^°7°^

135 21 41
                                    

"Noldu lan manyak? Durgun gibisin." dedi Felix arkadaşına bakarak. Son 2 saattir dönen dedikoduda bir kelime bile söylememişti.

"İyiyim." dedi Seungmin.

"Bok iyisin, biz bu halleri biliyoruz. Dökül bakalım." dedi Jeongin. Seungmin ne zaman kafasına birşey taksa böyle sessiz olurdu.

"Hyunjin. İçimden bir ses hala kızlarla yatmaya devam ettiğini söylüyor." dedi Seungmin.

"İçinden bir ses mi diyor yoksa hissediyor musun?" diye sordu Jisung.  Hele Hyunjin başkalarıyla yatıyor çıksın, alırdı canını onun. Kimse onun arkadaşını üzemezdi.

"Hissediyorum." diye fısıldadı Seungmin. Bu lafı duyan herkes anlık şokla küfür etti. Jisung ayağa kalkıp Hyunjin'lerin masasına yöneldi.

"Yapma, lütfen." dedi Seungmin yalvarırcasına.

"Ney? Manyak mısın oğlum aldatılıyor olma ihtimalin var." dedi Felix.

"Dur lan Jis bende geliyorum." dedi Jeongin ve anlık sinirle kalkarken sandalyeyi öbür dünyaya fırlattı.

"Yavaş lan essek, neyse bende geliyorum Seungmo sen burada uslu uslu otur biz o pezevegi soruşturmaya alacağız." dedi Felix. Seungmin o an, kendini inanılmaz huzurlu hissetti.

"Teşekkürler." diye fısıldadı, hepsi gülümsedi.

Jeongin, Felix ve Jisung seri katil havasına girip Hyunjin'lerin oturduğu masaya yürümeye başladı. Eğer böyle birşey varsa, bedelini ödetmek zorundalardı.

"Pist angut!" diye seslendi Jisung. Tuhaf bir şekilde bu sesleniş şeklini, okulun yarısı üzerine alındı.

"Siz değil otistikler, şu masada oturan mor bombanın yanındaki angut'a seslendik." dedi Jisung. Mor bomda diye bahsettiği kişiyi tahmin etmişsinizdir. Minho.

"Evet dinliyorum?" dedi Hyunjin.

"Dün gece neredeydin?" diye sordu Jeongin ve nereden çıkardığını kimsenin bilmediği defter ve kaleme not almaya başladı.

"Ev."

"Kimin?" dedi Felix.

"Ailemin. Ne saçma salak sorula-"

"Sus, konuşma hakkını elinden aldım, devam et Jeongin." diye susturdu Hyunjin'i Jisung.

"Öyle mi? Evde olduğuna dair kanıtlar var mı peki?"

•••••••

Bilerek burada kestim HAHAHA kudurun.

eternity, hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin