🍷7(17)

53 9 7
                                    

Sonunda Minho ile başbaşa kaldık.

MİNHO'DAN

Yavaş yavaş gözlerimi açıyordum. Anlık bulanık görüyorum ne kadar süredir uyuyorum? Ve hastane odasında ne işim var?

-Minho?

Bu kim? Sevgilim mi? Belki de arkadaşım? İsmim Minho mu? Karşımda sincaba benziyen bir yüz görüyorum. Biraz endişeli gibi duruyor. Ne oldu acaba bana?

-Ne oldu bana?

-Hiçbir şey hatırlamıyor musun?

Kafamı iki yana salladım. İçeri doktor olduğunu bildiğim kişi girdi.

-Uyanmışsınız Minho Bey.

-Uyandı ama hiçbir şey hatırlamıyor sanırım?

-Ah evet, yaşadığı olaylar bir travma haline gelmiş olabilir. Bu yüzden beyni kısa süreli hafıza kaybına neden olabilir.

-Anladım.

-Bir kaç ilaç yazdım. Bunları hastanenin alt katında bulunan eczaneden alabilirsiniz.

-Ne zaman çıkabilirim?

Hastaneleri sevmiyorum.

-Eğer durumunuz iyi giderse bir 3-4 güne çıkabilirsiniz.

-2 gün olmaz mı? Veya 1?

-Dediğim gibi durumunuza bağlı.

Bana ne oldu kii???

-Bana ne oldu ki? Hem siz kimsiniz? Sevgilim misiniz yoksa arkadaşım mı?

Bu söylediklerim sincap suratlıyı sanırım üzdü.

-Sizi üzmek istemem ama bunlara cevap vermek zorundasınız sanırım. Sizi tanımam gerekli.

-Hayır hayır üzülmedim. Bunlara cevap vericem tabikii. Öncelikle ben Jisung, Han Jisung.

Han Jisung... Sincap suratlı daha iyi.

-Seni Felix ile Hyunjin adında arkadaşlarımız pardon eski arkadaşlarımız kaçırdı. Sanırım bir kaç şey yaptılar sana, sende kan kaybından bayıldın. Vücudunda bu yüzden sargılar var. Son sorun ise ben senin arkadaşınım.

Ne arkadaşım mı? Sevgilim olmasını isterdim.

-Peki sevgilim var mı? Kız mı erkek mi varsa?

-Hayır yok. Olsa bile erkek olurdu. Çünkü sen gaysin Minho.

-Adım Minho mu?

-Evet.

Gaymişim. Vayyy.

-Anladım, peki beni kaçıranlar yakalandı mı?

Kafasını iki yana salladı.

-Peki beni biraz anlatır mısınız? Arkadaşlarım kimler, nasıl biriyim, siz nasıl birisiniz? Bunları bana anlatın. Kaç yaşındayım?

-Hmm, sen 23 yaşındasın ve bir restoranımız var. Arkadaş grubumuz ise sen ve benle birlikte 6 kişi. Ben öyle sıradan biriyim, senin en yakın arkadaşınım diğerlerine göre daha yakınız.

Restoran mı??

-Restoran mı? Bize mi ait?

-Evet. Hayalindi bir restoranımız olması.

Oha. Ben bu çocukla baya yakınmışım lan. Ayyy sincabım benimm. Acaba yönelimi ne?

-Ee şey yöneliminiz ne? Böyle sordum ama üzgünüm.

Love Me? //•||•\\ MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin