𝗞𝗲𝘆𝗶𝗳𝗹𝗶 𝗢𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿...
𝘛𝘢𝘦𝘩𝘺𝘶𝘯𝘨'𝘵𝘢𝘯
Şuan Jimin'in kafasını koparmak istiyordum. Yaptığı her şerefsizlik ve şebeklikleri geçersek bu biraz fazlaydı. Bizden habersiz Bogum'u getirmiş bizimle tanıştırıyordu. Tanrım şaka gibi! Bakışlarım benden yaklaşık beş santim uzun olan kahverengi saçlı adama kaydı. Allah için yakışıklı çocuktu. Ama bana Jungkook'umdan başkası haramdı.
Jm - Tanıştırayım kuzenim Park Bogum
Bogum hyung, bunlarda arkadaşlarım: Jisoo, Hoseok, Namjoon, Nayeon, Hwasa ve TaehyungBogum'un bakışları üzerimizde gezdi ve en son bende durdu. Tanrım lütfen sen biliyorsun ne istediğimi. Açıklamayayım daha.
Bg - Memnun oldum. Jisoo ve Hoseok ile tanışmıştık zaten.
Js - Evet oppa. Jimin bizde kaldığında onu almaya gelmiştin. Hoseok da oradaydı.
Bg - Evet de bayadır görüşememiştik. Hoseok kahve sözünü unutmadın umarım.
Oha! Bunlar kahve içecek kadar samimilerdi. Zaten ben hariç herkes bogumu sevmişti anlaşılan.
Hs - Yok hyung unutmadım da hiç denk gelmedik ki. Ama sözüm söz en kısa zamanda sana kahve ısmarlıyacağım.
Bogum başını salladı. Sonrasında biraz da diğerleri ile konuştu. Ben sessizdim çünkü ne konuşmam gerektiğini de bilmiyordum ki lanet olsun Bogum yine bana döndü. Tanrım! Şurada ağlayacağım.
Bg - Sen nasılsın Taehyung?
Nasılım ben bile bilmiyorum ki kardeşim orta şekerliyim sanırım.
T - İyim. Teşekkür ederim. Sen nasılsın hyung?
Tanrım çok yapmacık oldu! Ama bir anda kalkıpta 'iyidir bro senden naber' de diyemezdim ki.
Bg - Bende iyim. Jungkook nasıl? Onunla bayadır görüşemiyoruz.
Ayy kocam mı? Ay bak onun hakkında saatlerce konuşurum seninle. Of ciddi dur Tae! Kuduruk ergenler gibi davranma.
T - Jungkook hyung da iyi. Normal takılıyor işte.
Bogum anladım der gibi kafasını salladı. Ay ben ne samimiyetsiz bir insanım ya. Çocuğa bir kaş çatmadığım kaldı. Bir de Jungook'tan başkasına hyung demek dokundu sanırım biraz. Off şu gün nolur bitsin bir an önce.
Jm - Bogum hyung da benim kavalyem olarak baloya gelicek. Dedim ki O da bizimle alışverişe gelsin. Hem de biraz sohbet muhabbet olur.
Jimin tekrar diyorum senin ağızına tüküreyim! Bir de imali imali bakıyor ya. Bu cücenin bir planı vardı ama anlıyamıyordum.
Hw - İyi yapmışsın JimJim. Bogum oppa eğlenceli birine benziyor.
Hwasa'nın cümlesi ile herkes güldü. Ben hariç ki şuan komiklik düşünemiyorum. Tamam biraz abartı tepki veriyor olabilirdim ama ne bileyim istemiyordum. Eğer Bogum ile konuşursam sanki ona umut verecekmiş gibi hissediyorum. Of bugün herşey bok gibi. Sabah hariç ki o benim en mutlu anımdı.
Jisoo öne atılıp benim koluma girdi.
Js - Ee hadi ne bekliyoruz gidelim.
Hep beraber okulun dışına çıktık. Umarım saçma birşey olmazdı.
●
●
●Yaklaşık iki saattir elbise bakıyorduk ve bu benim uykumu getiyordu. Kızlar hiçbir elbiseyi beğenmiyordu ve onlar beğenmedikçe yeni bir mağazaya giriyorduk. Baya yorulmuştum ve uykum geliyordu. Kızlar elbise denerken mağazada ki puflardan birine oturdum. Jimin ve Namjoon tuvalete gitmişti. Hoseok'da kendine ayakkabı bakmaya. Bogum mu? O da yanımda oturmuş benimle konuşmaya çalışıyordu.