Ölümün Kıyısındaki Yaşam'ın ikinci kurgusuna hepiniz hoş geldiniz. Seriye ısınmak için yazdığım Ölümün Kıyısındaki Yaşam'dan sonra Ölümün Ötesindeki Yaşam'ın size çok daha farklı duygular hissettireceğinden eminim. Acemice yazdığım Ölümün Kıyısındaki Yaşam'dan sonra umarım Ölümün Ötesindeki Yaşam'ı sizin için daha iyi yazabilmişimdir.
Okuyan ve yayılmasına vesile olmak için yıldızlayan herkese çok teşekkür ediyorum.
Seviliyorsunuzz <3
------
Kurguda geçen bütün karakterler ve yerler benim hayal gücümün bir örneğidir ve tüm hakları bana aittir. Kurgu içerisinde bolca Yunan mitolojisi vardır ama tamamen bilindik mitolojiye bağlı olarak kullanılmamıştır. Tanrılar ve yerler var ama birebir aynı değillerdir. Kendi hayal gücümle harmanladım. Resimler Pinteres'ten alınmıştır ve karakterler temsili bile olsa göstermeyeceğim o yüzden betimlemelerime dayanaraktan görünüşlerini size bırakıyorum.
Zaman zaman bilgilendirmeyi güncelleye bilirim ve bilinmeyen bir kelimeyi ya da kurgumda hangi anlamda hangi kelimeyi kullandığımı ekleyebilirim, kaçırmayın!
YENİ BAŞLANGIÇLAR: Lord of Dead Souls ve Lady of Dead Flowers (İngilizce), Ölü Ruhlar Lordu ve Ölü Çiçekler Leydi'si anlamına gelir. Lord of Dead Souls ve Lady of Dead Flowers, Káto Kósmos'un (Yunanca: κάτω κόσμος), -Alt Dünya'nın- koruyucuları olarak bilinirler ve Lady of Dead Flowers'ın kendi el yazması olan günlüğünden başka onların varlığını kanıtlayan gerçek bir kaynak yoktur. Bilindik bir hikayedir ve "Ölüm Günlüğü" adı altında bilinir.
I dikaiosýni den eínai típota chorís eilikríneia, (Yunanca: Η δικαιοσύνη δεν είναι τίποτα χωρίς ειλικρίνεια), Yvaine'in soyunun adaletlerinin temelini temsil eden bir cümledi. "Dürüstlük olmadan adalet hiçbir şeydir," anlamına gelir.
Agápi mou, (Yunanca: Αγάπη μου), aşkım anlamına gelir.
Spathítis Zoís, (Yunanca: σπαθί της ζωής), yaşam kılıcı anlamına gelir.
Kérma, (Yunanca: κέρμα), madeni para/sikke anlamlarına gelir.
.: To moró mou, (Yunanca: Το μωρό μου), bebeğim anlamına gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-_ÖÖY_- 2!
FantasyÖnce bir bilinmezliğin ortasında yalnız kaldım sonra kendimi onda buldum. Karanlığa teslim olurken aydınlıktan vazgeçtim. Ruhumu bağlarken hiç düşünmedim. Bedenim kayıpken aklımı da kaybettim. Sahip olduğum her şey tek tek kaybolurken onları daha ç...