Bab XIII: Kembalinya Dark Frost...

24 14 1
                                    

(( Warning!!! Ada unsur adegan 18+ para bocil dilarang membaca novel ini ))

Di gua rahsia para iblis, beribu ular bergerak masuk ke dalam gua lalu Zaus merasakan kehadirannnya dan kesemua ular membentuk ke bentuk Hyusen semula...

" Hyusen: Hah...
Zaus: Nampaknya awak masih hidup lagi...
Hyusen: Yah... Aku takkan kalah dengan King...
Zaus: Jadi apa rancangan awak...?
Hyusen: Nampaknya aku kena gunakan Dark Frost ini untuk membunuh dua orang lagi... Tapi aku perlukan bantuan kaiju juga...
Falcon: Apa kata aku bantu...?
Hyusen: Siapa awak...?
Zaus: Falcon, burung pemangsa berbahaya diantara lainnya...
Hyusen: Begitu...
Falcon: Aku sedia untuk lakukan apa saja...
Hyusen: Mari bantu aku untuk membunuh dua orang bersama sama...
Falcon: Yah...
Zaus; Dan pastikan awak berjaya...
Hyusen: Tuan jangan risau, aku akan pastikan tuanku bangkit sepenuhnya... "

Di rumah agam King, King & Jisoo sedang berasmara di atas katil buat kali pertama setelah pesta ulang tahun Jisoo lalu mereka saling mencium satu sama lain di bibir sambil memeluk...

" King: Uhm... Uhm... Uhm...
Jisoo: Uhm... Uhm... Uhm... "

Setelah mereka berasmara, mereka mula ketawa sambil memandang satu sama lain lalu King mula bercakap dengannya...

" King: Tak sangka kita akan lakukan begini...?
Jisoo: Yah... Dan aku sangat rindu melakukannya...
King: Aku pun sama...
Jisoo: King...
King: Yah...
Jisoo: Adakah awak akan mencintai aku buat selamanya...?
King: Sudah tentulah... Awaklah satu satunya bidadari hati aku dan aku akan bersama awak tak kira apa pun terjadi... "

King terus mencium Jisoo di bibir lalu memeluknya sambil memegang tubuh Jisoo dan Jisoo mula memasukkan lidah ke dalam mulut King...

" Jisoo: Uhm... Uhm... Uhm...
King: Uhm... Uhm... Uhm... "

Pada suatu hari di sebuah kawasan taman permainan, Hyusen & Falcon sampai ke sana lalu Falcon mula menyerang semua manusia di taman permainan sehingga membuatkan semua orang melarikan diri dari situ...

" Hyusen: Sekarang bunuh para manusia... Hahahahhaha.... Hahahahahahhaha... "

Di rumah agam King, King terus mendapat mesej mengenai kekacauan berlaku hari di taman permainan...

" Jisoo: Ada apa...?
King: Ada kekacauan terjadi... Ike zo...
Jisoo: Yah... "

Mereka sampai ke sana lalu nampak ada Falcon menyerang manusia tanpa henti dan Jisoo menyuruh King untuk kalahkan dia...

" Jisoo: King...
King: Yah... Ike zo... "

King terus memasang Driver pada pinggangnya lalu menekan butang pada Drivernya dan melakukan gaya terhebatnya...

" King: Henshin... "

King terus menekan butang pada Drivernya lalu kekuatan musium sejuk bersatu pada King dan King berubah menjadi Ultraman Frost sambil memecahkan ais di sekelilingnya...
" Ultraman Frost Wolf Form "
Jisoo: Apa...?

" King: Ultraman Frost Wolf Form...
Frost; Ike zo... "

Frost memecut ke arah Falcon lalu menyerangnya dengan tangannya sehingga membuatkan Falcon terundur ke belakang...
Frost: Cepat pergi dari sini...
Falcon: Jadi awaklah Frost tu...? Ike zo...
Falcon cuba menyerangnya tetapi Frost mengelaknya lalu menyerangnya tanpa henti sehingga membuatkan Falcon terundur ke belakang...
Frost cuba memberikan tendangan ke arah Falcon tetapi Falcon mengelak dengan terbang ke atas...

Chou Ultraman Series: Ultraman Frost The Warrior Of Winter ( TAMAT )Where stories live. Discover now