SEVGİLİ OKUYUCULARIM;
ÖNCELİKLE BİR UYARIDA BULUNAYIM DEDİM.
BİLİYORUM, FİC BAYA SAÇMA İLERLİYOR BOK GİBİ YAZIYORUM OKUMAK İSTEMEYENLER İÇİN FİCİMİN KAPISI ŞURDA 👉🏻.
NEYSE BU YAZI DA SAÇMA AMA ÖNCELİKLE BİR UYARIDA BULUNAYIM.
BU FİCDE SMUT YOKTUR. YANİ OLMASINI İSTİYORSANIZDA BEN YAZAMIYORUM. HEHE.
NEYSE BU FİC DE ŞUNLAR YOKTUR;
1. SMUT(isterseniz yazmaya çalışırım yada Atlas yazar.)
2. STRAY KİDS ÜYELERİNİ VE YA FARKLI BİR GRUBUN ÜYESİNİ ASLA AMA ASLA KÖTÜLEMİYORUM.
3. BU FİC HAYRAN KURGUSUDUR. GERÇEK HAYATTAN ALINTI DEĞİLDİR.(yani üyelerin yönelimlerini bilmiyorum(z).)
BU KADAR BUNLAR YOKTUR.
SMUT YAZAMIYORUM DEDİM YA AMA YAZMAK İSTEYEN VARSA İNSTAMI VE TTMİ BIRAKİM ŞURAYA. BANA ULAŞAMAYAN ATLASA ULAŞSIN DİCEM DE ONUN İNSTASI YOKKİ ANA KAPATTI YA O BAŞKASINA VERDİ HESABI DURUN DURUN AÇTIRIRIM ONA BEN.
TİKTOK: YOONGYOONG_MİN
INSTAGRAM: YOONGYOONG_MİN
VEYA BU
MYLOVEİS.NİKİ OKE?AYNI İKİSİDE NEYSE BU ARALAR AKLIMA HİÇBİR BOK GELMEDİĞİ İÇİN VE BURAYI UNUTTUĞUM İÇİN YAZAMIYORUM SORRY 😔.
ÇOK BOŞ YAPTIM UNUTMAYIN BENİİ YENİ BÖLÜM KISA OLUCAK BUNDAN HEMEN SONRA ONU ATICAM DESEM DE İNANMAYIN İNANIN BUNU BEN UNUTUCAM YAZDIĞIM TARİHİ BIRAKİM ŞURAYA BAKALIM NE ZAMAN ATICAM SİZE?
18 HAZİRAN 2024 SALI
SAAT: 01.24
HADİ BAKEM. BYE.