Twelve

70 7 8
                                    

Keyifli Okumalar...

Taehyung'tan

Yaklaşık yarım sattir Yuna Teyze ile fotoğraf albümlerine bakıyorduk. Gerçi ben sadece Jungkook hyungun fotoğraflarına bakıyordum. Ama bir insan ağlarken de yakışıkı olamazdı. Hem de daha iki yaşındayken!

Fotoğraf albümün sayfalarını çevirirken Yuna Teyze de her birinin anılarını anlatıyordu. Parmağı ile gösterdiği fotoğrafa baktığım da kollarını birbirine dolamış dudaklarını büzmüş küçük bir Jungkook Hyung karşıladı beni.

Yn - Bak burada Jungkook 5 yaşında. Zorla bizi parka götürmüştü. Sonrada salıncakdan düşüp bize küsmüştü. Küçük bebeğim benim!

Ama ben bu çocuğa aşık olurum. Şu tatlılığa bak! Sayfada göz gözderdiğimde küçük bir kız çocuğu takıldı gözüme. Yüzü çok tanıdıktı. Yuna Teyze'ye çok benziyordu. Parmağımla fotoğrafı gösterip Yuna Teyze'ye döndüm.

T - Yuna Teyze bu küçük kız kim?

Bakışları  gösterdiğim fotoğrafı bulunca yüzündeki küçük tebessümü silinip yerini dolu gözlere bıraktı. Fotoğrafa uzun uzun bakıp bana döndürdü dolu gözlerini.

Yn - Bu benim kızım Somi. Jungkook'umun küçük kız kardeşi. Birtanecik kızım.

Somi? İsmini bir iki kere duymuştum. Bildiğim kadarıyla yurt dışında okuyordu. Haliyle Yuna Teyze de özlüyordu. Hızlıca kucağımdaki albümü sehpanın üzerine burakıp kollarımı Yuna Teyzeye sardım. Onu belki çok anlayamazdım ama bende annem ve babamı çok özlüyordum.

Beş dakika kadar sarıldıktan sonra yuna teyze yavaşça benden ayrılıp dolu gözlerini sildi ve ayağa kalktı.

Yn - Ben yemeğe bakayım bir. Jungkook gelince yemek yeriz. Olur mu Tatlım?

T - Olur Yuna Teyze.

Gülümseyip mutfağa gittiğinde birkaç defa daha albümü karıştırıp tekrar sehpanın üzerine bıraktım. Telefona gelen bildirimleri görünce yanımdaki telefonu alıp açtım. Yine gruptandı mesajlar.

Ponyler 💅💕 ve namjoon
Jimin, Hoseok, Hwasa, Namjoon, Nayeon, Jisoo ve Siz

𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻
orospuya bak😡
namu olmazsa sikmistim belasini

𝗝𝗶𝘀𝗼𝗼
Yanlis cevap minik pic
hyunjin seni dover o halinlede sikerdi

𝗛𝘄𝗮𝘀𝗮
Chu hakli 👍
hyun seni suzgece cevirirdi

𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻
sizin elinizde armut toplamıyo heralde 😡😡😡
Bir el atardiniz diye dusunuyorum

𝗛𝗼𝘀𝗲𝗼𝗸
kilimi kipirdatmazdim 😀
siksin senide aklin basina gelsin

𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻
koynumda kahpe orospular yetistirdigimi biliyordum ama bu kadarini beklemezdim kahpe hoseok ☹️

𝗧𝗮𝗲𝗵𝘆𝘂𝗻𝗴
Geçen sene hoseok ve ji-woo kavga ederken arkaya kaçıp sikn birbirinizi diye bağıran sen değilmiydin

Namjoon
Arkada milletle bahse giriyordun piç!
Kim daha iyi döver diye.

𝗡𝗮𝘆𝗲𝗼𝗻
jimin sende az şeref yoksunu değilsin ha! pislik😠

𝗝𝗶𝘀𝗼𝗼
nayos o nasil hakaret gggoxxxccccı

𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻
bu hakaretlerden sonra gece gozume uyku girmez nayos 😔

Love?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin