Artık Her Şarkı Sana

25 4 13
                                    




Akının gidişinin üstünden tam olarak 1 ay geçti, sayısız facetime görüşmesi binlerce mesaj ve aramalar bu 1 ayımızın tam olarak özetiydi.

Sizi en son havaalanında bırakmıştım tabi, akının bir anda dudaklarıma kapanmasıyla son bulan bir veda oldu, o dakikadan sonra akının uçağının anonsunun yapılmasıyla ayrılmış, akının tekrardan yüzümü avuçlarının arasına alıp önce yanaklarımı en son dudağımdan öpüp kendine çok dikkat et asu deyip yanımdan ayrılmasıyla bitti.

Akın gittikten sonra orada dikili vaziyette biraz kendime gelmeyi bekledim, sonra ağladım, arabaya bindim eve gelene kadar tekrar ağladım evet.

Bugün artık mezuniyetine sadece 1 hafta kalmış bir doktorum artık.

Akının gelip gelemeyeceği belli olmayan mezuniyet törenim için ufak bir depresyondayım.

-Asu, o telefonuna daha ne kadar bakmayacağını sorabilir miyim

Deyip odama dalan karsu evet,

-Ne diyorsun karsu ne oldu yine bağırma tepemde,

-Akın, sana ulaşamadığı için bana yazmış nerede diye bak şu telefonuna artık, başlarım senin aşkına da ıstırabına da

Deyip girdiği hızla odamdan çıktı.

Elimle yatağımı biraz yoklayıp telefonumu buldum,

Akın :)

-Asu, neredesin güzelim

-Bugün evde olacaksın sanıyordum

-Hala uyuyor olamazsın değil mi?

-Saat orada 2 buçuk çünkü bu kadar uyumazsın sen

-Asu, karsuya yazacağım sanırım

-Yazıyorum (15:00)

(Hayret artık whatsappdan mı konuşuyoruz şükür)

-Akınnn, geldim buradayım

-Evdeyim, gitmedim bir yere uzanıyordum öyle

-Sessizde kalmış görmemişim.

(Yalan, ağlıyorduk akıncım)

-Asu, aklımı aldın güzelim merak ettim seni

-Aklın hep bende değil mi zaten akın :)

-Dur şimdi aklımı karıştırma,

-Bugün burada bir sahnem olacak, canlı yayın açmaları için konuştum

-Beni izleyebileceksin yani :)

-Akınn, teşekkür ederim bu çok ince bir davranış

-Ne demek, sana karşı her zaman inceyim, hesabı birazdan sana atacağım sizin saatinizle 22:00 da başlayacak.

-Tamam, bekliyorum takibe alayım şimdiden.

-Başarılar akın, şans öpücüğümü sonraya bırakıyorum :)

-Sen olduğun sürece şansa ihtiyacım yok ama öpücüğe hayır diyemem :)

-Serseri, dikkat et izliyor olacağım öptüm.

-Öptüm asu, mecazen değil :)

Tam anlamıyla bir serseriydi, bazen öyle laflar ediyordu ki kendimi bir prenses gibi hissediyordum ama bazen tam bir suç ortağı gibi oluyordu benim için.

Canlı dinleyemeyecek olsam bile yaptığı bu ince davranış az da olsa moralimi yerine getirmiş yataktan çıkmama fayda sağlamıştı.

Önce güzel bir duş ardından yemek, kahve derken şu an bütün aileyi salona toplamış televizyondan canlı yayına bağlanmış bir şekilde bekliyorduk.

Akını bu kadar benimsemiş olmamız normal miydi?

Babam arada söylense de görüntülü konuşmalarımızın bir kaçına yanlışlıkla dahil olmuş, akınla sohbet etme fırsatı bulmuştu.

Annem ve karsu... Akına bayılıyorlardı, araya girmesem benden çok sohbet edip benim ve hatta tanıdığımız herkesin dedikodusunu yapmaya müsait bir üçlüydü.

Malum akın ve karsu meslektaş...

Televizyondan yükselen alkış sesleriyle birlikte hepimiz telefonlarımızı ellerimizden bıraktık ve sistematik bir şekilde kahvelerimizi elimize aldık.

Dışardan biri görse deli gibi güleceğine emindim.

Nihayet çalmaya başladıklarında ben önce bütün grubu tanıttım, tabi Ankara'da olduğu gibi Türkçe parçalarla süren bir konser değildi.

Ama grubun ve tabii akının aurası hepimizi etkisi altına almıştı.

-Asu, oradaki kızların hepsinin akına içinin gittiğini biliyorsun, değil mi?

-Kes sesini, karsu

-Akında yakışıklı çocuk yani, şu bagetleri çevirişine baksana.

-Karsu kes sesini dedim sana,

Bir anda aşırı yüksek çıkan sesimle herkes bana bakmış bir sorun olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.

-Bir sorun yok iyiyim, karsunun patavatsızlıkları işte eheheh

Deyip kahvemden büyük bir yudum aldığım sırada.

Ses kesildi, akın iki adım öne çıkıp mikrofona yaklaştı ilk başta İspanyolca bir şeyler söyledi

(Asu aksanının güzelliğine bakar mısın bu çocuk bal olsa da yesek bu ne)

Daha sonra tahminimce canlı yayının yapıldığı karşısında duran telefona baktı, ve Türkçe konuşmaya başladı.

(Ay asu bayılalım mı ne yapalım)

-Tüm konseri başından beri izlediğini biliyorum, bu şarkı senin için güzelim söylediğim ve söyleyeceğim tüm şarkılar sana asu.

Yüzümde engel olamadığım kocaman gülümsemem, gülümsememe tezat dolan gözlerimle ışıl ışıl bakıyordum ekrana.

Akının muhteşem sesiyle birleşti sözler ve müzik

(Çağan Şengül- yokmuş sevenim senden önce)

Sen olmadan öncе ölmekten betеrim ama,

Uzandın yetişip bana,

Artık her şarkı sana.

(Asu bu çocuğa acilen nikahı basalım kızım)

Şarkıyı bitirip kameraya baktı yaptıkları yetmezmiş gibi bir de göz kırptı.

Alkışlar gittikçe artarken sahneden ayrıldılar.

Annem ve asu tıpkı dolan gözleriyle bana bakarken babamın yüzünde gururlu bir bakış vardı.

Annem bakışlarıyla telefonu işaret edip dudaklarını kıpırdattı, 'ara'

Akın sen bugün sadece benim değil, bütün ailemin kalp atışlarıyla oynadın.

Akın Arslanoğlu kalbime çok büyük zararsın...

------------------------------------------------

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AirDrop /TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin