(bu bölüm diğerlerine göre kısa olabilir üzgünüm. Vee 1,04 bin izlenme olmuşuz teşekkürler hepinizeee.)
-Chan ne zaman çıkar?
-Bilmiyorum Jisung.
Ah, salak kafam ne diye duşa girdim ki sabah da girebilirdim. Hep benim yüzümden oldu.
Ben kendime söverken doktor ameliyattan çıktı.
-Lee Minho'nun yakınları sizler misiniz?
-Evet.
-Minho, onun çok fazla yarası var kapanması uzun sürecek çok kan kaybetmiş ama sorun değil çünkü kan ihtiyacı giderildi bunun için endişeniz olmasın. Şuanlık yoğun bakım ünitesinde tedavi altına tutacağız onu 2 gün boyunca, eğer bu süreçte bir şey olmazsa normal odaya alabiliriz. Ondan sonra ki iyileşme süreci ona bağlı. İyi günler.
...
-Jisung kendine gel artık bak yarın normal odaya alınıyor. Rahatla, ona bir şey olmayacak bak Felix yakalanmış.
-Hyung, sence sadece Felix mi vardı
orada?-Başka kim olacaktı ki sadece o kaçırmış Minho'yu.
-Hayır, notta hyunlix yazıyordu. Yani Hyunjin de orada olmalı. Minho uyanınca söyler.
-Minho uyandığı zaman onu çok yorma. Çok sarsıldı. Görmedin mi vücudunu ne haldeydi? Minho uyandığı zaman, ilk iki gün kendine gelmeli Jisung. O yüzden bir süre ifade veremiyecek. Neyse uyandığında konuşuruz.
Kafamı onaylar şekilde salladım.
Bilinmeyen Numara - Jisung
Bilinmeyen Numara
Minho'nu kaçıranların adresini ister misin?Jisung
Hayır, Minho uyandıktan sonra belki.B. N. (Bilinmeyen Numaranın kısaltmasıdır.)
Niye bu kadar rahat konuşuyorsun benim kim olduğumu bile bilmiyorsun?
Jisung
Sen öyle san.B. N.
Ne?Jisung
Salak değilim ben Yeonjun. Sensin değil mi?B. N.
Nasıl bildin lan? Müneccim misin?Jisung
Şuan karşımda oturuyorsun?
Ve birine mesaj yazıyorsun?B. N.
Nereden tahmin ediyorsun belki başka biriyle konuşuyorum?Jisung
Yeonjun. Bende numaran var.*B. N. Adlı kişiyi Yeonjun olarak değiştirdiniz.*
Yeonjun
Tüh, neyse Minho nasıl iyi mi?Jisung
Amk bugün özel olarak mı geldiniz?Beomgyu, Minho yaşıyor olmasına rağmen helva kavurur.
Kai, Minho'yu uyuyor olmasına rağmen kafasına top atar. Hem topu nereden buldu o amk. Neyse.
Bogum ayrı zaten o hepten deli.
Sen, hele sen. OLM MİNHO YANINDA LAN YANINDA AMK BAKSANA ÇOCUĞA.YA SABIR YA HAVLE YA.
Bunlar bana teker teker gönderilmiş yemin ederim.
-Kai yeter lan. Çocuk yaralı amk nasıl top oynuyorsun? Hem topu nereden buldun ki?
-Bakkaldan aldım belki Minho uyanır da oynarız diye.
Tanrım! Bana sabır ver. Ben nereye düştüm böyle.
-Hastanın ziyaret saati sona ermiştir, lütfen yanında kalan kişi dışında diğerleri dışarı çıksın.
Sonunda. Manyaklar valla.
-Jis dikkatli ol.
-Merak etme Hyung olurum.
|
|
|Okunma sayısı için teşekkürler hepinize. Bundan sonra bir sınırlama getirsem ne olur?
5 yorum.
5 oy.Şimdilik yeterli bence bunlar gelene kadar bölüm yok. Yazarım ama taslaklarda kalır. Umarım okumuşsunuzdur uyarıyı. Yazabilenler bana ulaşsın. Neyse hadi görüşürüz. ✋🏻