Kapittel 4

308 16 2
                                    

Jeg setter meg opp å kysse Martinus lett i pannen. Jeg hopper ut av sengen å ser på klokka. Oj klokka er allerede 12! Jeg går å vekker Martinus. Jeg går ut på kjøkkenet å finner Josie og Marcus som kliner. Josie sitter på benken mens Marcus står forann henne.
Jeg kremter litt høyt å går bort til kjøleskapet. Plutselig ringer det på døra! Jeg går bort for å se hvem i huleste det er som kommer hit nå! Jeg åpner å ser et veldig kjent ansikt. "Vicky!" Utbryter jeg mens jeg klemmer henne så hun nesten besvimer. Jeg slipper henne å innser at det står en annen person der også. "Eh ja dette er vetle" sier hun å klapper han fort på kinnet. "Han er kjærsten min" jeg ser litt fortomset på han å rekker frem hånden "July" presenterer jeg meg. "Vetle som du sikkert hørte. "Kom inn!" Sier jeg mens jeg viser veien inn.

Selvfølgelig sto Martinus midt på gulvet i bare boxer! "Martinus! Vi har gjester!" Roper jeg kanskje litt for høyt. Han bare nikker å løper inn på rommet. "Ja det var kjærsten min" sa jeg litt flau over hjerteboxeren hans.

"Hva er det du skriker sånn for July!" Roper Josie når hun runder hjørnet til gangen. "Vicky!!!" Roper hu å kaster seg inn i armene på Vicky. "Okey hvem er det der?!?!! Spør hun å ser på Vetle. "Vetle" sier han å rekker fram hånden. "Å jeg er Jo... Jo... jeg er Josie" stotrer hun fram. " Å nå skal Josie vise et triks! Nå står hun her! Nå står hun på kjøkkenet!"Roper jeg å dytter hun mot kjøkkenet.

"Martinus?! Ferdig snart!?Jeg må også tisse!" Roper jeg desperat mens jeg hamrer på døra.
Døra går opp og ut kommer Martinus med dobørsta.
"Du har det bra?" Spør jeg. "Jeg har det fantastisk!" Smiler han å legger dobørsta på plass. Hun kommer mot meg å kysser meg.

"July! kan jeg og Vetle også sove her i sommer!?" Roper Vicky fra kjøkkenet. "Er det plass er det greit!!" Roper jeg tilbake. "Den er grei!" Hører jeg fra kjøkkenet.

The summer romanceDove le storie prendono vita. Scoprilo ora