Kumsal'ın Ağzından
Ben öpülüyor muyum?
Tabii ki Allah'ın Cezası
Dudakları dudaklarımın üzerinde
İlk öpücüğüm gitti
Hemde bu yakışıklı asker beye
Aslında hiç de kötü değil
Hem de hiç değil
Bu adamdan etkilenmiştim
Ama yine de etik değil
Beni öpmesiOnu kendimden itmeye çalışıyordum. Ama bu kas yığını asker herif yerinden oynamıyordu.
Sence
Çırpınışımı fark edip benden ayrıldı.
Ay sonunda
Onun o güzel yüzünde okşama sayılacak bir tokat attım. Ne kafası ne vücudu oynadı. Adam taş mübarek.
Adam doğal taş
Ay tövbe
Ne diyorum ben
Aklım nerede benim
Onda
Karanımda
O senin değil
Maalesef değil maalesef
" Beni nasıl öpersin." diye çıkıştım.
" Tekrar göstermemi mi istiyorsun?" diyerek tekrar yüzüme eğildi. Onu ittirmeyeceğimi biliyordum. Bu yüzden elimle dudaklarımı kapadım.Homurdandı.
" Niye yaptın?" diye boğukça konuştum.
" Kızım anlamıyor musun? Seviyorum lan seni!" Bağırarak dediği için duvara bir adım daha yanaştım. Benimle bir adım daha geldi." Biri gelecek çık dışarı!" bağırmış ve onu kovmuştum. Elimi dudaklarımdan çektiğim için sırıttı. Tekrar ellerimi götürecekken ellerimi tuttu. Öylece yüzüme eğiliyordu. Kafamı eğip kaçtığımı sanarken bir eliyle iki elimi tutmaya başladı. Bir eli nazikçe çene kavrayıp yuları çıkardı. Ama of ya.
Ondan kaçmaya çalışacağımı çok iyi biliyordu. Yüzüne hızlıca eğildi ve dudaklarıma bir buse kondurdu.
Ama yapma böyle
" Engelimi kaldır."
" Hayır."
Tekrar öptü.
Ve tekrar." Off tamam kaldırırım."
Sırıttı.
Zaten yakışıklısın ne diye sırıtıyorsun
Karşı konulamaz oluyor böyle
Ayyy
Gülüşüne kurban be adamEllerimi bıraktı ve avuç içimi öpüp geri çekildi. Saçımı karıştırdı ve çıktı. Amacı bu muydu? Ne beklersin ki.
Geri zekalı
Adam seni seviyorum dedi
Buna mı takıldın
Öptü lan seni
Gitmesini iste
Sonra gidince kızİç sesim bana az daha sövecek. Kendi kişiliğim iç sesim olsaydı benden çekerlerdi. Çak iç ses. Seviyorum yine de seni.
Aynada kendimi gördüğümde boynuma kadar kızarmıştım. Ah şu utangaçlığım. Beni hep ele veriyor. Yüzüme küçük bir su çarptıktan sonra bende çıktım.
_______
Nil kahve içerken her şeyi anlattırmış ve beni daha da utandırmıştı. Hala arka masamızda oturuyorlardı. Fısıltı ile anlatıyordum. Ama Nil başararak cevap veriyordu.
Karan ise pis pis sırıtıyordu. Göz göze geldiğimizde dudaklarını yalıyor ve ısırıyordu.
Gözlerimi kaçırıyordum. Ve hafif gülme sesleriyle sinirim yükseliyordu.
_______
Eve gelmiştim. Benim canım babam bana kısır yapmıştı. Adamın elinden iş geliyor.
Yemeğimi yedikten sonra odama geçip yatağa kuruldum. Ve Karan'ın engelini kaldırdım.
Asker Bey kişisinin engelini kaldırdınız
Asker Bey kişisini Karan olarak kaydettiniz
Karan: Sonunda
Siz: Erdin mi muradına
Karan: Oldukça
Karan: He bir de dudaklarının tadı güzelmiş
Karan: Çilekli
Karan: Bundan sonra hep çilekli dudak istiyorum
Siz: Höst
Siz: Ayı
Siz: Sapık asker
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğlence Olsun | Yarı Texting
RomanceKumsal canı sıkıldığı için bir numara sallar. Numara sahibi sert işine düşkün bir komutan çıkınca özür mesajı yağdırır. Fakat komutan Karan kıza aşık olmuştur bile. Siz: Kardan adam olayım lütfen Siz: O zaman severler değil mi? Siz: Ya sen ne kadar...