Vi gikk oppover mot gården.
"Jo vi lurte på om dere ville komme opp en dag å sove over?" Sa Martinus mens han så på meg. "Han har så pent smil, tenkte jeg inni meg. "Syns du?" Sa Martinus. " Hæ hva?" Sa jeg litt skeptisk. "Du sa jeg hadde et pent smil" sa han tydelig stolt. " Der mente jeg ikke å si høyt" sa jeg å rødmet. Han så på meg å smilte."Åh! Så pent det er her!" Utbrøt Josie når vi rundet svingen til gården. "Takk" sa Marcus å så på henne å smilte. Hun rødmet å så på marcus. De sto egt ganske lenge å stirrer før Martinus avbrøt det romantiske øyeblikket. "Skal dere stå der å flørte eller skal vi gå videre?" Jeg begynte å le å ga Martinus en high five. Han blunket til meg å smilte igjen.
Vi gikk mot huset ganske langsomt. Vi gikk inn å inn på det som tydeligvis var rommet til guttene.
"Åh jeg et utslitt!" sa jeg å dumpet ned på en seng. "Du har dårlig kondis as!" Sa Martinus med en spøkende stemme. Jeg himler med øynene å legger meg ned. "Jeg bare liker senger okey?!?!" Han lo og satte seg i sengen han også.
Jeg la meg under dyna å lukter på den. Den lukter så godt! Han så på meg å lo."Skal vi gå å kjøpe kakao?" Spurte han iverig. "Ja klart!" Svarer jeg kanskje litt for glad. Han tok tak i hånden min å dro meg ut. Jeg tror ikke han viste helt at han hadde tatt tak i hånden min for nå så han på meg å rødmet.
Han skulle til å slippe hånden min før jeg strammet taket litt. Han begynte å smile colgate smilet sitt. Vi skulle til å gå ut døren til rommet da han snudde seg å sa " du. Jeg liket deg veldig godt. Tror du at vi kunne blitt sammen?"
Sa han virkelig det? Jeg skulle til å svare da han plutselig trakk meg inntil seg å sa "jeg liker deg verkelig godt" han kysset meg fort på munnen. Uten å tenke meg om kysset jeg han fort tilbake. Så kysset han meg litt lenger enda lenger å til slutt hadde vi kommet oss helt bort til senga. Han satte seg ned. Å jeg på fanget hans. Vi kysset fortsatt og han la seg ned. Jeg la meg ved siden av han. Vi stoppet et øyeblikk å så hverandre inn i øynene. "Ja" sa jeg. "Det vil jeg." Han smilte å kysset meg enda en gang." Det begynner å bli sent. Jeg burde kanskje dra snart." Sa jeg mens jeg starte meg opp i senga. "Kan jeg sove hos deg?" Spør han med valpeøynene sine.
"Klart hvis du vil så!"
" Så klart jeg vil sove hos jenta mi!" Sier han som om det var en selvfølge."Jeg må bare ringe Josie å sjekke om det er greit å finne ut hvor hun å Marcus er." Han smiler å nikker.
"men Martinus. Vi har bare køyesenger da. Far kom å henta dobbeltsengen Josie satte seg fast under i sta."
"Å det gjør ingenting. Jeg kan sove i overkøyen jeg."Vi går hjem og innimellom klyper han meg lett i rompa. Jeg bare fniser og dytter han lett i skulderen. Han tar tak i hånden min og trekker meg inntil seg igjen. Han kysser meg og legger hånden sin på kinnet mitt. Sånn står vi midt på et jordet. Plutselig hører jeg latter. Vi stopper å ser oppover jordet. Jo da der ser jeg gresset beveger seg. Martinus har tydeligvis også sett det for han ser på meg og setter fingrene forann munnen for å vise at jeg må være stille. Vi lister oss mot der gresset beveger seg. Vi hopper fram og ser marcus og Josie ligge ved side av hverandre å kline. "Jasså det er det dere driver med" sier han med streng stemme. Så bryter alle ut i latter. "Ja jo nå som jeg husker det. Jeg skulle egt ringe deg Josie. Martinus sover over, marcus kan hvis han vil." Marcus nikket å strøk Josie over håret. "Kom nå fløtepuser. Hvis vi går nå rekker vi å spise litt godteri å tulle før vi sovner" sa Martinus mens han strøk meg på ryggen. Så hvisker han meg " så kan vi to kose litt" han smiler når han trekker seg unna. Jeg smiler tilbake å begynner å gå mot hytta. Martinus kommer løpende etter å tar tak i hånda mi. Jeg klemmer hånden hans litt å kysser han fort på kinnet.
Vi fortsetter å gå til vi til slutt når hytta vår. Martinus åpner døra for meg å lar meg gå først inn.
"Takk!" Sier jeg takknemlig.
Han smiler å følger etter meg inn på rommet jeg og Josie deler. Han begynner å kysse meg igjen med en gang jeg lukker døren. Jeg klarer bare ikke å slutte å smile. "hva er det?" Sier han. "Jeg er bare så glad for at du er min." Sier jeg mens jeg fortsatt smiler.Vi hører ytterdøren åpne seg så vi stopper å går ut.
"Hva har dere gjort i dag" Spør jeg Josie og Marcus.
De bare fniser å ser på hverandre. "Er dere lzzm sammen nå?" Spør Martinus. "Kanskje..." Sier Josie å rødmer. "Kanskje vi skal gå å lege oss"foreslår marcus. "Ja det begynner å bli sent" svarer Martinus mens han blunker til meg.Jeg gikk på badet å børstet håret å satte det opp i en hestehale. jeg kledde av meg å skulle til å ta på meg pysjen da det banket på døra. "Det er Martinus" hørte jeg en stemme hviske utenfor døren. " Jeg har lzzm ikke på meg klær" hvisket jeg tilbake. "Det gjør ikke noe" hørte jeg han hviske tilbake. Jeg bare himlet med øynene å åpnet døren. Han smilte å kom inn. "Jeg skal bare pusse tenna ikke bry deg om meg." Han tok av seg t-skjorten å hang den på en knagg på den hvitmalte døra. "Wow!" Wops. Det var ikke meningen å si. Han kikket overrasket på meg å begynte å danse mens han gned seg på magen. Jeg brast ut i latter, han kom mot meg og klemte meg hardt. Jeg klemte tilbake å begynte å tenke på. Oj jeg står jo bare i undertøy! Jeg ble stresset æ rev meg ut av klemmen. Han så rart på meg mens jeg hadde på meg pysjen i full fart. "Jeg kom på at jeg står halvnaken" sa jeg litt sjenert. Han himlet med øynene å smilte colgate smilet sitt igjen. Åh det er så sexy når han gjør det! Han kom mot meg å kysset meg før vi gikk ut av badet hånd i hånd.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The summer romance
RomanceJeg snur meg rundt å ser Martinus gå den stigen på køyesenga. Jeg setter meg opp. "Hva er det?" Hvisker jeg. Han setter seg inntil meg og kysser meg lett på kinnet. " jeg får ikke sove" svarer han. Han legger seg innerst i sengen min og jeg legger m...