansız.









Çürümüş Kalbin Derinliklerinden GöğeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin