🍷4(14)

52 9 1
                                    

İki haftayı aşkın Minho'yu bulmaya çalışıyoruz.

-Bu sana ders olsun Jisung, Minho buradayken sen onun bilmem kaç kere canını acıttın ama o senin için her canını acıttığın da bir sebebi var diyordu. O senin yanındayken değerini bilmedin Jisung şimdi ise böyle acı çekiyorsun bunu sen istedin.

Haklıydı. Chan bu kez çok haklıydı. O benim yanımdayken canına kıydım onun Felix'le birlikte oldum. Ben ben nasıl bir canavarım.

...

Odama gideyim bare hem belki biraz olsun uyurum. Odama yani odamıza geçtiğimde onun resimleri ve eşyaları vardı. Yine gözlerimden yaşlar akmaya başladı.

-Neden? Minho neden ben böyle kötü biriyim? Neden ben bir canavarım?

Her cümlemde yaşlarım daha çok akıyordu.

-Lütfen Minho geri dön. Yada en azından ben seni bulunca hayatta ol. Nolur Minho.

Şuan çığlık ata ata ağlamak istiyorum. Ama sesim çıkmıyordu. Sessiz ama sesli ağlıyordum. Minho'mu istiyorum.

MİNHO'DAN

Gözlerimi açtığımda bir sandalye de bağlıydım. Hadi ama Felix'le Hyunjin beni kaçırmış olamaz yapmamışlardır değil mi? Onlar benim arkadaşlarım.

-AA!! Hyunjinn çabuk gelll oyuncağımız uyanmışş!!!

-Geldim!!

Siktir. Cidden onlarmış. İyi ama neden?

-Birazcık klasik olucak ama beni neden kaçırdınız?

+Bizimki de birazcık klasik olucak ama seni oyuncağımız olarak seçtik Lee.

-Ne oyuncağı?

Yoksa düşündüğüm şey mi?

-Hmm... Bingo Sex oyuncağımız.

Hayır hayır.

-Daha bakire değilsin değil mi?

-...

-Haha! Hyunjin daha bakire bu salak. Önce sen mi yapmak istersin yoksa ben mi yapayım?

-Ben sert yaparım biliyorsun Felix. Önce sen yap.

Siktir.

-Tamamdır önce bayıltalım senii.

Bu kez kafama bişey yemedim. İlaçla bayılttılar.

...

Uyandım yine... Bu kez yatak gibi bir şeye bağlıydım ve üzerimde baksır hariç hiçbir şey yoktu.

Felix ıslık çalarak odaya girdi.

-Baya iyi vücudun var Lee. Bir kaç fotoğraf çekeyim bari.

Valla salak bu ya.

Umarım Jisung beni arıyordur.

Umarım.

-Evett başlayalım mı??? Başlayalımm.

JİSUNG'DAN

-Daha bulamadık mı?

-Hayır.

|
|
|

Üzgünüm bayadır bölüm gelmiyordu. Aklıma bir şey gelmiyo ki yazayım fici. Baya batırdım bu aralar. Özür dilerim bunun için de. 1000 olmaya çok yakınız bunu için de çok teşekkürler ve tekrardan özür dilerim. ✋🏻✋🏻

Love Me? //•||•\\ MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin