Josie's POV
Jeg våkna av at det banka på døra. Vi får besøk annenhver dag! Tenkte jeg for meg selv. De andre var ikke våkne enda og jeg hadde ikke noen plan om å gjøre det heller. Jeg gikk litt forsiktig bort til vinduet for å se hvem det var, for alt jeg vet kunne det ha vært en 54år gammel man som ville utnytte folk men... Jeg fikk litt sjokk når jeg så hvem som sto der! Det var Austin!!! OMG! Ok, Jeg skal fortelle fra starten.
Alle vi fire har gått på samme barneskole... Både July, Vicky, jeg og... AUSTIN! Vi tre jenten har gått i samme klasse siden 1.Klasse mens Austin begynte i 3.Klasse. Han var sammen med Vicky i 5.klasse, men det var bare sånn barneskole greier da. Han var alltid sikkelig mye rundt meg og flørta og sånn. Vi var sammen flere ganger men til slutt var det bare venneflørting selv om jeg VET han aldri slutta å like meg... Han og Vicky hadde en greie noen måneder i 7.klasse også men hu var aldri tøff nok til å gjøre noe ut av det.
Resten av sjuende klasse gikk og ting fortsatte bare som vanlig. Han flørta med meg, Vicky ble sjalu, jeg ble litt lei meg fordi Vicky ble lei seg.Jeg så han ikke i det hele tatt når vi begynte på ungdomsskolen. Hele vennegjengen ble splitta så ingen hadde kontakt med hverandre bortsett fra jeg å July.
Jeg har liksom ikke sett austin siden 7. Klasse. Så jeg ble "litt" forskrekka når han plutselig står på trappa til det jeg trodde kom til å bli den beste sommeren i livet mitt.
Men neida! Noen folk må bare storme inn i drømmene til folk å ødelegge hele greia. Det er som å bli vekt når du drømmer verdens fineste drøm. Tro meg! Det har skjedd før!Jeg bestemte meg for å late som jeg fortsatt sov.
Men akkurat for sent.
-Hvem var det? Hørte jeg Marcus sa under dyna bak meg.
- Eh jeg vet ikke. Gidder ikke å sjekke. Det for noen andre gjøre. Sa litt usikker.
- okey. Så lenge du er her med meg går det bra. Sier han med ganske lys stemme under dyna. Voicecrack!
Jeg krøp inn i armene til Marcus å sovnet.Jeg våknet et par time senere av noen som ristet i meg.
-våkne da din prompoman! Hører jeg July skrike.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The summer romance
RomantizmJeg snur meg rundt å ser Martinus gå den stigen på køyesenga. Jeg setter meg opp. "Hva er det?" Hvisker jeg. Han setter seg inntil meg og kysser meg lett på kinnet. " jeg får ikke sove" svarer han. Han legger seg innerst i sengen min og jeg legger m...