Hastalık

304 26 17
                                    

Mert H.

Son günlerde mide bulantısı ve öksürükle uğraşıyordum. Tabi bu esnada İcardi'nin gidesi tutmuştu, arkadaşı Kerem ve Altay'da kalıyordu.

İrfan müsait oldukça gelip bana bakıyordu, İrfan'im olmasa ne yapardım be.

4 günün ardından icardi gelmiş ve halimi görmüştü, icardi odama gidip çorba getirmişti.

"istemiyorum" mızmızlanmistim. Yemek yemek İstemiyordum, midem bulaniyordu.

"kendi ellerimle yaptım. Senin için, küçük bebeğim için" icardi gulumserken ters bir bakış attım "Bebeğim demesene!" Bebeğim demesi için para bile verebilirim, o derece istiyordum fakat benimki de naz işte.

İcardi çorba dolu kaşığı ağzıma uzatırken ağzımı açtım ve çorbayi içmeye başladım. İcardi, sanki Bebeğiymisim gibi benimle ilgilenirken ben ona daha çok aşık oluyordum.

O masumluğu çok hoşuma gidiyordu, pek masum olmasa bile öyle duruyordu gözümde.

Masum bir Çocuk gibi.

Ben aklıma gelince gülümsedim, İcardi bana baktı ve neden güldüğumu sordu. Bir nedeni olmadığını söyledim ve gülmeyi kestim.

İcardi

Ben neden güldüğünü sorunca gülmeyi kesmişti, keşke sormasaydim diye gecirdim içimden. Ben çorbayı içiyorum diye bir yandan dudaklarina bakiyordum ve aklıma istemeden yanlış şeyler geliyordu, her düşündüğümde daha çok kalkıyordu fakat şuan birşey yapamazdim.

Çorba bitince tuvaletim geldi diyerek işimi hallettim. Onu düşünerek çekmiştim, Allah kahretmesin ya.

Artık içim içimi yese bile çıkma teklifi etmiyordum. Arkadaşlarimda bilmiyordu, belkide herkese sürpriz olmalıydı bu? Düşününce güzel gelmişti.

Mert'in yanına gittiğimde uyuduğunu gördüm. Dudaklarına bakıp sırıttım, öpsem sanki nolur diyerek yakınlaştım, bu esnada vaz geçtim ve uzaklaştım.

Uyanirsa büyük sıkıntı çıkabilirdi, derin bir mefes verdim ve odadan çıkıp salona gidip maç izlemeye başladım.

90 dakikanin ardından ayağa kalktım ve telefona gezinmeye başladım. Batshuayi yine başka takıma gidiyordu, yorumlara baktığımda herkesin sövdüğünu görüp güldüm.

Bu adam hep böyleydi zaten. 2 sene kalıyor sonra gidiyordu, insanlar güvenmiyordu o yüzden. Bende çok takmadım, banane sonuçta. Ben Galatasarayliyim, bu habere Mert çok üzülürdü, odasında Batshuayi'nin Trabzonsporlu taraftari dövdüğü fotoğraf asılıydı ve imzalı posteri vardı.

Aklıma tekrar Mert gelince masumca gülümsedim ve sevgili olsaydık nasıl olurdu diye düşünmeye başladım.

Güzel ve tatlı bir ilişkimiz olacağı kesin değildi, daha çok atisip sataşan fakat birbirini sevip, koruyan bir çift olurduk.

Yani tahminimce.

Tekrardan Mert'i düşünerek bir iç çekmiştim. Çok seviyordum be, ona bebeğim derken ciddi söylüyordum fakat o şaka yapıyorum sanıyordu.

Mert'in odasına gitmeye başladım. Odaya geldiğimde yavaşça kapıyı açtım, Mert hala uyuyordu.

Yavaş ve sakin bir şekilde yatağına oturdum ve gülümsedim. Önüne gelen kısacık saçlarını çekip yaklaştım. Derin bir nefes verdim, bu sefer sanırım gerçekten yapacaktım.

Dudaklarina bakıp gülümsedim, dudaklarına yaklaşıp yapıp yapmamak arasında kaldım. Daha sonra amaan diye düşünüp öptüm. Hızlı ve kısa bir öpücük olsa bile mutluydum.

Daha sonra hiç beklemeden odadan ayrıldım ve tuvalete gidip işimi hallettim.

Hay sikeyim/ Mert Hakan x İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin