ayril knk ben arkandayim
(seungmin, jeongin, felix, jisung)ensarisensintm:
ay bisi dicem size
bakin bi
baksanizaminnaksincap:
baktim ben knk sen anlatbebelakdevamsutu:
anlat ayol dedikodu mu varensarisensintm:
oyle bisi gibi
seungmo da gelsin de oyle
hic cevap vermiyo ama eksikligini kalbimin en derinlerinden hissediyorumbebelakdevamsutu:
ayni aciyi paylasiyoz kankaseungmin:
bak geldim lix oldumu gotun arsa erdi miensarisensintm:
bebegim benim gotum hep arsta zaten
her neyse
bu hwang hyunmong var ya
aman ne hyunmong'u
hyunjinminnaksincap:
hyungmomg kim amk
KDJKRNEKFLSNDKNDİDbebelakdevamsutu:
kisnedim.
JDNDJEKSKOSNKDVAHDBABSJJEensarisensintm:
komik mi yarrambebelakdevamsutu kişisi, bu mesaja "👍🏿" ifadesini bıraktı.
minnaksincap:
evet komik.ensarisensintm:
bolmeyin mk beni
devam ediyorum yüksek musadenizle
11-c'deki haneul'la yatmisminnaksincap:
Abimiz 12leri bitirdi de 11lere geciyorbebelakdevamsutu:
butun okulun ustunden gecti bu da amk
neyse artik alistik yani
ne diyelim
seungmos
sen ne diyon bu iseseungmin:
kiza seni sonra ararim diyip aramayacagi icin bir kalp daha kirdi diyorum
ne diyebilirim ki baska
gerci tek kirik olan haneul'un kalbi degildir
yatak falan da kiriktirensarisensintm:
dimi lan kiza da masraf cikardi simdi
maddi manevi
✓✓••••
"Orospu çocuğu! Gördüğüm yerde boğazlayacağım onu." diye bağıran arkadaşına karşı iç çekti Belle. Sanki Haneul bilmiyordu böyle olacağını.
"Güzelim ağlama lütfen. Zaten Hyunjin senin ruh eşin değil ki. Eninde sonunda ayrılacaktınız zaten. Senlik değil olay." dedi Natty sakince. Haneul'u böyle ağlarken görünce daha da sinirleniyordu Hyunjin'e.
"Ulan biz gülerdik Hyunjin'in arkasından ağlayanlara. Şimdi ben ağlıyorum. Dur lan. Napıyorum ben amına koyayım? Biz onlara gülüyorsak, onlar da bana gülüyorlardır. Julie? Sende peçete vardı değil mi, verir misin?" dedi Haneul bakışlarını tavana çevirip gelecek olan göz yaşlarını engellerken.
O sırada Julie, gururlu bir anne gibi cebinden peçete çıkarıp Haneul'un göz yaşlarını sildi nazikçe. O sırada bütün okulun duyabileceği kadar sert bir alfa kokusu geldi burunlarına. "Kim lan bu?" dercesine etrafa bakmaya başladılar. Ah, doğru ya. Unutmuşlardı. Dün müdür yardımcısının bahsettiği nakil öğrenci olmalıydı bu.
"Maşallahı varmış." diye geçirdi içinden koridorun başındaki dolabından kitap alıyor numarası yapan Jisung.
Kafasından bu düşünceyi atmak için başını iki yana salladı, iki adım ötedeki sınıfına girdi ve her zamanki yerine oturdu. Onunla eş zamanlı olarak kimya hocaları sınıfa girdi.
"Evet çocuklar, hatırlarsanız dün Jihyo hanım nakil öğrenci hakkında duyuru yapmıştı. İşte, nakil öğrenci burada." diyip kapı tarafını gösterdi.
Çocuk içeri girerken bütün kızlar, hatta erkekler bile nefeslerini tutulmuşlardı. Belki de nefesleri kesilmiştir.
"Ben Lee Minho." diyip boş sıralara bakmaya başladı. Hyunjin'in sıra arkadaşını yanından kovduğunu görünce yüzünde anlık olarak bir sırıtış belirdi. Dediğim gibi, anlık olarak.
"Lan kanka ben senin için yanımdaki maymunu gönderdim. İnsan bir teşekkür eder." diyerek yakındı Hyunjin. Bir dakika, tanışıyorlar mıydı?
°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°
Selammm. Bu bölümde biraz Minsung üzerinde durdum ama merak etmeyin, ilerki bölümlerde Hyunmin daha baskın olacak.
Bu fice 2 günde bir yb gelecek bilginiz olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eternity, hyunmin
FanfictionOkuldaki herkesle yatmış olan alfa Hwang Hyunjin'in ruh eşi çıkan omega Kim Seungmin... Yan shipler: Minsung Changlix Jeongchan