★-Rozdział 11-★

355 9 8
                                    

Uwaga rozdział może być troszkę cringowy 😽 (autorka <3)
___________________

-tylko tyle? Nie najesz się tym.-
powiedział brunet.

-najem się spokojnie.- oznajmiłam po czym udałam się odebrać swoje zamówienie. Postanowiliśmy, że zjemy w domu. Po tym gdy już każdy miał swoje zamówienie udaliśmy się do busa. Usiadłam między Borysem a Marcelem. Wstawiłam szybko relację na ig a zanim się obejrzałam byliśmy już w domu. Po 15 minutach zaczęliśmy nagrywać i każdy z nas opowiedział co zamówił. Nie chce was zanudzać tematem nagrywek ale było całkiem spoko.

Po skończonych nagrywkach udałam się do pokoju. Weszłam na Instagrama, okropne wiadomości dalej się powtarzały ale postanowiłam strać się tym nie przejmować. Zobaczyłam, że Borys odpowiedział na moją relacje.

Borys ❤️:
Mel, możemy pogadać?
Za 15 minut u mnie w pokoju oki?

Mel 😽:
Oki, przyjdę.

Borys ❤️:
Super dzięki.

Byłam ciekawa o co chodziło. Po 15 minutach udałam się do pokoju bruneta.

-O już jesteś. Usiądź.- wskazał ręką na krzesło obok biurka.

-No to co tam chciałeś?- spytałam siadając na krześle.

-Podoba mi się taka jedna dziewczyna...- zabolało. Japierdole Mel co ty gadasz. Ja nawet nie wiem czy on mi się podoba.

-Ooo kto jest tą szczęściarą?- spytałam trochę przygnębiona.

-No właśnie chodzi o to że...tą dziewczyną jesteś ty.- powiedział Borys.

-To zakład? Nie dam się nabrać

-Mel, przecież wiesz że nie był bym Ci w stanie tego zrobić- powiedział Borys

-Okej...- Boże no co ja mam mu odpowiedzieć? Raz się żyje.
-Ty też mi się podobasz...- odpowiedziałam zaczynając bawić się swoimi palcami ze stresu.

-To teraz tak oficjalnie. Mel zostaniesz moją dziewczyną?- spytał niepewnie brunet.

-Tak!- powiedziałam z uśmiechem.
Po raz pierwszy chyba zobaczyłam Borysa tak szczęśliwego. Brunet wstał z łóżka i się do mnie przytulił.

-Ej dobra bo zaraz mnie udusisz. Haha.- odpowiedziałam odrywając się od bruneta.

--------the end--------
Tak mnie też skręca ten rozdział ale NASZ SHIP SIE SPEŁNIŁ! 😻😻😻
Do zobaczenia! ❤️

Stay safe || Borys x MelaniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz