Yazarın AnlatımıylaGenç adam kucağında olan genç kızla eve girmişti. Arabada bahsettiği şeyden pişmandı. Yapacağı şey faydalanmak olurdu ve sormadan ikisinin de pişman olmasını istemiyordu. Belki kız ona kızar uzaklaşırdı. Kim bilir. Adam , kızla böyle bir ilişkiye girmeyecekti. En azından ayılana ve ciddi bir ilişki olana kadar.
Kız, adamın kollarında çoktan uyuya kalmıştı bile. Genç adam, kızı ilk defa uyuyor halde görmenin heyecanıyla yanıp tutuşuyordu. Ne de güzel uyuyordu. Melek gibiydi.
Kızı yatağa yatırdı ve üstünü örttü. Elbisesini çıkaramazdı. Olmazdı. Yapamazdı.
Kızın yanından gidecekken bileğine sarılan küçük eller onu engelledi.
" Gitme." dedi genç kız.
Genç adam kızın yanına kıvrıldı. Genç adamın beline kollarını attı kız. Sarıldı ona. Belki ilk defa sarılmanın huzuru vardı. Genç adam kızın beli kavradı ve kendine çekti kızı.
Genç adam kızın kokusuyla huzurun kollarına bıraktı kendini.
Böyle rahat bir uyku kendini göstermemişti hiç bir zaman.
______
Kumsal'ın Ağzından
Sabah uyandığımda belime dolalı kollarla uyandım. Başım çok ağrıyordu ve dün geceye dair hiç r şey hatırlamıyordum.
Karan'a sarılmış bir vaziyette duruyordum. Tabii o da bana sarılmıştı.
Başımın ağrısından dolayı acı bir inleme koptu ağzımdan. Bu ses ne yazık ki Karan'ı uyandırmıştı.
Hafif uykusu var demek ki
" Güzelim uyandın mı?"
" Yok uyuyorum."Bana gülümsedi. O tatlı gülümsemesini sundu. Belli olmayan gamzeleri vardı. Yakından görebilmiştim.
" Uyanmışsın , başın çok ağrıyor mu?"
" Biraz ya da çok fazla ağrıyor."
" Yemek yedikten sonra ağrı kesici içersin geçer."
" Şey, Karan dün gece fazla saçmaladım mı?"
" Hayır."
" Ohh rahatladım."Yataktan kalktı be beni de kaldırdı.
" Elini yüzünü yıka gel kahvaltı hazırlıyorum."Kafa sallayarak onayladım.
________
Kahvaltı etmiştik. Neyi sevip sevmediğimi öğrenmişti. Mesela zeytin yemezdim. Buna şaşırmış ve de kızmıştı. Sağlıklı olmam gerekirmiş. Zeytin yemeliymişim.
Hah
Çok ta tıhSalla gitsin
Ben mutluyumSalonda oturuyorduk ve sohbet ediyorduk. Mutlu mutlu.
Taki Karan göreve çağrılana kadar.
Üstü onu aramış ve göreve gitmesi gerektiğini söylemişti. Doğuya gitmesi gerekiyordu.O bir askerdi. Görevi olacaktı. Ve benim buna alışmam gerekiyordu.
_____
" Güzelim üzülme tamam mı? En kısa sürede geleceğim. Telefonum açık olmayacak. Bana ulaşamayacaksın korkma. Bir şey olursa ulaşırım ben sana."
" Tamam çok dikkatli ol."
Alnımdan öpüp gitti.
Allah'ım lütfen hikayemiz böyle bitmesin
Onu tekrar görebileyimHiç bu kadar bekletmemiştim ama Wattpad'te bir sorun oldu yazdıklarım silindi. Hız kesmeden devam ediyoruz
Yeni bölümde görüşürüzz
İnstagram: Nazt.ap
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğlence Olsun | Yarı Texting
RomanceKumsal canı sıkıldığı için bir numara sallar. Numara sahibi sert işine düşkün bir komutan çıkınca özür mesajı yağdırır. Fakat komutan Karan kıza aşık olmuştur bile. Siz: Kardan adam olayım lütfen Siz: O zaman severler değil mi? Siz: Ya sen ne kadar...