Dzięki @ja_wasabi za nominację :3 a oto moje odpowiedzi :D
1. Tolerujesz homoseksualizm i dlaczego?
Oczywiście, że toleruje :) dla mnie każdy człowiek może kochać kogo chce. Denerwują mnie homofoby, którzy twierdzą, że to jest choroba. A najlepsze jest to, że nie mają pojęcia jak bardzo można kochać inną osobę niekoniecznie tej samej płci. A poza tym... to przecież nie jest ich sprawa! Nie lubię czegoś nie patrze na to, nie robię tego itp... o tym temacie mogłabym pisać w nieskończoność, ale odpowiedzmy krótko na zadane pytanie : toleruje, ponieważ każdy ma prawo do miłości.
2. Czym dla Ciebie jest szkoła?
Szkoła jest miejscem gdzie jestem zmuszana do nauki przedmiotów, które mnie nie interesują. Moim zdaniem w szkole powinno się wybierać 2-3 przedmioty i opanować je do perfekcji, tak żeby być w nim dobrym. Tak, wiem, że jest tak w liceum sama po wakacjach idę do klasy gdzie bd miała te 4 czy 5 przedmiotów w rozszerzeniu, więc w takim razie pytanie... po co uczyłam się przez całą podstawówkę całe gimnazjum i pierwszą klasę liceum przedmiotów, których nigdy w życiu już nie będę miała? Tu też mogłabym pisać baaardzo długo, ale nie chce zanudzać. A w temacie... pytam osoby starsze (powyżej 1 liceum) czy kiedykolwiek w życiu przydała wam się delta? albo funkcje trygonometryczne? Zostawię was z tym pytaniem ;)
3. Co lubisz robić w wolnym czasie? Masz jakieś zainteresowania?
W wolnym czasie czytam książki, spotykam się z przyjaciółmi, wychodzę na miasto albo słucham muzyki. Moje zainteresowania są dość nie pasujące do siebie... mianowicie uwielbiam tańczyć hip-hop, kocham grać na perkusji i do tego zaczynam grę na gitarze oraz jeżdżę konno razem z moją przyjaciółką.
4. Masz zwierzątko? Jakie?
Poza pająkami w domu to nie... ale wszyscy się śmieją, że ja nie potrzebuje zwierzaka bo jak zawsze do kogoś idę to bawię się z nim albo pomagam przy nim. Ogólnie to zwierzaka nie mam tylko i wyłącznie dlatego, że mama nie chce, ale to już jej własna osobista tragedia.
5. Masz rodzeństwo? Starsze? Młodsze?
Mam starszego brata, który aktualnie studiuje więc mam luzik w domu :p
6. Piszesz opowiadania?
No coś tam pisze... a przynajmniej staram się. Na razie mam bardzo aktywne wakacje i nie mam czasu pisać, ale w najbliższym czasie coś ogarnę :)
7.Jakie opowiadania najchętniej czytasz?
Najchętniej to paranormalne, horrory i komedie. Na pewno nie jakieś romansidła bo to jest zbyt u koloryzowane. Wiem, że możecie pomyśleć paranormalne i horrory też są takie ale ja mam zasadniczą odpowiedź.. miłość w prawdziwym świecie istnieje a demony i duchy nie.
8. Co robisz w wakacje?
Kilka dni temu wróciłam z obozu konnego, za tydzień (chyba... straciłam poczucie czasu) jadę do Turcji. Po powrocie od razu jadę na koncert AC/DC \m/ a po koncercie jadę do babci. Jak starczy czasu to jeszcze jakąś robotę znajdę bo hajs by się przydał :D
9. Masz plany na przyszłość?
Niestety nie. Wiem tylko, że chciałabym studiować w Gdańsku, ale jeszcze nie wiem jaki kierunek. Na razie to chce dobrze zdać maturę :D
10. Co byś zrobiła z wygraną na loterii?
Na pewno kupiłabym sobie perkusję, mały domek przy lesie i przy tym domu mój własny koń. Część bym przeznaczyła na jakiś szczytny cel i wybudowałabym moim rodzicom ich dom marzeń :3
Moja nominacja:
A pytania są następujące:
1. Czy masz swoje ulubione opowiadanie na wattpadzie?
2. Książka czy film?
3. Co myślisz o Polsce?
4. Gdzie byś chciała mieszkać?
5. Jak długo zajmuje Ci przeczytanie jednej książki?
6. Twoje zainteresowania?
7. Rodzaj muzyki jaki słuchasz?
8. Jesteś utalentowana w jakiś sposób pomijając pisanie? (bez skromności tu proszę ;P)
9. Plany na wakacje?
10. Jaka jest rzecz, którą chciałabyś zrobić, ale się boisz?