...
Güneş neredeyse batmışken Sana, Mina ve Momo yurda girmişti."Siz yukarı çıkın ben evci dolduracağım, yarın eve uğramam lazım. "
-Tamamdır, Mina benim odaya gidelim mi?
"Gidelim ama önce Jihyo hocaya haber verelim. Sende numarası varsa yazsana. "
-Olmaz.
"Neden? "
-Çok korkunç hocaya mesaj atamam.
"Sana sen salak mısın? Ver telefonu ben yazarım. "
-Olmaz! Öyle de kıskanırım.
Sana ve Mina merdivenin ortasında atışırken arkalarından Jihyo'nun gelmesiyle sustular.
"Neyi kıskanıyormuşsun tatlım? "
-Hiçbir şeyi! Öylesine söylemişim yanlışlıkla hocam.
Mina Sana'ya gülerken hep birlikte Sana'nın odasına doğru çıktılar.
"Bayan Park acaba 3 kişi, hatta Momo'yu da sayarsak 4, 4 kişi Sana'nın odasına sığmaya çalışmak yerine oturma odasına mı gitsek? "
"Hmm... Haklısın Mina'cım. Bu kattaki oturma odasına gidelim o zaman. "
-Bence de benim odam dağınık zaten.
"Ben yardım edeyim mi toplamana? "
-Ha? Hocam hiç gerek yok bana yeterince yardım ediyorsunuz. Jeongyeon hoca zaten gördüğünde yardım ediyor.
Jihyo Sana'nın dediklerinden sonra hafifçe duraksadı. Yüzünün düştüğü barizdi.
"Güzelmiş.. Geçin hadi içeri. "
Mina, Sana'nın yanına oturup kulağına doğru yanaştı. Jihyo oturmaya hazırlanırken Mina fısıldadı.
"Kıskandı seni bak. "
-Sus sus.
Jihyo kızların karşısındaki koltuğa oturup televizyonu açtı. Mina kapıdan Momo'nun geldiğini görmesiyle Sana'yı zorla yerinden kaldırıp karşı koltuğa itti. Ani olduğundan Sana'nın ağzından ufak bir korku iniltisi çıktı.
"Momo arkadaşım gel birlikte oturalım. "
"Mina kızım ne yapıyorsun? Güzelim iyi misin? Canın mı yandı? "
-Biraz bacağım acıdı...
Sana Jihyo'ya bakıp dudaklarını büzdü. Canı yanmasa da apaçık tatlılık olsun diye söyleniyordu. Jihyo Sana'nın omzundan tutup yavaşça kendine doğru çekti ve kafasını eliyle yavaşça koynuna doğru getirdi. Kafasını okşamaya başladı.
"Bu temasımdan rahatsız oluyor musun Sana?"
-Hayır, hem de hiç.
Mina ve Momo heyecanlarını dışarıya vurmamaya çalışarak birbirlerini dürtüyorlardı. Mina gizlice telefonu çıkardı ve Jihyo'yla Sana'yı çekmeye başladı. Videoyu sohbet grubuna attıktan sonra telefonu kapatıp gülmeye başladı.
"N'oldu kızlar neye gülüyorsunuz?"
"Hocam bana komik bir mesaj gelmiş de ona güldük. Sana oyuna gireceğiz gelsene. "
Sana Jihyo'ya doğru "Oyuna gireyim mi? " bakışı attıktan sonra Jihyo'nun onayıyla telefonunu çıkardı. 5-10 dakika sonra sonunda oynamaya başladılar.
"Sana arabaya girsene. "
-Durun canım az dolurayım geliyorum.
Jihyo göz ucuyla Sana'nın telefonuna baktı. Sana'nın oynadığı karakterin üstünde yazan adı gördü. "JihyonunSanasi" yazıyordu. Jihyo kendi kendine düşündü, yüzünde ufak bir gülümseme belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reila / Sahyo
FanfictionSana okuluna yeni gelen öğretmenine âşık olur. Kadın sert tavrına karşın, sanılanın aksine Sana'yla iyi anlaşır. Yakınlıkla devam eden ilişkileri öğretmen-öğrenciden ileri gidecek miydi?