### 2. Bölüm: Orhan'ın Kararmış KalbiOrhan, mutfakta kahvaltıyı hazırlarken yüzünde pis bir tebessüm vardı. Geceleri onun dairesinde geçirip sabahları da Myra'yla birlikte olmak, onun güvenini kazanmak için iyi bir fırsattı. Masaya her koyduğu kahvaltılıkla birlikte, aklındaki planlar daha da derinleşiyordu. Peynir, zeytin ve ekmek. Myra'nın önce kalbini, sonra parasını ve en sonunda onunla evlenerek Avrupa vatandışlığını ele geçirmek, onun için büyük bir fırsattı. Myra'nın ona duyduğu aşk ve güveni, kendi çıkarları için kullanmakta zerre problem görmüyordu.
Kendi kendine mırıldandı, "Safın önde gideni... Onun sevgisi benim işimi kolaylaştıracak."
Myra içeri girdiğinde, Orhan'ın gözleri hemen ona kaydı. "Kahvaltı hazır, hayatım," dedi, yumuşak bir sesle. Myra'nın yüzünde beliren gülümseme, Orhan'ın planlarının yolunda gittiğinin yegane temsiliydi.
"Teşekkürler, Orhan," dedi Myra. "Seninle kahvaltı yapmak her zaman güzel."
Orhan, masaya otururken içtenmiş gibi görünen bir gülümsemeyle, "Seninle her anı paylaşmak benim için de güzel," dedi. İçinde, Myra'nın güvenini nasıl daha fazla sömürebileceğini planlıyordu.
Kahvaltı sırasında, Myra'nın dikkatini çekmek için küçük, ahlaksız jestler yapıyordu. Bir ara Myra'nın elini tutup, "Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun değil mi?" diye sordu. Myra, gözlerinde bir parıltı ile başını salladı. Orhan, bu duygusal anları kullanarak Myra'nın zayıf noktalarını belirlemeye çalışıyordu.
Kahvaltıdan sonra Orhan, iş bahanesiyle dışarı çıkacağını söyledi. Myra, "Bugün nereye gidiyorsun?" diye sordu. Orhan, gülümseyerek, "Bir iki işim var, halledip döneceğim," dedi. Myra, onun ne iş yaptığını tam olarak bilmiyordu ve bu belirsizlik Orhan'ın işine geliyordu.
Dışarı çıkar çıkmaz, Orhan telefonunu çıkarıp bazı aramalar yapmaya başladı. Planlarını hızlandırmak istiyordu. Telefonun diğer ucundaki kişiyle konuşurken sesi daha ciddi ve kararlıydı. "Evet, kredi hakkında konuşmak istiyorum. Kefili ayarladım sayılır" dedi.
Görüşme bitince, Orhan bir banka şubesine gitti. Myra'nın hesap bilgilerini ve varlıklarını araştırıyordu. Orhan, banka görevlisine, "Myra Hayes. Nişanlım olur. Onunla ortak bir hesap açmak istiyorum. Onun varlıkları hakkında bilgi alabilir miyim?" diye sordu. Banka görevlisi, bazı belgeler ve Myra'nın onayı gerektiğini söylediğinde, Orhan gülümseyerek, "Elbette, bunları hallederiz," dedi.
Orhan, Myra'nın sevgisini ve güvenini kullanarak onu manipüle edebileceğine inanıyordu. Onun parasını ele geçirdiğinde, kendisi ve hatta Adana'daki akrabaları için yeni bir hayat kurmayı planlıyordu. Ancak, Myra'nın şüphelenmemesi için dikkatli olmak zorundaydı. Her adımını planlayarak, Myra'nın zayıf noktalarını ve güvenini kullanmayı amaçlıyordu.
Akşam olduğunda, Orhan eve döndü. Myra, onu kapıda karşıladı. "Günün nasıl geçti?" diye sordu.
Orhan, içten bir gülümsemeyle, "İyi geçti, birkaç işimi hallettim," dedi. Myra, onun samimiyetine inanmış görünüyordu. Orhan, Myra'nın gözlerinde sevgi ve güveni gördükçe, belirli seneplerden dolayı seksten alamadığı zevki alıyordu.
Gece, Orhan ve Myra balkonda oturup içkilerini yudumlarken, Orhan bir yandan da planlarını gözden geçiriyordu. Myra'ya olan sahte sevgisi, onun içindeki karanlık niyetleri saklıyordu. Myra, ona duyduğu güvenle huzur içinde birasından bir yudum daha alırken, Orhan'ın aklında sadece onun her şeyini ele geçirmek vardı.
"Seninle olmak çok güzel, Myra," dedi Orhan, içkisini yudumlarken.
Myra, gülümseyerek, "Benim için de öyle," dedi. Orhan, bu güveni ve sevgiyi kendi çıkarları için kullanmaya kararlıydı. Myra'nın sevgisi ve güveni, onun en büyük kozu olacaktı. Gece ilerlerken, Orhan'ın karanlık kalbi daha da soğuk ve hesapçı hale geliyordu.
Myra, içten bir sevgiyle Orhan'a bakarken, Orhan'ın aklında sadece planları vardı. Myra'nın parasını ele geçirmek için her şeyi yapmaya hazırdı. Bu sahte aşk oyunu, onun için sadece bir araçtı ve Myra, bu oyunun kurbanıydı. Orhan'ın kararmış kalbi, gerçek niyetlerini saklamaya devam ederken, Myra'nın hayatı tehlikeli bir yola girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekindağ Apartmanı
Mystery / Thriller"Tekindağ Apartmanı: Gerçeğin Peşinde" adlı roman, insan doğasının derinliklerine inen, sürükleyici bir hikayeyi anlatıyor. Didim'in sakin bir köşesinde bulunan Tekindağ Apartmanı'nda yaşayan farklı karakterlerin hayatları, bir dizi olayla birbirine...