ZECE

1K 59 0
                                    

    - Ai înnebunit?! Eu nu ma însor! Ce dracu ti-a venit?!
    - Dacă pui mana pe fiica lordului McCartney, alianța îți va oferi putere mai mare. Vei domina în doua ținuturi și noi ne putem duce campania mai departe! Ce nu înțelegi?
   - Tu nu înțelegi ca eu nu ma însor! Fa-o tu!
   - Dar tu ești lordul! Și e ceva ce va trebui sa faci, pana la urma. Căsătoria înseamnă alianța.
   - Nu ma însor!
   - Încetează sa mai fi copil. Dacă te însori nu înseamnă că se schimba ceva în viata ta. Obții o alianța puternica, acțiunile noastre vor prospera și îți vei duce campania mai departe.
   - Nu am de gând sa-mi iau pe cap o lesinata din nobilime.
   - Lesinata din nobilime îți aduce mai multa putere. Nici nu te interesează dacă e frumoasa sau urata. Îți asiguri un mostenitor și nu mai ai treaba cu ea.
    Aici era problema. Astea erau virgine, firave și plăpânde. Iar el era incapabil de blândețe și răbdare, în materie de sex. Mai ales când îl lua valul. Dacă femei cu experienta, cum e Leila, îl dojeneau ca e cam brutal. O mimoza din asta fragila... O va rupe în bucăți.
   - Nu, nu. Ne descurcam și asa.
    - Ai nevoie de un mostenitor. Fir-ar a naibii de treaba, înțelege! Ai treizeci de ani! O sa ajungi sa nu mai poți procrea!
   Rasul lui batjocoritor îl scoate și mai tare din sărite.
   - Alții la vârsta ta au moștenitori care învață să mânuiască sabia! Cui rămân domeniile tale? Campania, pentru care ai luptat atât?! Trebuie sa faci asta! Trebuia de mult! Acum e ocazia perfecta, pentru lord McCartney organizează un turnir al cavalerilor și cine câștiga ii da fiica în căsătorie. E cea mai buna ocazie.
   - Pregătește conacul din Dale. După ce am moștenitorul, vreau ca soția sa se retragă acolo, liniștită. Sa fie lăsată în pace sa facă ce vrea. Va avea nevoie de liniște, după ce voi termina cu ea.
   - Asa vorbești de parca ești un calau.
   - Știu ce vorbesc. Și ma gândesc serios sa nu ma ating de ea. Sunt destule modalități de ma asigura ca sămânța mea ajunge unde trebuie.
   - Ma rog, tu știi mai bine. Eu ma bucur ca ai acceptat ca e esențial și crucial sa faci asta. Pregătesc echipamentul pentru turnir. Ai grija sa nu omori pe nimeni. E doar un sport. Ok?
   - Da, bine, bine.
   Se întoarce spre fereastra și privește ingandurat în depărtare. Cine știe ce urâțenie o mai fi și fiica lordului McCartney. Dacă a ajuns la douăzeci și doi de ani, necasatorita, sigur era o urata pe care nu a vrut-o nimeni. Și în disperarea lui, lordul organizează un turnir, ca un ultim efort de a-si mărita odrasla. Idioții din nobilime, înapoiați, inapți și reduși la minte. O alianța cu McCartney era puternica. Nu era necesar sa te atingi de femeie ca să îți asiguri un mostenitor. Dar mulți ar fi putut sa-si asigure un statut mai bun. Dacă te-ai ales cu o soție urata, pana la urma totul era de fațada și de politica. Nu-i convenea întorsătura, dar Benton avea dreptate. Era un rău necesar.
   Mintea ii fuge la zâna lui superba, pe care a lasat-o acolo. După două luni, încă se gândea la ea. Oare o mai fi pe acolo? Oare acolo locuiește? Cine o fi?

   - Nu pot sa cred ca tata îmi face una ca asta! Tipa ea nervoasa.
   - Mylady, te rog linisteste-te. Nu e un capăt de lume. Știai ca va trebui sa te măriți, pana la urma. Încearcă Lilly sa-si liniștească stăpâna.
   - Da, dar cu cineva ales de mine. Nu cu oricine se nimerește!
   - Tatăl tău te-a lăsat sa alegi, a organizat baluri și banchete, dar tu nu ai ales pe nimeni. Vei trece de varsta potrivita pentru măritiș și va fi greu sa procreezi.
   - Aahh, ma simt ca o iapa de prasila.
   - Mylady, nu e atât de rău. După ce îți faci datoria și ai noroc sa fie băiat din prima, poți sa refuzi vizitele conjugale, dacă nu îți face placere. Poți sa-ti găsești un amant, și atunci totul va fi diferit. Atât timp cât totul rămâne secret, lorzii nu sunt deranjați de asta. Și ei au amante. E ca o convenție.
   - Lilly, îmi vine sa urlu.
   - Știu, mylady, știu, spune slujnica și o îmbrățișează strâns pe stăpâna disperata. Ii părea rău pentru ea. O fata atât de frumoasă și plina de viata, sa se ofileasca lângă un nobil prea educat, ca să știe sa satisfacă o femeie.
   - Ce ma fac, Lilly? As putea sa fug, departe. La mătușa Sylvia!
   - Care te va mărita cu primul bătrân libidinos cu avere și titlu. Măcar, la un turnir, sunt numai tineri, sau cel puțin, bărbați în putere. S-ar putea chiar sa-ti placa. Eu am avut o escapada de câteva zile cu un cavaler. Și, crede-ma, bărbatul ala a știut ce sa facă cu maciuca.
   Oftând resemnata, lady Carolynn se lasă îmbrăcată și coafata  de slujnica ei credincioasa.
   Cavaleri... Oare au fost invitați și membri ai ordinului negru? Doamne, dacă era vreunul din cavalerii lui, acolo?
   În doua luni, nu-si putuse scoate din cap amintirea sărutului ce o lăsase fără aer. A fost cea mai erotica experiență din viata ei. Probabil ultima...
   - Te asigur, mylady, totul va fi în regula. După ce te obișnuiești cu ideea, o sa vezi lucrurile altfel.
   - Lilly, știu foarte bine cum stau lucrurile. Doar sa fii lângă mine când voi avea nevoie.
   - Întotdeauna, mylady.

BLAZONUL NEGRU (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum