İyi okumalar 💖
~
"Ülkemizde her açıdan takdire şayan olan Kim ailesi, cumartesi günü programımızda konuğumuz olucak bunun için kendi adımıza ayrı bir gurur ve şeref duymaktayız." Duyduğum haberle birlikte elimdeki kumandayı uzatıp hızla önümdeki ekranı kapatım. Perdelerin önündeki hayatan kastıma örnek olan küçük bir haberdi bu. 'Ülkemizde her açıdan takdire şayan olan Kim ailesi?'
Her şeyi boş veriyorum da hangi aile?Başka bir kadının çocuğunu yetiştirip kendi oğluna ve eşine eziyet edip, eşinin ölümüne sebep olduktan sonra diğer başka bir kadının oğluna sahip çıkmış hayatı onlara zindan ettikten sonra hangi aileden kast ediliyordu?
22 yıl önce:
Taehyung'un babası, Saygı değer(!) Kore devlet bakanı başkanlığa aday olduğu zamanlarda annemle tanışmıştı. Tanıştıkları zaman annem benden gebeydi, babam bir kaç ay önce fazla alkol kullanımından ölmüştü, bana gebe olduğu süre boyunca bütün yardımlarına... ihtiyaçlarına... Bay Kim yetişmişti. Doğduktan sonrada hemen hemen her ihtiyacımıza o yetişiyordu, tabiki bunların karşılığında bir bedel vardı.
Annem.
Annem, o zamanlar sekiz yaşındaki Taehyung'u, annesini hatta annesinin üç aylık gebe olduğunu bile biliyordu. Ama bunlara rağmen ailesini umursamayıp her gün annemin yanında bitten kişi Bay Kim'di. Bay Kim anneme deli gibi aşıktı bunu Taehyung bile itiraf ediyordu.
Bay Kim Taehyung'un annesinden boşanamazdı çünkü bu büyük bir skandala sebep olucak ve başkanlığa seçilme olasılığı yok olucaktı.
Bunun için içerde kendi ailesini zere umursamayıp ekran başında mükemmel baba rolünü yaptıktan sonra onları bırakıp bizim yanımıza koşa koşa geliyordu. Bay Kim, annemin gözüne girebilmek için beni yetiştiriyordu, bize sahip çıkıp koruyup koluyordu. Küçüken ne zaman ekranların başına otursam bütün haber bültenlerinde Bay Kim'i ve ailesini görüyordum anneme sorduğumda annem onların çok güzel bir hayatlarının olduğunu ve onların çok yardım sever insanlar olduğu için bize yardım ettiklerini söylerdi. Bu böyle 12 yaşıma kadar sürmüştü yaşımın verdiği bilgisizlik yüzünden Bay Kim'i sadece annemle yakın arkadaş ve bize yardım eden sıradan bir zengin olduğunu sanardım çünkü onlar bana hep öyle söylemişti.
Bay Kim eşinin benim annemi öldürüceğinden korktuğu için bizi İspanya'ya yolamıştı. Biz İspanya'da kaldığımız sürece seçimler gerçekleşmiş ve Bay Kim devlet başkanı olarak seçilmişti. Bu süreç boyunca her ay başı anneme Bay Kim'den yüklü miktarda para geliyordu İspanya'da bile bizim güvenliğimizi sağlayacak bir sürü şey yapmıştı mesela
diğer insanların anneme karşı olan ilgisini kesmeye çalışıyordu çünkü annem çok güzel bir kadındı ve hemen hemen herkesin ilgisini çekiyordu. Yaşım büyüdükçe işler annem ve sevgilisinin istediği gibi ilerlemiyordu. Anneme artık o adamın neden bize para yoladığını neden bize bu kadar sahip çıktığını sorgulamam işlerini eskisi gibi ilerletmiyordu.Tarhyung'un annesi doğum yaptıktan 1 yıl sonra bütün Kore annesinin ölüm haberiyle çalkalandı, herkese annesinin kalp krizinden vefat ettiği haberi yayılmış bütün medyada dolanmıştı. Eve geldiğim gibi anneme Bay Kim'in eşinin öldüğünü söylem için yanıma gidicektim annem Bay Kim'in bize aldığı evin bir odasında telefonla konuşurken yakalamayı beklemiyordum, sadece duyduğum bir cümle beni ona karşı düşman ettmişti.
"Sonunda kurtulduk ondan..."
Karşı taraftan gelen Bay Kim'in kahkahası kanımı dondurmuştu, kimden bahsettiklerini anlamak zor değildi. O an sorguladım; annem gerçek bir insan mıydı, anne yüreği ya da insaf diye bir şey barındırıyor muydu yüreğinde? Her gerçeğin yüzüme tokat gibi vurduğu sahne 13 yaşımda gerçekleşti. Gözlerimdeki yaşlarla odama koşup yatağıma gömülmüştüm. O gün ve o günden sonra gelen her gün Taehyung için annesi için o doğan çocuk için küçük bedenimin verdiği çaresizlikle sadece ağlamıştım. Geçen her gün anneme yalvarmıştım, o adamı bu iğrenç hayatı bırakıp bize yeni bir sayfa açması için ama annem her böyle bir şeye kalkıştığında Bak Kim onu ve beni ölümle tehdit ediyordu. Bay Kim aşkın boyunu aşıp annemi sadece bir takıntı yapmıştı.