Kilit

418 41 11
                                    

1 günde 3 bölüm yazdım fakat siz nu ilk 3 bölümü 3 haftada okuyorsunuz. (daha kısa sürdü bölüm yok uzun süre)

İcardi

Okula gitmeden önce Mert Hakan'in odasına gittim. Kapıyı çaldım ve açmaya yeltendim fakat açılmadı.

Dün için fazla pişmandim bu yüzden bugün özür dileyip müdürle konusucaktim.

Mert Hakan'a kapıyı açması için bağırdım. Yani saat 12ydi erkendi ve ben okula geç kalicaktim. En sonuna Mert kapıyı açtı.

"ne var?" Uykulu ve sinirli ses tonuyla konuşunca altımdaki az da olsa kalmıştı.

"okula gidiyorum ben" sabır diledi "Ee banane?" Gülümsedim ve odaya girdim "Mert özür dilerim. Bugün müdürlede konusucam merak etme"

Odaya göz gezdirip tekrar Mert'e döndüm. Pek beni dinlemiş gibi değildi "Tamam icardi aynen. Hadi baybay" Mert'in bileğini tuttum ve duvara yasladim "Mert"

Mert kaşlarını çattı ve bir adım ileri gidip üstüme yürüdü "Ne yapmaya çalışıyorsun lan piç!" Sırıttım "Sakinn"
Mert sinirle solunca odadan çıktım ve el sallayıp evden ayrıldım.

Bizimkileri gördüğüm de yanlarına gittim ve selam verdim. Muslera yanıma gelip kulağıma konuştu.

"Mert olayı ne oldu?" Aklıma gelince gülümsedim ve cevapladım "Uzaklaştırma aldı. Haksız olduğunu bildiğim için bugün müdürle konusucam" omzumu sıvazladı "Sende ceza alicaksin" başımla onayladım "Hak ettim" ikimizde gülüp bizim çocuklara odaklandık.

Kerem'in boynuna Altay kolunu atti ve yanağını öptü. Kerem kizarirken biz keremin domates haline gülüyorduk.

Ders saatti geldiğinde hepimiz farklı sınıflara gittik. 2 saatlik uzun bir dersten çıkınca müdürün yanına gittim ve Mert olayını konuştum. Ufak bir ceza almıştım, Mertte ceza aldı ama uzaklaştırmasi silindi.

Bende Mert'e haber verdim.

İcardi X Mert H.

İcardi
Pist Mert

Mert H.
?

İcardi
Uzaklaştirman silindi
Haber vereyim dedim

Mert H.
Niye silindi?

İcardi
Müdürle konuştum
İkimizde ceza aldık ama sorun değil

Mert H.
Ceza mi?
Müdür Lise yönettiğini falan mi sanıyor amk
Hic sevmiyorum zaten oc müdür

İcardi
Ceza birşey değil ben halledecem
Sen bana bırak

Mert H.
Gram guvenmedim ama öyle diyorsan öyle olsun

İcardi
Evde naptın

Mert H.
Anani siktim
Oldu mu?

İcardi
Ayip be
Ciddi soruyorum naptın

Mert H.
Ne yaptiysam yaptım
Sana mı kaldı lan piç

İcardi
Sanada adam gibi soru soruyoruz
Hemen sinirleniyorsun

Mert H.
Olamaz mi?

İcardi
Olur da
Degisiksin yani

Mert H.
Eve sakın arkadaşlarını getirme

İcardi
İrfan mi gelicek?

Mert H.
Hayır

İcardi
E o zaman?

Mert H.
Kafa dinlemek istiyorum

İcardi
Geliyorlar o zaman💋

Mert H.
O öpücüğü bir tarafına sokarim senin
Gelmicekler

İcardi
İstersen sende öpersin bebeğim ne var sanki
Hem biz sabah konuştuk geliyorlar

Mert H.
Hay sikecem
Bebeğim deme bana
İrfanda geliyor o zaman

İcardi
İyi gelsin
Bizimkilerle tanışır

Mert H.
Niye tanıştırıyoruz lan

İcardi
Sır bebeğim sır

Mert H.
Tövbe estağfurullah

İcardi
Öpüyorumm

Mert H.
BAK ÇOCUK
(İletildi)



İcardi

Akşam sırf Mert'e gıcıklık olsun diye bizimkileri çağırmıştim. Şimdiki planim İrfanla Muslerayi tanistirmakti. Bizimkiler geldikten 10 dakika sonra İrfan geldi.

Mert İrfan'i odaya götüreceği sırada salona çağırdım. Mert bana ters bir bakış atıp salona girdiler.

Muslera'nın gözü İrfandan başka yere bakmıyordu. Bizimkiler İrfanla tanışıp Mert'e selam verdiler. Bende oturmalarini söylemiştim.

İrfanla Muslerayi yan yana oturtup sırıttım. Mert tek kalmıştı.

Eline telefonunu alıp birşeyler yapmaya başladı, bende yanına gidip ne yaptığına baktım. Zaten bizimkiler koyu sohbete çoktan girmişlerdi.

"Ne bakıyorsun?" Sırıttım ve kolumu omzuna attım "Ne yapıyorsun merak ettim bakayım dedim bebeğim. Gerilme hemen" mert ters bakış attı"Bana bebeğim deme diye uyardım seni" sırıttım ve onayladım.

Mert sabır çekip telefonuna geri döndü. İrfanla Muslera'ya baktığımda ikiside halinden memnun gözüküyordu. Bizim çocuklarlarla sohbete katıldım. Mert asla konuşmuyor bizi izliyordu.

Mert'e bakıp konuşsana sende dedim ses cikarmadan. Başıyla reddetti ve dinlemeye devam etti.

Bu çocukta bir değişik gerçekten.

Hay sikeyim/ Mert Hakan x İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin