"Tamam, bu biraz acı verebilir ama çabuk bitecek, adın ne demiştin?" diye sordu doktor. Seungmin adını daha önce de söylemişti, aklında tutabilirdi.
"Seungmin, Kim Seungmin." dedi, doktor listeden adını işaretledi. Seungmin'den işaretini açmasını istedi, Seungmin utangaç bir tavırla pantalon'un bacağını sıyırdı, ayak bileğindeki çiçeği ortaya çıkardı.
Doktor eldivenlerini girdi ve işaretine bastırdı, acıtsa da sesini çıkarmadı Seungmin. Doktor yanındaki hemşireye baktı, hemşire kağıda bir şeyler yazdı, iğneyi getirdi.
"Nefesini tut, 1 dakika bile sürmez." diyen doktorun sesini duyunca gerginlikle nefesini tuttu, ne yapacaklarını merak etti.
Doktor iğneyi önce işaretinin başlangıç noktasına, sonra da feremon bezi'ne soktu, ikincisi çok acıtmıştı, gözlerini yumdu Seungmin.
Örnekleri başarıyla alan doktor Seungmin'e gitmesini söyledi, ikiletmeden çıktı Seungmin, kapıda onu bekleyen arkadaşlarının yanına gitti.
"Ee kanka, sana da yaptılar sonunda." dedi Jeongin, hala acıyan feremon bezini tutuyordu.
"Evet de, sonuçlara nasıl bakacağız?" dedi Seungmin. Hemşire'nin kağıda ne yazdığını çok merak ediyordu.
"Orasını bana bırakın, hepsini halledeceğim ben." dedi Jisung. Babası okul müdürü olduğu için bu kadar rahat konuştuğunu varsaydı diğer 3'ü.
Seungmin arkadaşlarından ayrıldı ve gerginlikle bacağını sallayan sevgilisinin yanına gitti, sandalyeye oturdu.
"Sence sonuçlar ne çıkacak?" diye sordu Hyunjin, yanına Seungmin'in oturduğunu farkettiğinde.
"Hiçbir fikrim yok Jinnie, ya birbirimizin gerçek ruh eşi çıkmazsak?" dedi Seungmin, başını sandalyeye yaslayacak kadar arkaya atarken.
"Güven bana, bir yolunu bulup yeniden birleşeceğiz." diyen Hyunjin'e tüm kalbiyle güvendi Seungmin, onun her şeyi yoluna sokacağına inandı, sonuçları dert etmemeye çalıştı.
"Jisung sonuçlara erkenden bakacak. Muhtemelen babasının aracılığla." dedi Seungmin dakikalardır süren sessizliği bozmak için.
"Öğrenince bana hemen haber ver güzelim, erkenden hallederiz böylece." dedi Hyunjin yüzündeki sırıtışla Seungmin'e dönünce.
"Ne yapacağız, planın ne?"
"Zamanı gelince öğrenirsin."
----------------
Normalde omegaverse'de böyle şeyler olmuyordur muhtemelen, kendim ekledim. Anlamadığınız bir kısım olursa (bu bölümde veya ilerleyen bölümlerde) sorabilirsiniz, cevaplayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eternity, hyunmin
FanfictionOkuldaki herkesle yatmış olan alfa Hwang Hyunjin'in ruh eşi çıkan omega Kim Seungmin... Yan shipler: Minsung Changlix Jeongchan