🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷

127 19 0
                                    

Tam tamına 1 ay geçmişti ve bende buraya yani yetimhaneye gelmiştim elbette elim boş gelmedim onlara gelirken her zaman iki koli bazen de üç koli çikolata alırdım. Şimdi ise dört koli almıştım ve biraz da kıyafet. Bu kez yanımda Jisung yoktu, tek gelmiştim. Yetimhanede ki çocuklar beni görür görmez tanımış ve yanıma koşmuşlardı.

-Minho hyung, Jisung hyung nerede? Her zaman birlikte gelirdiniz.

Aha ne diyecektim şimdi?

-Jisung Hyung'un bugün birazcık hasta o yüzden gelemedi, size bulaştırmamak için.

Tamamıyla yalan! Daha dün öptü lan o beni!

-Hmm... Anladım. Ona geçmiş olsun dediğimi söyler misin benim yerime?

-Tabiki söylerim. Hadi gel şimdi oyun oynayalım.

-Tamam!!

Ahh çocuklar... Çok seviyorum onları, nedensiz bir şekilde onlarla mutlu hissediyorum kendimi.

-Oo bensiz başlamışsınız.

Çocuklarla oyun oynarken bir ses geldi onun sesi.

-JİSUNG HYUNG!!!!!

Bir kaç dakika önce benimle konuşan çocuk şimdi Jisung'a koşuyordu. Ona söylediğim şey, beni yalancı yalar mıydı?

-Minho Hyung senin hasta olduğunu söyledi. Hasta mısın?

Jisung ile göz göze geldik. Sonra bakışlarını tekrar kucağında ki çocuğa çevirdi.

-Evet, biraz rahatsızdım sabah ama şuan iyiyim.

-Hmm anladım. Hep iyi oll.

Sonra bana döndü.

-Minho Hyung sende Jisung Hyung'a iyi bak.

Kafamı salladım sadece. Ah kahretsin o kadar utanıyordum ki! Ne yapacaktım? Daha dün sizi öpmüş biri ile mi? Yoksa sizi hep görmezden gelen biri ile olmak isterdiniz?

-Minho Hyung hadii gelsenee oyun oynuyorduk!!

-Geliyorumm!!

...

Çocuklar ile biraz daha oynayıp bir köşeye çekilmiştik. Ben bankta oturmuştum. O ise yanımda. Elimde dondurma vardı onu yiyordum. Onun da elinde bir dondurma vardı. Kafamda farklı düşünceler ve sanırım cevabı kendi başıma bulacaktım. Ona sormaya karar verdim.

-Han?

-Efendim.

-Sana bir şey sorabilir miyim?

-Sor.

-Şey neden dün beni öptün aniden?

Bu soruyu beklemiyormuş gibi bana döndü.

-Oh bu soruyu beklemiyordum. Hmm sevgi?

-Ama biz ayrıldık.

-Olabilir yeniden deneyebiliriz değil mi?

Bilmiyorum. Ne diyecektim?
Deneyelim mi? Denemeyelim mi?

-Ben bunu düşüneceğim Han. Görüşürüz.

|
|
Bu bir yaşam belirtisidir~🍷🍷

Love Me? //•||•\\ MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin