sellllamlar askolar
beynimyokkusurabakmayin
vote ve yorumlarinizi bekliyorum ben kacanzi
bismillahirrahmanirrahim
⚽⚽⚽
"Ben sana Beşiktaş forması giymeyeceksin demedim mi?"
İçime kaçan sesimle karşımda duran Görkem'e söylenmeye başlamıştım. Kapı gıcırtısı gibi konuşmayı ne zaman bırakacağımı bilmeden "Ben gelemem çok utanıyorum," diye devam ettim; Görkem suratını ekşitmiş, dikkatle suratıma bakıyordu.
"Görkem, sen çok yakışıklısın, senin yanında ağzımı açıp doğru düzgün iki kelime konuşamam," diyerek kapıyı suratına kapattığım anda salondan iğrenç bir gülme yükseldi, Kendall Jenner kahkahası atmaya başlayan Sahra'ya "Sus!" diye tiz bir sesle bağırıp ellerimle kulaklarımı kapattım.
Kapı tekrar çaldı.
Ne rezil bir salaksın sen ya????
"Zeynep, alt tarafı maça çağırdım oturur izlersin diye."
Ayağa kalkıp kapıyı açtım. "Çok ayıp yaptığım, değil mi?"
Kaşlarını kaldırdı. "Ben daha ayıbını yapmıştım."
Birden sinirlendim "Evet! Dört gol attın! Seni asla affetmeyeceğim!"
Gözlerini devirdi.
Gözlerini,
Devirdi.
Klişeler kralı.
"Abartmasan mı artık?" diye sordu. "Kafamda şişe de kırdın, soğumadı mı için hâlâ?"
"Yok, soğumadı. Seni sizin kulübe şikayet edeceğim, ceza al halı sahada maç yaptığın için."
Gözleri dehşetle büyüdü. "Sen nereden biliyorsun lan bunu?"
Suratımı buruşturdum "Salak mı sandın sen beni?"
Derin bir nefes aldı ve aldığı nefesi oflayarak geri verdi. "Ne yaparsam beni ispiyonlamazsın?"
Gözüm üzerindeki formadaydı. Sırıttım. "Forman güzelmiş."
Dehşetle "Yok," dedi. "Yok yok, pazardan aldım."
Tek kaşımı kaldırıp ciddi bir sesle sordum. "Maça gelmemi istiyor musun?"
"Evet."
"Gidip ötmemi istiyor musun?"
Hiç tereddüt etmeden "Hayır," dedi. "Sakın yapma."
Sinsice güldüm.
Şimdi elime düştün Kuraltanımazlar Kralı.
"Forma."
Salağa yatarak "Ne olmuş formaya?" diye sordu.
"İçeri geç soyun." Salak! "Şey yani, başka bir şey giyeceksin demek istedim. Soyunmadan giyin. Siktir et, Görkem, sıçtım iyice."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gol Kralı | Yarı Texting
Teen Fiction"Genç futbolcunun piyasa değeri rekor kırdı! İşte o dudak uçuklatan rakam!" "Dünya yıldızlarının arasında! Altın Sol'un büyük transferi!" "Dünyanın en değerli futbolcuları arasında ilk 100'de tek bir Türk var! İşte Gol Kralı'nın bonservis değeri!" A...