-haha przepraszam.- odpowiedział
brunet po czym mnie puścił.-Dobra ja idę spać bo jutro nagrywki.- powiedziałam po czym udałam się w stronę drzwi. -Zapomniała bym, możemy na razie nie mówić reszce o naszym związku?- spytałam.
-Jasne, powiemy im kiedy będziesz gotowa.- odpowiedział brunet na co ja się uśmiechnęłam i wyszłam z pokoju. Po tym jak się umyłam i przebrałam w piżamę bardzo szybko zasnęłam.
Obudziłam się o 7:30 a raczej ktoś mnie obudził. Był to Borys.
-Misia wstajemy. Zaraz nagrywki.- oznajmił chłopak.
-Jeszcze 5 minut...- wymamrotałam zaspana.
-Mel, no wstawaj.
-No już, już.- powiedziałam powoli wstając z łóżka. -Która godzina?- spytałam po chwili.
-7:30
-Dobra raz zejdę na dół.
-Oki, kocham cię.- powiedział brunet wychodząc z pokoju.
-Ja ciebie też!- odpowiedziałam szybko i zaczęłam się ubierać. Postanowiłam, że ubiorę biały top i krótkie spodenki. Pomalowałam się i zeszłam na dół.
-Co dziś nagrywamy?- spytałam
-O Mel wstałaś już. Okazało się, że mamy wolne ale o 15:00 jest spotkanie z menadżerem.- powiedziała Eliza.
-A no to ja idę jeszcze spać.- powiedziałam po czym udałam się do swojego pokoju, niestety nie mogłam już zasnąć więc przeglądałam tik toka. Po chwili zauważyłam, że Eliza napisała na naszej grupie.
Eliza 💜:
Dziewczyny...
Możemy pogadać?
U mnie?Mel 😽:
Ofcc zaraz przyjdę!Bobera 😻:
Oki, zaraz będę!Santia 🎀:
Przyjdę!Udałam się w stronę pokoju mojej przyjaciółki, zapukałam.
-Proszę!- usłyszałam po czym weszłam do pokoju blondynki.
-hejka!- powiedziałam. O dziwo wszystkie dziewczyny były już w pokoju.
-To o czym chciałaś pogadać?- spytała Emilka.
-No bo...jestem z Gawronkiem.- oznajmiła Eliza.
-AAA NIE WIERZĘ NASZ SHIP SIE SPEŁNIŁ!- wykrzyczałam szczęśliwa razem z innymi dziewczynami.
-Gratulację!- odpowiedziałam przytulając dziewczynę.-No to teraz czekamy już tylko na Mel i Borysa.- powiedziała Santia, musiałam ją okłamać. Było mi trochę przykro ale starałam się tego nie pokazywać. Pogadaliśmy jeszcze 30 minut po czym każdy się rozszedł. A ja udałam się do kuchni gdzie spotkałam Borysa.
-Słyszałaś, że Gawron i Eliza są razem?- spytał brunet.
-Taak słyszałam. Eliza powiedziała nam dzisiaj.- odpowiedziałam na jego pytanie.
-Obczaj to, że niedługo to my im to powiemy.- powiedział Borys uśmiechając się.
-Hahaha jestem strasznie ciekawa jak zareagują.
-No wiem ja też haha.- pogadaliśmy jeszcze na różne tematy aż w końcu przyszedł nasz menadżer (~Dopowiedź autorki: nawet nie wiem czy oni mają menadżera ale trudno xd)
-Zawołacie resztę?- spytał Adam bo tak nazywał się nasz menadżer.
-Tak.- odpowiedzieliśmy równo z Borysem po czym udaliśmy się po resztę teenziaków.
-Dobra.- zabrał głos menadżer. -Jedziecie na wakacje do Chorwacji!- oznajmił z uśmiechem menadżer.
-Co serio!? Ale super!- wykrzyczał Gracjan.
-Jedziemy na 2 tygodnie, jak wszyscy wiemy Marcel i Eliza są razem więc może ogłosimy wasz związek w piosence, która tam nagramy?- zadał pytanie Adam.
-No mi tam pasuje.- odpowiedział Gawron.
-Mi też.- oznajmiła Eliza.
-No to super! Jutro znowu macie wolne więc się cieszcie a pojutrze jedziemy. To by było na tyle dzięki za spotkanie.- skończył swoją wypowiedź i wyszedł z domu.
Każdy udał się w swoją stronę.--------the end--------
Już niedługo latooo! 😻
Do zobaczenia ❤️
CZYTASZ
Stay safe || Borys x Melania
Teen Fiction-To zakład? Nie dam się nabrać -Mel, przecież wiesz że nie był bym Ci w stanie tego zrobić- powiedział Borys. Zapraszam do czytania! ♡