Denne blir ganske kort. Den skal være sånn. En natt varer ikke så lenge når du sover vettu😉
Vi går inn på rommet alle sammen og legger oss i hver vår seng.
Josie hadde tydeligvis fått i seg litt for mye godteri for det tok ikke lang tid før hun spratt ut av senga å danset som en gærning. Jeg himler med øynene å roper for å overdøve bråket til Josie: "velkommen til min verden!" Jeg hører Martinus ler. Han har så herlig latter! Jeg setter meg opp i senga å prøver å få tak i Josie som begynner å krabbe under senga. Til slutt krabber hun faktisk ut frivillige! Okey. "Jeg er ferdig nå."
Sier hun andpusten mens hun krabbe opp i senga til Marcus. Marcus bare ler mens han stryker henne over håret å kysser henne nedover nakken.
"Det kiler!" Utbryter hun mens hun sitter der å spreller.Martinus kikker ned fra køyen sin å ber om å få komme ned med de bedende øynene sine. "Okey da!" Sier jeg litt lavt for å ikke avbryte leken til Marcus å Josie. Han klatrer ned å gir meg en kjapp klem mens han klør meg på ryggen. "Oh!" Stønner jeg. "Har du orgasme eller noe sånt?" Spør Martinus mens han fortsetter å klø meg på ryggen.
"Nesten!" Ler jeg mens kysser han fort på munnen. "Å bli kødd på ryggen er det beste jeg vet!" Sier jeg mens jeg legger meg ned så han får klødd meg over hele ryggen. Jeg tror han hadde klødd meg i 10 minutter da han legger seg ved siden av meg. "Vet du hva?" Mumler han med mild og rolig stemme. "Du er den peneste, snilleste, mest sexy jenta jeg noen gang har møtt." Jeg smiler. Ingen har noen gang sagt noe så fint til meg."folkz? Skal vi legge oss nå?!" Roper Josie fra sengen sin.
"Ja" mumler Marcus under dyna si. Jeg nikker å går for å hente Nils Gilbert (bamsen min) som står på komoden. Martinus går opp i sengen sin å legger seg under dyna. Jeg slukker lyse å gjesper en siste gang før jeg når senga mi.Jeg får ikke sove. Jeg får det bare ikke til. Det har gått to timer å jeg får ikke sove. Jeg reiser meg opp for å se om Martinus sover. Jeg klatrer opp stigen til sengen han og legger meg innerst. "Jeg får ikke sove" sier jeg mens jeg klør han på ryggen. "Ikke jeg heller" mumler han å snur seg mot meg. Han stryker meg over kinnet å kysser meg først en gang. Så to. Så lenge. Han holder rundt meg mens han kysser meg. Jeg kjenner tungen hans inne i munnen min nå. Den er så myk! Vi leker litt rundt med tungene da han stopper. "Jeg elsker deg"
Han sa jeg elsker deg! " Jeg elsker deg å" klarer jeg til slutt å få fram. Han smiler tydelig lettet mens han lar hånden gli nedover ryggen min til den er på rumpa mi. Han lar hånden ligge der en stund for han drar den opp igjen å legger den på halsen min. Kyssene blir heftigere å beina mine er viklet inn i hans.Jeg hadde tydeligvis sovnet for når jeg våknet lå jeg med hodet på brystkassen hans. Jeg ser opp treffer de røde myke leppene hans.
Det kommer mer i morgen. Plis vote å kommenter så jeg faktisk vet at noen leser. Takk uansett!😍😍😍😍☺️😉😋😎
VOCÊ ESTÁ LENDO
The summer romance
RomanceJeg snur meg rundt å ser Martinus gå den stigen på køyesenga. Jeg setter meg opp. "Hva er det?" Hvisker jeg. Han setter seg inntil meg og kysser meg lett på kinnet. " jeg får ikke sove" svarer han. Han legger seg innerst i sengen min og jeg legger m...