Szpital/droga/seks

251 3 8
                                    

ALERT CRINGE (+12/13)
W

AŻNA NOTATKA NA KOŃCU! MAM NADZIEJE, ŻE PRZECZYTACIE!

Od razu jak przyjechała karetka to się zapytałem, czy mogę z nimi jechać. Niestety nie mogłem więc trochę było mi smutno ale nvm. Wsiadłem w auto i zacząłem zapierdalać do szpitala. Byłem zestresowany, zapakowałem na parkingu i zacząłem biec do szpitala.

Przepraszam!- przybiegłem do recepcji i się zapytałem:- Wie pani co z Faustyną Fugińską?

-Tak jest w sali num...-chwila moment- przerwała ja nie wiedziałem o co chodzi- jest pan kimś z rodziny czy coś?

Japierdole i co jej teraz odpowiedzieć?.

-Umm jestem jej chłopakiem-w co ja się wpakowałem? W sumie Fausti jest o wiele ładniejsza niż Wika, mądrzejsza, milsza... DOBRA STOPA rozważałem się za bardzo- to mogła by mi pani powiedzieć w jakiej sali jest Faustyna?

-A tak jest w sali 33(tak jestem maciarą)- powiedziała mi miło kobieta

Czy mam zamiar się zapytać Fausti w szpitalu czy ze mną będzie? -być może. Czy mi staną na samą myśl o niej? -być może

Dobra sala 33 wchodzimy...

-Ooo cześć Bartuś

-Hejka Faustynka. Wiesz może kiedy wychodzisz?- zapytałem

-Tak za koło pół godzinki bo to nic poważnego

-Oo to może poczekam na ciebie i pójdziemy do mnie?- zapytałem trch nie pewnie.

-Tak jasne!- powiedziała radośnie

~godzine później~
Wracaliśmy. W sensie szliśmy do mojego domu.

-Eee Fausti. -zatrzymałem się.- wiem że to dosyć szybko a nawet za szybko ale... Czy chciałabyś zostać moją dziewczyną?- Bałem się jej reakcji w chuj ale mówi się trudno.

-Brtuś.. oczywiście że tak!!! I nie chce ukrywać ale robię się mokra jak o tobie słyszę albo cię widzę.

-czyli teraz też jetseś mokra?- zapytałem zabawiacko

-Tak- powiedziała niemalże od razu.

-To mam pewien pomysł

-To może zrealizujemy ten pomysł u mnie? Mam kilka zabawek i nie ma u mnie nikogo w domu..

Szczerze ten pomysł mi się spodobał... Byliśmy pod domem Fausti. Weszliśmy i od razu zapytałem- to gdzie dzisiaj?

-Niemalże od razu odpowiedziała że w sypialni bo tam ma rzeczy to ją wzięłam w stylu panny młodej w między całując

Pov: Fausti

Całowałam się z Bartkiem BYŁAM TAK MOKRA ŻE SZOK! Jak weszliśmy do mojej sypialni zaczęła się gra wstępna. Zaczęłam zdejmować mu koszulkę i się z nim droczyć on za to zdją mi Crop-top i zaczą mi zdejmować stanik lecz coś mu się wychodziło dlatego mu pomogłam ukazując przed nim moje obydwie wielkie (jak na mój wiek) piersi. Ja je zobaczył odrazy zaczą mi na nich robić malinki, ssać, przygryzać. Jednym słowem? "RAJ„ zaczą mnie rozbierać do końca....

*****

-Okej faustynka takiej zabawy to ja jeszcze nigdy nie miałem- powiedział Bartek.

-A ja takiego orgazmu.....


🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

HEJKA przepraszam że nie było tak często rozdziałów ale całe dnie prawie spędzałam w szpitalu! I po prostu nie miałam czasu pisać ogl jest ok. 540 słów także mój rekord btw przed chwilą mój kot ze żarł jakiegoś robala który cały czas się ruszał w jej mordzie także no XD mam kilka pytań tak poza tym

1) co ma być w następnym rozdziale?! (jakieś propozycje)

2) jak się podobał rozdział?!

3) przyznać się kto był na festiwalu ekipy?!

4) możę chcecie jakieś spicy rozdziały czy coś?

BYE

My (Fartek)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz