Hayatın oyunları

40 1 0
                                    


Yirmi üç yaşındayım. Babam iş adamı yani Çınar holdingin büyük patronu. Annem ise beyin cerrahı ne kadar uzaklar babamla annem birbirlerine değil mi? Bu arada sosyetenin başlarındandır ikiside babam yaptığı işlerle hep gündemdedir. Ee tabi doğal olarak annemde. Bana sorarsanız keşke hiç paramız olmasaydı da annemle babamla vakit geçirseydim. Yemişim sosyetesini. Hiçbirinin benim için bir önemi yok. Hepsi gelip geçici. Hepsi b*ktn bişi.
Beni annem büyütmedi babamın tuttuğu bakıcı yani hayriye teyze büyüttü annemden daha yakındır bana. Kardeşim yada abim ablam yok tek ailenin tek kız çocuğu.

Çok sıkılmıştım artık bu hayattan. Avukatlık okumama rağmen babamın parasını yiyorum birazda tadını çıkarıyım ama dimi.

Birgün gene evde tek başıma kahvaltımı yaparken babam aradı.
" Canım nasılsın evde misin.?"
"Evet babacım kahvaltı yapıyorum. Ne oldu sen bu saatte beni aramazsın.?"
"Güneş kızım seninle birşey konuşmam lazım bir işin yoksa şirkete uğrar mısın."
" Tabi baba uğrarım..... Önemli birşey yok değil mi?"
"Ha yok canım ne yani kızımı özlemiş olamazmıyım."
"Peki babacım kahvaltıdan sonra gelirim."
"Tamam canım bekliyorum."
Kesin birşey olmuştur. Babam beni bu saatte asla şirkete çağırmaz. Neyse benim hemen hazırlanmam lazım. Koşarak odama çıktım. Üzerimden pijamalarımı çıkartıp. Beyaz tişörtümü ve altıma siyah kot şortumu giydim. Saçlarımı da düzleştirdikten sonra makyajımı yapıp evden çıktım. Arabama atladığım gibi babamın şirketinin yolunu tuttum. Şirketin otoparkına arabamı park edip. İçeri girdim. Şirkette çalışan herkes bana hoşgeldiniz güneş hanım diye güler yüzlülükle karşılıyorlardı. En üst kata babamın odasına çıktım. Odasından sesler geliyordu. Ee bende meraklı melehat olduğum için kendimi tutamadım ve dinlemeye başladım. Babam " İnşallah kabul eder. Ahmet bey. Siz oğlunuza söylediniz mi.?"
"Evet evet murat bey ilk başta çok zorluk çıkarsada kabul edeceğinden eminim." noluyo lan içerde ne kabul etmesi ne oğlu. Daha fazla dayanamadım ve içeri daldım. "Kızım hoşgeldin ne çabuk geldin bu saatte beklemiyordum seni."
"Hoşbulduk babacım." ahmet amca babamın ortağı yani holdingin %25 i ona ait olduğu için ortak sayılırlar. "Hoşgeldin güneş kızım benim işlerim var siz baba kız konuşun. Hadi görüşürüz."
"Hoşbulduk ahmet amca güle güle."
"Eee noldu baba beni neden çağırdın."
"Kızım, sen avukat olduğun için ve şirketimizin de bir avukata ihtiyacı olduğu için sana bir iş teklifinde bulunuyorum. Bu birinci konu. İlk önce bunun cevabını aliyim sonra diğer konuya geçecem."
"Tamam babacım bende isterim senle çalışmayı ama şu bir hafta olmaz bazı işlerim var belki ondan sonra... Diğer konu neydi."
"Tmm kızım sen nasıl istersen. Diğer konu da ahmet beyin oğlu var yurt dışından yarın dönüyormuş ve onuda babası şirkette çalıştırmak istiyor. Biliyorum kızım oğlunu pek sevmiyorsun ama babası çok ısrar etti.bende kıramadım sana sormak istedim. "
İnşallah değişmiştir yoksa dört sene önceki bir odunla aynı şirkette çalışmak istemem. Salak hiç sevmiyorum oğlunu tamam güneş sakin ol düzelmiştir sonuçta yurt dışına gitmiş. " kızım iyi misin daldın. bak eğer istemezsen zorlamam."
"Yok babacım benim için bir sorun olmaz ama herhangi bir öküzlük yaparsa lafını veririm haberin olsun." " hahahaha tamam tamam benim canım kızımm."
"Baba ben arkadaşlarla buluşacaktım çıkabilir miyim bir haftam var sonuçta dimi.?"
"Tamam canım güle güle."

Arkadaşlarla buluştuktan sonra tekrar eve geldim. Annem coktan eve gelmiş televizyon seyrediyordu.
"Annecim ben geldim sen bugün erken mi çıktın.?"
"Evet kızım. Çok yorgunum sen neredeydin."
"Ben mi.? Sabah şirkete uğradım. Sonra arkadaşlarla plajda parti vardı oraya gittim falan filan işte neyse ben odama çıkıyorum. "
"Kızım bi dur sabah sen şirkette napıyordun." merdivenlerden çıkarken " babam bana iş teklif etti bende kabul ettim bir hafta sonra başlayacağım. Şirketin avukata ihtiyacı varmış." annem arkamdan gelmiş ti bile "eee bu çok iyi haber. İşte benim kızım." diyerek bana sarıldı." Annecim çok yoruldum duş alıcam lütfen bak duştan sonra gelcem yanına hem babamda gelmiş olur . beraber yemek yeriz."
"Tamam çıkıyorum hadi bakalım bekliyorum haa çabuk in."

--------
Duştan sonra üzerimi giyinip aşağı indim. Babamın gelmiş olması lazım. "Annecim babam geldi mi?."
"Evet kızım yukarıda çalışma odasında gelir şimdi gel sen otur masayada babanı bekleyelim."
"Tamam ben babamı çağırıyım o zaman." Yukarı çıkıp babamın odasının kapısıni çaldım. "Babacım girebilir miyim.?"
"Tabii kızım gel."
"Baba aşağıda Derya sultan bizi bekliyor biraz daha geç kalırsak sinir küpüne döner haberin olsun."
"Tamam kızım hadi inelim." babamla beraber yemeğe indik. Yemekten sonra ben odama çıkıp merveyi aradım tabi açarsa. Hastanede mi acaba. Sonunda açtı. "Alo merve nasılsın canım."
"Ayy güneş iyiki aradın yorgunluktan canım çıktı. İki saatlik uykuyla nöbet tutuyorum."
"Canım kıyamam sana. Kızım sende o mesleği seçmeseydin. Bak avukat oldum eşşek gibi yatıyorum."
"Haklısın valla keşke seni dinleseydim."
"Merve sana bişey söylicem."
"Noldu kız çabuk anlat her an yarım kalabilir konuşmamız. Bilirsin ki hasta beklemez."
"Ayy konuştu yine çok bilmiş. Yakında bizim şirkette işe başlıyorum ve tahmin et kimle çalışacam."
" bu çok iyi haber nasıl kimle."
"Şu bizim ahmet amcanın oğlu var ya Deniz miydi neydi adı onunla birlikte yarın dönüyormuş yurt dışından."
"Ayyy kızım o odunla aynı şirkette nasıl dayanacan Allah sabır versin. Ama yakışıklı çocuk yani hem belki düzelmiştir."
"İnşallah canım ya. Hem neresi yakışıklıymış. İstediği kadar yakışıklı olsun öküz olduktan sonra."
"Tamam canım sonra konuşalım acil hasta geldi hadi bayy."
"Tamam canım görüşürüz."

Bugün yaşadıklarımı düşündüm de hayatıma renk geldi. Ama hala mutlu değilim. İçim daraldı. Balkona çıkıp deniz manzarasına bakarak derin bir nefes aldım. İşte huzur. Artık yeni bir güne uyuya bilirim. Kendimi yatağıma attım. Ve uyumaya başladım......

SEN MUTLU OL DİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin