Herkese tekrardan merhaba
Bu kitabı
Aylar öncesinde yazmaya başlamıştım
Sonra hikayenin devamı gelmedi ve bende yazmayı bıraktım
Şimdi tekrardan başlıyorum ve hikâyeyi biraz değiştirerek,umarım bu kitabı okuyanlar beni anlayışla karşılarBaş karakterleri aynı bir değişiklik yok
Ee hadi o zaman başlayalım
Annem kapıyı çalarak"Asena hadi kızım hâlâ hazırlanamadın mı?"
" Hazırım anne bana iki dakika verin hemen geleceğim yanınıza,sende beni aşağıda bekle lütfen kapımda gardiyan gibi durmana gerek yok."
"İyi tamam iniyorum aşağıya,sende çabuk ol daha fazla seni bekleyemeyiz."
"Tamam anne."Bunu dedikten sonra annemin merdivende inen ayak seslerini duydum.
Biz nereye mi gidiyorduk?Aşık olduğum adamın düğününe tabi ki,yıllarca beni sevmesini beklediğim adamın düğününe gidiyorduk biz.O düğüne gitmeyi asla istemiyorum ama mecburum onun ailesi bizim komşumuz ve aile dostumuz gitmezsen çok ayıp olur doğrusu.
Bugün için annemin bana aldığı siyah elbise vardı üzerimde.Siyah rengini özellikle ben istemiştim,ruh halime çok uyuyordu bu renk.Ayakkabı ben çanta olarak da siyah tercih etmiştim.Saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım ve sade bir makyaj yapmıştım.Bence bu kadarı yeter ve artardı.
Odadan çıktım ve merdivenlerden inmeye başladım,her basamakta topuklu ayakkabımın sesi yankılanıyordu evde.Sonunda merdivenin sonuna geldim ve benim canım ailem beni orda bekliyorlardı.
"Assolistimiz de geldiğine göre gidebiliriz artık"dedi Selim abim ve kapıya doğru ilerlerledi.
Bende peşinden ilerledim,arkamdan diğer aile üyeleri ilerlerledi ve hep beraber evden çıktık.
"Hadi arabalara" dedi büyük ve en sevdiğim abim Şahin.
Ben ve yengem Aslı, Şahin abimim arabasına bindik.Annem ile kardeşim Yeliz, Selim abimim arabasına bindi ve yola çıktık.
Yolda ilerlerken yengem konuşmaya başladı"Asena niye böyle mutsuzsun,bir sıkıntı mı var?"
"Yok yenge ne sıkıntısı biraz başım ağrıyor o kadar."
"Tabi canım öyledir yani,Yalçın abinin evlenmesine üzülüyor olamazsın ya."
Yengem bunu dedikten sonra abimle dikiz aynasından göz göze geldik.Benim en büyük sırdaşım oydu hatta tek sırdaşım ve tabi ki Yalçın' a olan aşkımı da biliyordu.
"Aslı nerden çıktı şimdi bu?"deyip yengeme döndü.
"Ay ne var canım ciddi söylemedim herhalde.Sende herşeye sinirleniyorsun ama."
"Beni sinirlendirmeyecek şeyler söyle o zaman Aslı"dedi sesini biraz yükselterek.
Hemen araya girdim"Tamam sakin olalım ve bence bu konuyu kapatalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asmalık Mahallesi
Teen FictionYıllarca aşık olduğu adamın evlenlendiğini gören Asena artık buna dayanamaz ve kendine yeni bir sayfa açmaya çalışır fakat bilmediği çok şey vardır.