ȘASE

1K 58 0
                                    

   - Oh, Dumnezeule! Nu trebuie sa fii atât de sălbatic! Se plânge femeia, retrăgându-se puțin.
   Stătea la marginea patului, în patru labe, iar el era în picioare, în spatele ei, tinand-o de umeri, infigandu-si madularul cu brutalitate în ea.
   - Scuza-ma, Leila, m-a luat valul, spune el, oprindu-se puțin.
   Atunci ea se rasuceste pe spate și îl trage peste ea. Automat, el ajunge între picioarele ei și se înfige adânc în feminitatea ei primitoare.
   - Știi bine ca ești prea dotat și vulcanic, chiar și pentru o femeie cu experienta, ca mine. Ii spune ea, mangaindu-l pe spate.
   El începe sa se miște ușor, încercând sa fie mai blând.
   - Asa, iubitule, asa mai merge, îl încurajează ea. Asa poți sa ma fuți pana dimineața, te voi primi bucuroasa.
   După ce toată ziua a avut fundulețul apetisant al fetei ăleia între picioare, chiar simțea nevoia sa se golească.  Toată ziua i-a frecat pulpele. Și nu-si putea scoate imaginea ei din cap. Buclele alea castaniu-roscate, incadrandu-i dezordonat chipul superb, de zâna, ochii aia verzi, care-l priveau curioși. Nu cu groaza, sau dezgust, cum era obișnuit sa fie privit. Au fost femei care au leșinat la vederea chipului brăzdat de cicatrici. Dar ochii zânei lui îl priveau cu încredere si curiozitate. Avusese grija sa aibe tot timpul coiful pe cap, dar ea deja îl văzuse în toată urâțenia lui. Nu leșinase ca alte fandosite, nu se ferise de el, când a vrut sa o ajute, nu îl privise cu repulsie nici o clipa.
   Iar acum, simțea nevoia sa futa zdravăn, din cauza imaginii zânei lui, după ce se spălase puțin în pârâu. Nu-i ieșea din minte priveliștea aia. Ii venise chiar atunci sa sfâșie hainele de pe ea și sa o posede ca un animal ce era, pe iarba grasa. Din momentul în care o urcase în șa, între picioarele lui, și pana au ajuns La Moară, nu-si putuse potoli erectia ce devenise dureroasa. Sperase ca o va potoli Leila, dar după prima repriza violenta, care se terminase repede, tot se simțea frustrat. Nu ii lăsase răgaz prea mult matroanei, i-o trase zdravăn și a doua oara, dar acum, a treia runda, îl apostrofase ca e prea burtal.
   Știa ca e brutal, era în natura lui. Nu si-ar dori sa facă rău vreunei femei, asa ca avea grija sa facă sex doar cu femei care suportau o maciuca mare între picioare, care sa se miște tare înăuntrul lor. Femei care apreciau sexul la fel de mult ca și el, care mereu cereau mai mult.
   Acum ii părea rău că se comportase atât de brutal cu Leila, îl luase valul cu gândul la zâna lui. Nervii, frustrarea, toate... Se pierduse pentru moment.
   Asa ca încearcă sa se controleze și sa ii ofere și ei un orgasm, sa aibe și ea o placere după corvoada la care o supuse. Se blestema în gând pentru asta. Sexul trebuia sa aducă plăcere ambilor partenei, indiferent de natura relației lor. Dacă Leila era prostituata, nu conta. Facand sex cu el, obligatoriu trebuia sa-i facă placere.
   Asa ca își domolește penetrarile și începe sa se miște cum știa ca ii place ei. Cu degetele ii freca în mod constant sfarcurile întărite. Ea îl strângea tare în brate, între picioare, ii cauta gura, pentru săruturi adânci. Și în scurt timp se cutremura în bratele lui, de un orgasm cum rar avea, din cauza meseriei.
    - Suge-ma! Ii cere el după ce ii trec spasmele.
    -O, dragul meu, pentru plăcerea oferita, meriți sa te răsplătesc cum se cuvine, spune ea și trecea deasupra lui. Imediat ii ia madularul în gura și începe sa-si miște capul în sus și în jos, energic. Curând, se simte și el în pragul exploziei și o prinde de par, tragand-o mai mult în pensiul ce greu încăpea în gura matroanei. Explodează în gura ei, cu un geamăt prelung, apoi ii da drumul și rămâne întins pe spate, încercând sa-si recapete suflul.
   Ea se întinde ca o caracatița peste el și ii spune, mangaindu-l pe piept:
   - Mi-a fost dor de tine. Doar ca nu stiu de ce ai fost atât de sălbatic, știi ca nu ești ușor de luat. Te-a înzestrat natura cu o maciuca mare, știi foarte bine si asta. De ce ești atât de aprins?
   El nu răspunde, rămâne cu privirea pironita în tavan. Ea îl privește cu atenție câteva clipe, apoi ii spune razand:
   - Doar nu te-ai aprins după fata aia? E frumoasa, intr-adevar, dar nu e de nasul tău. Și nu vei putea niciodată sa ii faci ei, ce-mi faci mie. Și nici ea nu o sa-ti faca vreodata, ce-ti fac eu. În plus, sigur e promisa vreunui lord sclifosit, care se va urca peste ea în fiecare noapte, va pompa în ea puțin, pana își va lasa sămânța acolo și ea ii va face o serie de odrasle cu care sa se laude la lorzii lui.
   Nici nu apuca sa rostească bine ultimele cuvinte, ca mana lui mare și grea este în gatul ei, trupul lui masiv îl imobilizeaza pe al ei, iar vocea lui ragusita suna ca o amenințare lângă urechea ei:
   - Nu mai face supoziții despre lucruri pe care nu le cunoști. O mironosița nu m-ar atrage niciodată, nu m-ar satisface niciodată, pentru ca știi foarte bine ce ma satisface pe mine. Dar este o lady care are nevoie de ajutor și protecție. Codul cavaleresc ma obliga sa-i ofer asta, pana ajunge la destinație. Prin urmare, nu voi permite sa ii fie intinata imaginea.
   - Te-ai aprins cam tare, pentru o mironosita. Protestează ea când el ii da drumul. Nu i-am pătat imaginea, am spus doar ce se întâmplă de obicei, cu astfel de mironosițe. De ce te deranjează atât de mult, adevărul?
    El o prinde de solduri și o urca peste el, calare.
    - Nu e treaba ta sa răscolești în viețile oamenilor. Treaba ta e sa ma satisfaci cât am nevoie. Nu uita, am plătit generos pentru serviciile tale. Asa ca, te rog sa începi sa te miști... Tare! Ia-o adânc și saruta-ma în timp ce faci asta!
   - Cu placere, șoptește ea și se apleacă sa-si strecoare limba în gura lui. Știa ca nu ii va spune nimic mai mult, dar dacă va insista, îl va enerva. Și nu-si dorea asta. Prea ii plăcea sa i-o tragă, prea mult timp trecuse de când nu-l mai avusese în ea. Asa ca se decide sa profite de maciuca lui, cât era disponibila pentru ea, și sa lase nimicurile deoparte. Dupa atâția ani, încă o surprindea dimensiunile lui, virilitatea și rezistenta lui. Asa ca ii va urma sfatul și va profita maxim de toate astea.

BLAZONUL NEGRU (I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum