Keyifli Okumalar...
Söyle bana,neden beni vurup kaçmak zorundasın?
Şimdi yalnız başıma ağlayan çirkinim...Rosé - Gone
Taehyung'tan
Sahil kenarı...
Burası sürekli buluşup konuştuğumuz yerdi. Dertlerimizi konuştuğumuz sırlarımızı anlattığımız yer. Burayı çok severdim. Jungkook hyung burada bizi Jesica ile tanıştırana kadar. Yine aklıma geldi midem bulandı. Aklımda ki düşünceleri bir kenara bırakmalıydım şuan. Hyungumun kim bilir neyi vardı. Jungkook hyungla beraber arabadan inip yürümeye başladık. Biraz ilerledikten sonra dizlerini kendine çekmiş başını dizlerine dayamış bir adet hyungumla karşılaştık. Durum baya ciddiydi sanırım.
Hızlıca hyungumun yanına koştuk. Sesimizi duymuş olmalı ki başını kaldırdı. Hemen yanına oturup yüzünü avuçlarım arasına alıp kontrol ettim. Kavga etmemişti ama ağlamıştı. Hem de baya ağlamıştı. Ağlamaktan gözleri şişmişti. Jungkook hyung da ciddi birşeylerin olduğunu anlamış gibi bana baktı. Biraz daha yaklaştım ve konuşmaya başladım.
T - Hyungum. Kedi kılıklımm noldu sana? Kim üzmüş benim kedimi?
Normalde ona kedim dediğimde gülerdi. Şimdiyse gülmek bir yana hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Kim bilir ne olmuştu da böyle içli içli ağlıyordu. Jungkook hyunga baktığımda kaşları çatık bir şekilde hyunguma bakıyordu.
Belki on belki yirmi dakika boyunca Hyungum ağladı. Bizde onun sakinleşmesini bekledik. Sonunda sakinleşince Jungkook hyung sordu
Jk - Yoongi ne olduğunu anlatmak ister misin? Gerçekten korkmaya başladım.
Hyungumsa biraz denize baktı. Derin bir iç çekti ve anlatmaya başladı
Y - Beni aldatmış.
Ne? Kim? Ve nasıl? Hyungumun sevgilisi mi vardı? Ve ben bunu yeni öğreniyorum? Üstüne birde aldatmış mı?!
T - Senin sevgilin mi vardı hyung? Ve ben bunu şuan öğreniyorum. Jungkook hyung sen biliyor muydun?
Jungkook hyung Başını aşağı yukarı salladı. Vay anasını aşka inanmayan hyungumun sevgilisi varmış birde aldatmış. İnanılacak gibi değildi.
T - Ne zamandır birliktelerdi?
Jk - 2,5 yıldır
Oha! İki buçuk yıldır sevgililerdi ve ben bunu yeni öğreniyordum. Ama madem bu kadar uzun zamandır birliktelerdir nasıl aldatmıştı ki. Hiç mi saygısı yokmuş geçen senelere diye düşünürken Hyungum konuştu
Y - Dün Jungkook'u aramıştım. Seni de alsın buraya gelsin diye. Sizi tanıştıracaktım. Sonra ben işteyken beni buluşmaya çağırdı. "Önemli birşey konuşmak istiyorum" dedi. Gittim "ayrılmak istiyorum" dedi. İlk başta inanmadım. Hiç inanasım gelmedi. Şaka zannettim. Bana çok ciddi olduğunu söyledi. "Neden" dedim. "Seni aldattım" dedi. Ben hiç inanmak istemedim. "Yapmazsın" dedim "sen aldatmazsın beni çok seviyordun" dedim. "Senden daha iyileri varmış" dedi.
Hyungum zar zor durduğu göz yaşlarını tekrar akıtmaya başladı. Cidden şuan da o kişinin saçını başını yolmak istiyorum. Ne demek ya senden daha iyileri varmış demek. Hyungumdan iyisini bok bulursun sen! Ben böyle içimden söverken Hyungum gözyaşları içinde tekrar konuştu