12| Barışma

34 7 41
                                    

Sana giriş katta "ablalarına" iyi geceler diledikten sonra kendi odasına doğru çıkmaya başladı. Kimse onu duymasın diye olabildiğince sessiz bir şekilde merdivenlerden çıkıyordu. Odasına geldiğinde Jihyo'nun ona doğru yaklaştığını gördü. Gözleri far görmüş tavşan kadar açıldı. Jihyo ona yaklaşırken panikle kapıyı açtı. Tam kapıyı kapatacakken Jihyo hızlanarak Sana'yı bileğinden yakaladı. Arkalarından kapıyı kapattıktan ortamdaki gerilim gittikçe artmaya başladı. Sana dolabına yaslanmış bir şey demeden panikle Jihyo'nun gözlerine bakıyor, Jihyo ise Sana'nın bileğini sıkıca tutuyor bir yandan da kaşlarını çatmaya başlıyordu.

"Neredeydin? "

Jihyo gözlerinden alev çıkıyormuşcasına Sana'ya bakıyordu. Jihyo fark etmeden Sana'nın yaralı bileğini sıkıca tuttu. Zavallı kız ağzından bir acı iniltisi ile kıvrandı. Jihyo'nun sinirli buzlarını kıran şey de bu oldu.

"N'oldu? İyi misin? Özür dilerim ben... canını yakmak istemedim. "

Jihyo bir şeylerin yolunda olmadığını anlayıp, önünde yaşlı gözlerle duran genç kızın kolunu sıvadı. Gördüğü görüntü üzerine içinde yangınların çıktığını hissetti.

Sana bir şeyler mırıldanarak ağlamaya başladığında Jihyo ikinci kere düşünmeden yavaşça kızın kolunu kaldırdı. Kafasını yanaştırdı ve gözlerini kapadı. Yumuşak dudakları artık önündeki kızın yaraları üstündeydi. İki, dört, sekiz... Jihyo sayısızca Sana'nın kolunu öptü. Genç kız yaşadığı olaydan donakaldı. Ağlaması anında kesilmişti. Jihyo'nun her hareketini izliyordu.

"Sana, ben seni çok özledim... Özür dilerim. "

Jihyo Sana'nın konuşmasına izin vermeden dudaklarına ufak bir öpücük kondurdu. Evet, kendine hâkim olamadan sadece kalbinin sesiyle ilerlemişti bu kez. Kalbi o kızın bu öpücüğe ihtiyacı olduğunu söylüyordu. Sana'nın sevgi ihtiyacı dolu gözleri Jihyo'nun öpücüğünden sonra kadının bir gözlerine bir dudağına kayıyordu. Daha fazlasını istiyordu. Jihyo'nun o hayalini kurduğu şefkatini ve o içini ısıtan öpücüğünü...

"Tatlım... Düşünmeden oldu. Rahatsız olduysan özür dilerim. Sadece bir sevgi göstergesi diyelim. "

-Hayır. Ben daha fazlasını istiyorum. İki haftadır başka kızlara sarılıyorsun. Bana kimse senin kadar mutlu hissettirmiyor. Neden bana bunu yaptın?

"Ben.. sadece okuldaki sevgili iddiaalarını çürütmek istedim. Başkasıyla yakınlaşırsam senin peşini de benim peşimi de bırakırlar sandım. Aramızın bu kadar açılacağını düşünemedim. Çok özür dilerim. Affet beni lütfen. "

Sana kapının kenarında konuştuklarını
fark ettiğinde gözleriyle yatağı işaret etti. İkisi de Tzuyu tarafından özenle düzenlenmiş yatağa geçti. Sana henüz sürprizlerinin farkında bile değildi.

-Jihyo beni çok üzdün...

"Telafi edebilirim. Sen de beni özledin mi? "

Sana karşısındaki kadının Jihyo olduğundan şüphe duymaya başlamıştı. Kendisi gibi davranmıyordu.

-Jihyo içtin mi...?

"Ne? Hayır. Hiç olmadığım kadar ayığım. "

-O zaman... Evet, seni çok özledim.

Jihyo Sana'ya biraz daha yanaştı. Yüzleri arasında birkaç santim kalmış, nefesleri yüzlerine çarpmaya başlamıştı. İkisi de bunun olmasını istiyor, özlemlerinden dayanamıyorlardı. Jihyo genç kızın bakışlarını daha fazla kaldıramadı. Elini Sana'nın yanağına yerleştirdikten sonra tadına bakmak üzere dudaklarına kapandı. Sana yaşadığı şeyin gerçekliğine inanamayarak karşılık veriyor, Jihyo ise sakince kızı öpüyordu... Ta ki...

Reila / SahyoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin