Sonunda düğün bitmişti ve eve gelmiştik.Bu gece arkadaşım Nazlı'nın evinde kalacaktım.Nazlı benim en yakın arkadaşımdı ve Yalçın'a olan aşkımı bilmiyordu çünkü onun kardeşiydi.Bu durumda ona söyleyemezdim.Ona bunu söyleyemediğim için de kendimi kötü hissediyordum ama yapacak birşey yoktu.
Soğuk bir duş aldıktan sonrası üzerine pijamalarımı giyinip evden çıktım.Evleri karşımızdaydı,kapıya geldiğimde evdekileri rahatsız etmemek için Nazlı'ya mesaj ettim kapıyı açmasını söyledim.Bir beş dakika sonra kapı Nazlı tarafından açıldı.Bende eve girdim.
Nazlı fısıldayarak"Hadi gel odama çıkalım ,büyük dedikoduları vereceğim sana"dedi.
Bende fısıldayarak"Hadi o zaman çıkalım hemen sizinkileri uyandırmayalım."
"Sanki bilmiyorsun bizimkiler top patlasa uyanmaz."
"Sen niye fısıldıyorsun o zaman."
"Uff neyse çok uzadı bu konu,hadi odaya çıkalım."dedi ve beraber merdivenleri çıkmaya başladık.Ev bizim evin aksine üç katlıydı,bir çatı katları vardı.Çatı katında Nazlı ile Yalçın'ın odaları vardı.
Odaların olduğu kata geldiğimizde Nazlı'nın odasına doğru yürüdük,gözüm o sırada Yalçın'ın odasına takıldı.Şimdi karısı ile birlikteydi.Bunu düşünmek canımı sıkıyordu.
"Nereye daldın öyle gelsene?"
"Bir yere dalmadım canım."dedim ve ikimiz odaya girdik.
Yalçın Akdoğan
Şuan ben neyin içindeydim,ne yaşıyordum ben?Gerçekten evlenmiştim hem de Yasemin ile hiçbir zaman birşey hissetmediğim bir kadın ile.
Benim hayallerimde evlenmek vardı ama aşık olduğum kadınla evlenecektim ben Asena ile ama olmadı.Aşık olduğum kadın düğünüme geldi benim.Bu yaşadıklarım çok saçmaydı, olmamalıydı.Ben bunları düşünürken Yasemin'in topuklu ayakkabısında çıkan sesleri duydum.
"Aşkım gelinliğin fermuarını açamıyorum yardım eder misin?"
Gözümü devirerek"Ben sana daha önce demedim mi bana böyle hitaplar kullanarak konuşma?"
"Kocamsın sen artık benim ne diyeceğim kanka mı?"
"Ben senin gerçekten kocan değilim bunu biliyorsun.Bu evliliği ben istmedim."
"O gece hiç istemiyor gibi durmuyordun.Beni hamile bırakmadan önce düşünecektin onu."
"O gece bir hataydı,sarhoştum,kendime hakim olamadım"
"Olsaydın o zaman."
Parmağımı ona karşı kaldırarak"Sen bana korunduğunu söyledin ben de sana inandım.Üç ay sonra hamile olduğunu söyledin bana.Özellikle üç ay bekledin üç aydan sonra kürtaj olmadığını biliyordun çünkü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asmalık Mahallesi
Teen FictionYıllarca aşık olduğu adamın evlenlendiğini gören Asena artık buna dayanamaz ve kendine yeni bir sayfa açmaya çalışır fakat bilmediği çok şey vardır.