Deniz, İstanbul'un tarihi semtlerinden biri olan Fatih'te orta halli bir ailede yaşayan zeki ve hırslı bir genç kızdır. Boğaziçi Üniversitesi'nde psikoloji okumaktadır ve gelecekte bir psikolog olmak istemektedir. Bir gün, okuldan eve dönerken İstiklal Caddesi'nde bir kaza görür. Zengin bir ailenin oğlu olan Aras, arabasıyla bir taksiye çarpmıştır. Deniz, Aras'a yardım etmek için kaza yerine koşar ve onu sakinleştirir. Aras, Deniz'in güzelliğinden ve yardımseverliğinden etkilenir ve ona teşekkür eder.
Deniz: (Aras'a) İyi misin? Sana yardım edebilir miyim?
Aras: (Teşekkür ederek) Teşekkür ederim. Evet, iyiyim. Sen kimsin?
Deniz: Ben Deniz. İsmin ne?
Aras: Ben Aras. Tanıştığımıza memnun oldum Deniz.
Deniz: Ben de.
(Aras'ın yaralanması nedeniyle endişeli görünen Deniz, Aras'ı evine kadar götürmeyi teklif eder.)
Deniz ve Aras, kaza sonrası birbirlerini görmeye başlarlar. Aynı semtte oturduklarını fark ederler ve birlikte kahve içmeye ve İstanbul'un tarihi sokaklarında gezmeye başlarlar. Aras, Deniz'in zekasına ve hayat dolu ruhuna hayran kalırken, Deniz de Aras'ın karizmasına ve nazikliğine aşık olur. Farklı sosyal statüleri ve ailelerinin karşı çıkmasına rağmen, aralarındaki aşk her geçen gün güçlenir.
Aras: (Deniz'e) Seni tekrar görebilir miyim?
Deniz: (Gülümseyerek) Tabii ki.
(Aras ve Deniz, birlikte kahve içmeye ve İstanbul'un tarihi sokaklarında gezmeye başlarlar. Birbirlerine karşı ilgi ve sevgi duymaya başlarlar.)
Deniz ve Aras, bir gece ortak arkadaşlarıyla bir partiye katılırlar. Partiden sonra eve dönerken, Deniz'in en yakın arkadaşı Ece'nin evinin önünde gizemli bir adam görürler. Adam Ece'nin evine girmeye çalışırken, Aras onu durdurmaya çalışır. Bir arbede yaşanır ve adam Aras'ı bıçaklar. Aras ağır yaralanır ve hastaneye kaldırılır. Polis, olayı araştırmaya başlar ve adamın kimliğini ve amacını çözmeye çalışır.
Deniz: (Ece'ye) Ne oldu sana? Kim sana zarar vermek istedi?
Ece: (Korkmuş bir şekilde) Bilmiyorum Deniz. Bir adam beni takip ediyordu.
Deniz: (Ece'yi sakinleştirmeye çalışır) Merak etme Ece. Polise haber vereceğiz.
(Deniz ve Aras, Ece'ye saldıran adamı bulmak için harekete geçerler.)
Polis: (Deniz ve Aras'a) Adamın ismi Mert. Karanlık bir geçmişi var. Birkaç yıl önce bir suç işlemiş ve cezaevine girmiş. Şimdi intikam yemin etmiş olabilir.
Deniz: (Korkuyla) Ece'ye zarar vermek isteyecek mi?
Polis: Bunu bilmiyoruz. Ama onu bulmak için elimizden geleni yapacağız.
(Deniz ve Aras, Mert'i bulmak için polise yardımcı olurlar.)
Aras'ın yaralanması Deniz'i derinden sarsar. Hastanede Aras'ın yanında kalan Deniz, onu iyileştirmek için her şeyi yapmaya hazırdır. Polis, adamın Ece'yi takip ettiğini ve ona zarar vermek istediğini öğrenir. Ece, polislere adamın kim olduğunu bilmediğini ve onu hiç görmediğini söyler. Ancak polis, Ece'nin adamı tanıdığını ve ondan bir şeyler sakladığını düşünmektedir.
Selin: (Deniz'e sarılır) Aras iyi olacak kızım. Merak etme.
Deniz: (Ağlayarak) Umarım anne. Onu çok seviyorum.
(Deniz'in ailesi ve Aras'ın ailesi, bu zor zamanlarında onları yalnız bırakmazlar. Aras'ın iyileşmesi için dua ederler ve polise yardımcı olmaya çalışırlar.)
Polis, adamın geçmişini araştırmaya devam eder ve onun karanlık bir geçmişinin olduğunu öğrenir. Adam, yıllar önce bir suç işlemiş ve cezaevine girmiştir. Cezaevindeyken intikam yemin etmiştir ve şimdi intikamını almak için geri dönmüştür. Polis, adamın Deniz veya Ece'ye zarar vermeden önce onu durdurmak için harekete geçer.
Mert: (Polislere) Onu sevdim ama beni terk etti. İntikamımı alacağım.
Polis: (Mert'e) Kimden bahsediyorsun?
Mert: Söylemeyeceğim.
(Polis, Mert'in geçmişini araştırmaya devam eder ve onun karanlık bir geçmişinin olduğunu öğrenir.)
Polisin operasyonu sırasında adam yakalanır ve Ece'nin ona neden zarar vermek istediğini itiraf eder. Ece, yıllar önce adam tarafından taciz edildiğini ve bunu kimseye anlatamadığını söyler. Bu itiraf, Deniz ve Aras'ı derinden etkiler. Ece'nin yaşadığı travma onları daha da yakınlaştırır. Fakat bu yakınlaşma uzun sürmez. Ece, geçirdiği bir trafik kazasında hayatını kaybeder. Deniz ve Aras, Ece'nin ölümünden dolayı büyük üzüntü yaşarlar.
Deniz: (Ece'nin tabutuna bakarak) Seni asla unutmayacağım Ece.
Aras: (Deniz'i teselli eder) Onun anısına birlikte yaşayacağız.
(Deniz ve Aras, Ece'nin ölümünden dolayı büyük üzüntü yaşarlar. Fakat Ece'nin anısına saygı duymak için hayatlarına devam etmeye karar verirler.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURKuaz
RomanceDeniz ve Aras, İstanbul'da yaşayan iki gençtir. Farklı sosyal statülerden gelen bu iki genç, tesadüfen tanışır ve aşık olurlar. Fakat aşklarını tehdit eden gizemli olaylar ve karanlık sırları vardır.