Keyifli Okumalar...
Evet, biz yalnız olmak için doğduk.
Ama neden hâlâ aşkı arıyoruz?Blackpink - Lovesick girl
Taehyung'tan
Ne?!
Şuan dünyanın en traji-komik anını yaşıyordum. Aşık olduğum adam bana sevgili arıyordu?! Gerçi çocuğa da birşey diyemem ki. Nereden bilecek benim ona olan aşkımı? Ama yapmasın böyle şeyler ya. Görsün beni azıcık. Biraz farketsin beni. Hiç mi görmüyor ona bakarken gözlerimi? Hiç mi hissedemiyor aşkımı sevgimi? Jungkook hyungun gözlerine baktım. Bir cevap vermem gerekiyormuş gibi hissediyordum ama ne diyeceğimi de bilmiyordum. Hayır dersem niye istemiyorsun diye tuttururdu. Sebebini öğrenmeden de durmazdı. Evet desem içimdeki duygulara ihanet ederdim. Ne diyecektim ki şimdi? Ben böyle düşünürken Jungkook hyung konuştu.
Jk - Bak hemen bir cevap vermene gerek yok. Ama gerçekten çok iyi bir çocuk. Eminim ki çok iyi anlaşırsınız.
Ay ne biliyorsun iyi anlaşacağımızı. Hem çocuğun adını yaşını bile bilmiyordum ki.
T - Ne biliyorsun iyi anlaşacağımızı hyung? Hem çocuğun adını yaşını bile bilmiyorum. Tanımadığım biriyle konuşmak istemiyorum.
Jungkook hyung güldü. Gülüşüne kurşun yediğim niye güldü ki şimdi? Komik birşey de demedim ki?
Jk - İyi anlaşırsınız. O da tıpkı senin gibi. Hem senin bir arkadaşın vardı ya neydi adı? Ha! Jimin onunda kuzeni. Çok iyi biri. Hem seni tanımadığım insanlarla konuşturur muyum ben?
Jimin benim en yakın arkadaşlarımdandı. Hayatta çoğu şeyde yüzüm gülmemişti ama arkadaş konusunda şanslıydım.
T - Jimin'in kuzeni olması birşey değiştirmiyor hyung. Ben istemiyorum lütfen ısrar etme.
Jk - Peki Sen bilirsin kendi kararın. Israr etmeyeceğim.
Tanımadığım biriyle konuşmak istemiyorum. Ki ben zaten Jungkook hyunga aşıktım. Ben aşkımla yanıp tutuşurken nasıl başkasıyla buluşurdum. Hem karşıdakinin duygularıyla da oynardım ki bunu kendime yakıştırmıyordum. Neyse diyip ayağı kalktım. Musluğu açıp ellerimi yıkayacakken Jungkook hyung soğuk bir ses tonunda konuştu
Jk - Sen geç salona. Ben hallederim.
Ay trip atıyor birde. Tripse trip Kim Taehyung'da alâsı var aslanım sen hayırdır?! Ama tavrının nedenini anlayamıyordum. Sırf arkadaşıyla tanışmadım diye böyle yapması çok gereksizdi bence. Mutfaktan çıkıp salona geçtim. Yoongi Hyungum uyuyordu. Saçlarını karıştırıp şarjı olmayan telefonumu şarja taktım. Yemekten sonra direkt uyuyacaktım. Hiç uyumamıştım ve uyku gözlerimden akıyordu.
Yaklaşık 10 dakika geçmişti ve Jungkook hyung hâlâ yemek hazırlıyordu. Canım sıkılmıştı. Biraz telefona bakmak iyi olur diye düşündüm ve şarjda ki telefonumu aldım. Gruptan 130 mesaj vardı.
Ponyler 💅💞 ve namjoon
Jimin, Hoseok, Hwasa, Namjoon, Nayeon, Jisoo ve Siz
+100 mesaj
Jimin
İşte bende geçirdim kafasına
oda gitti