Anneme ne oldu?

55 8 6
                                    

                 

Bu güne yine söylenerek uyanmam yeni bir başlangıç değil sanırım.Her sabah böyle uyanmak zorunda değilim diye düşünüyorum,fakat uyanmayi sabahları çocukluğumdan sevmedim.Erken uyanmak bile farklı bir zorluk değilmi ya.Allahın belası çalar saat sus artık,kalktım zaten.Annem normalda kahvaltı hazırlamadan evden çıkmaz,hatta benim elmalı turta sevdigimi bildiği için bana her sabah elmalı turta alıp çayımın yanına bırakır.Her neyse şuan konumuz annem turtayı bırakın uykudan bile uyanmamış.Sanırım gece saatini kurmayı unutmuş.Uyandırmaya gittim,fakat yatağında yoktu.Nerde bu kadın diye düşünürken yatağın yanındakı notu gördüm notta ise şöyle yazılmıştı:

"Güzelim,akşam annemlere gidicem.Biliyorsun büyükbaban öldüğünden beri cenaze işlerine yardım etmem lazım,bu yüzdende iş saatim bu gün hem fazla, hemde erken gitsem çabucak bitiririm diye düşündüm.Turtanı buzdolabına bıraktım bitanem.Eğer bir sorun olursa beni ara.Yarın akşama kadar dönmüş olucam.Afiyet olsun meleğim."

Ayyyy,annem benim ya turtanı unutmamış.Çaydanlığın altını ısıtmak için mutfağa gittim,buzdolabımdan turtamı aldım ve dizi izlemek için netflixi kullanmaya karar verdim."Gilmore Girls"-a tıkladım ve kaldığım yerden diziyi izlemeye devam etdim,Rory çok güzel bir kız ya.Sofraya bir çay ve limon dilimleyip koydum başkada bir şeye gerek yok diye düşünüyorum zaten.Kahvaltımı etdikden sonra sofrayı toparladım,odamı ve annemin yatağını toparladım.Üzerimi giyinip makyaj yapmak için bir müzik açtım.Makyajımı yaptıktan sonra anahtarla evi kilitleyip,asansöre doğru gittim.Kliniğe varmam için henüz zamanım vardı,o yüzden telaşlı değildim.Saate baktım henüz saat 10:20-di,iyi şimdi bir taksi bulursam hemen seansa yetişe bilirim diye düşünüp bir taksi aramaya başladım,heh buldum.

Hava çok iyi bu arada tam piknik yapmalıkk.Kızlara kliniğe gittikden sonra yazarım bu gun 2 seansım var.Umarım,danışanlarım gecikmezler yoksa saatleri karışa bilir.Taksi buldum yol kenarında hemen binip gideceğim kliniğin ismini söyledim,bütün yol boyunca taksici abi ekonomiden konuştu.Vallahi,durumlar malum yaşamak gün geçtikce zorlaşıyor diye bitirdi cümlesini "Haklısın abi"dedim sadece zaten ülkenin sorunu sadece bu değilki, diye düşünmeye devam etdim.Sanırım kedi almalıyım annem kızıyor amma çok seviyorum be,nasıl yapsam acaba bu kadın neden ikna olmuyorki zaten bende kazanıyorum ya,bir kediye neden bakamayizkii..Taksici abi "Geldik hanımefendi ine bilirsiniz" dediginde irkildim,şaka gibi tüm yolu kedi almak hakkında mı düşündüm ben.Sanırım benimde psikolojik bozulmuş ola bilir erkekler kapatılsın abi lütfen bu ne sıcak,arada bir esen rüzgar dışında havanın güzel yanı yok zaten.Kliniğe giderken,karşıma bir kedi çıktı yavru hemdee üzerimde yemek vardı zaten çantamdan kedi mamasi çıkarıp kediye uzattım."Afiet olsun miniğimmm"-biraz kedinin sevip yoluma devam etdim.Kliniğe girip her kesle selamlaştıktan sonra odama gittim.Not yazmaya başladım,kapını tıklandığında "gir" dedim.Asal,doktor hanım kahvenizi getirdim hemde danışanınız geldi dedi bende 3 dakikaya al içeri Asalcım diye rica etdim."Baş üstüne doktor hanım"diyip gülümsedi ve kapıyı kapattı.

Bu gün Ada hanımla görüşecektik sonra ise Beyza hanımla normalde akşama Akif beyide yazmıştık fakat işi çıkmış gelemeyecekmiş.İyi bende kizlarla piknige giderim diye düşündüm sonra eve geçerim annemi ararım yazık kadın tüm gün çalışmaktan yoruluyor zaten,ayağa kalkıp kapıya doğru gittim "Merhaba Ada hanım buyurun geçin" dedim.O da selam verip yerine geçti.Kendine termosta limonlu su getirmiş onu içti ve konuşmaya başladı.Zaten kilolarindan hep şikayetçi çevresi hep onu dışlamış onun adına üzülüyorum.Dışlanmak hep kötü hissettirsede sadece kötü tarafı bu değilki zaten bazı insanlarda bunun etkisi fazlasıyla kendini belli edip onların kendisini kesmesine bile sebep oluyor.

*Saat 12:30*

"Evet Ada hanım,sizin bundan sonrakı seansınızı gelecek haftanın bu saatine yazıyorum uygunmudur?"

İyiler Kazanamaz.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin