Karanlık odanın içinde göz gözü görmüyordu ama dudaklarım yumuşak dudaklarını bulmuştu. Dudaklarını kemirircesine emdikten sonra penisimi dayayıp sokmaya başladım. Küçük inlemeleriyle teninin vücuduma çarpışı bir biriyle karışmıştı.Bir kaç dakika içinde boşaldıktan sonra penisimi vijinasının içinden çektim. Sarı saçlarından tutup kafasını geriye doğru çektim ve boynunu emmeye başladım.
Kapı zili çalmasıyla kalbim kan pompalamayı durdurdu. Kızın boynunu emmeyi bırakıp hızlıca üstünden kalktım. Daha adını bilmediğim kızın kolundan sertçe tutup giysi dolabına götürdüm. Kıza sesizce oraya saklanmasını söyledim, şaşırtıcı derecede söylenmeden dediğimi yaptı. Bende o esnada yerde duran kondomları ve kızın kıyafetlerini topluyor çekmeceme fırlatıyordum. Kapı bir daha çaldı, herşeyi toparladığıma emin olduktan sonra yerde sürünen lacivert baxsırımı giyip kapıya doğru hızlı adımlarla yürüdüm. Kapıyı açtığımda ise beklediğim kişi vardı, nerdeyse bir aydır düzenli bir ilişkimiz olan Jisung karşımdaydı.
Jisung'u bundan önce kendi evinde bir kere daha aldatmıştım ama ruhu bile duymamıştı. Buna güvenerek içimde bir rahatlık vardı.
"Bebeğim hoşgeldin" diyip dudaklarına bir buse kondurdum. "Hoş buldum" içeri geçerek paltosunu askılığa astı. "Kütüphane bugün erken kapattı, bende dedim evde bilgisayardan çalışmaya devam ederim. Ee sen neler yaptın bakim bi tanem"
"Aynı bende, bi Niki' ye gittim kahve felan içtim" dedim ve Jisung kollarını boynuma sararak "Filim felan mı izlesek?" bana cilve yapıyordu, bende bu cilveyi devam ettirdim. Belini sararak kendime daha çok yaklaştırdım. "Sikerler filmi daha eğlenceli bir şeyler yapalım"
Anlamamış gibi yaparak"Ne yapaliriz mesela" sinsice sırıttım "Halka sokmaca oyunu oynayalım?" deyip bacaklarını tutup belimi sarmasını sağladım. Ardından deli gibi öpüşmeye başladık. Götünü avuçlayarak sıktım ve salona doğru ikimizide götürdüm. Jisung'u koltuğa yatırıp üstüne çıktım. "Felix yatakta yapsak daha iyi olmaz mı?"
"Farklı şeyler denemek istiyorum yavrum" dediğim an utanarak kafasını çevirdi. Üstündeki yün kazağı çıkararak vücudunu emmeye başladım. Küçük iniltiler çıkartarak bana eşlik ediyordu. Elim geniş paça pantolonuna gitti. Pantolonunun düğmesini ilikleyerek fermuarını açtım, indirdim. İki parmağımı deliğine soktum, bu işi hızlıca yapıp dolaptaki kızı çıkarmak istiyordum çünkü kız dolapta fazla dayanamazdı.
~~~
Jisung'un uyuduğundan emin olduktan sonra onu kucağımdan alıp koltuğa yatırdım. Ses çıkarmamaya özen göstererek yatak odasına gittim. İlk önce çekmecemdeki kıza ait olan kıyafetleri çıkarttım, sonrada paltoların olduğu dolaptan kıza uygun bir palto seçtim. Dolabın kapağını kapattıktan sonra koltukta oturarak ne yaptığımı anlamaya çalışan Han'ı gördüm. Kalbimde bir şeylerin hopladığını hissettim. "Felix ne yapıyorsun orda?" anlık kalbimin durduğunu hissettim.
"Üstümüze örtücek bir şey arıyordum da..." dediğim şey aşırı mantıksızdı, zaten yatağın üzerinde bir tane çarşaf vardı onu getirmek yerine niye dolaptan palto getirim ki. Neyse ki uykuluydu, dediğime kafa yormadan "Boşver yatağa geçelim orda daha rahat uyuruz" boğazıma düğüm bağlamışlar gibi konuşamadım korkudan.
Yavaşça ayağa kalktı benim olduğum tarafa doğru gelmeye başladı. Koşarcasına yanına koştum ve omuzlarından sertçe tuttum. Ne yaptığımı anlamamış gözlerle bana baktı. "Felix napıyorsun canımı yaktın" bende ne yaptığımı bilmiyordum ama yerdeki kıza ait olan kıyafetleri görürse kıyamet kopabilirdi.
"Benim sana bir şey göstermem gerek" dedim. "Ne göstericeksin, kötü bir şeymi oldu?" dedi kaygılı bir şekilde. Son anda aklıma Jisungun fare fobisi geldi "Sanırım evet tuvalette fare var onu yakalicaktım" dememle gözleri şaşkınca bana baktı. "Felix... Ne faresi bizim evde fare ne gezer" elim ayağım titremeye başlamıştı, anlımdan terler akıyordu. "Felix iyimisin?" dedi. Zar zor yutkunarak "iyiyim sadece bende biraz fareden korkuyorum"
Kolumdan tutarak beni yatak odasına sürüklemeye başladı "Bu evde fare olmaz merak etme, gördüğün başka bir şeydir" ne yapacağımı bilemeyerek Han'ı durdurdum "Jisung lütfen bi bakalım sabaha kadar uyuyamam ben korkudan" dedim. Gözlerini kısarak bana baktı "Sen bir şey saklıyorsun" dediği an kafamda havai fişekler patladı. Sadece "Ne?" diyebildim. Kolunu tuttuğum elimi çekerek yatak odasına bi anda daldı ve ışığı açtı. Bu dakikadan sonra artık evsizdim.
Jisung "Sen..." ağlamaklı bir sesle "Beni aldattın mı Felix?" gözlerim aşağıya doğru yuvarlandı. "MADEM ALDATICAKSIN NİYE BANA BU KADAR UMUT VERDİN ŞEREFSİZ!!!" diye kükredi. Utancımdan sadece "Özür dilerim" diye mırıldana bildim. "Bİ DE ÖZÜR DİLİYOR SİKTİĞİMİN ORUSPUSU SİKTİR GİT LAN EVİMDEN!!!" nefret kusarcasına. Yüzümü kaldırdım, nefret dolu gözleriyle bakışarak "Gidicem merak etme bu utançla burda duramam zaten, ama bana böyle bakma canımı yakıyorsun" dedim ona bir adım yaklaşarak "Sakın bana yaklaşim deme mahvederim seni!"
Hafifçe sırıtarak "Ben az önce mahvoldum zaten" diyerek bir adım daha attım ve sol elimi yanağına yerleştirdim, yüzündeki elimi tutarak fırlattı. "Git valizini topla çık evimden bi daha görmiyim yüzünü ahmak herif!" anlaşılan o ki affetmicekti belki zamanla affederdi ama şimdi evreni siksen affetmezdi.
Yüzümü eğerek yatak odasına girdim valizi alıp, yere yatırdım ve fermuarını çekerek içine kıyafetler koymaya başladım. Arkamdaki Jisung'ta hıçkırarak ağlıyor bir yandanda bana sövüyordu. Kızın çamaşırları dahil herşeyi bavula sıkıştırıp kapattım. Yanımdaki paltoyu aladım, bavulu yerden kaldırdım. Bavula koymadığım kıyafetleri giydim. Kızın olduğu dolaba doğru ilerledim, dolabın kapısını açtım. Jisung'un sövme sesleri bi anda kesilmişti, eminim ki ağzı sonuna kadar açılmış şaşkın gözlerle kıza bakıyordu.
Kızı dolaptan çıkardım, paltoyu eline vererek giymesini söyledim. Sözümü dinleyerek giydi, kızın kolundan bavulunda tutacağından tutarak ikisinide sürükledim. Han'la göz göze geldiğimizde ise tahmin ettiğim yüz ifadesiyle bana bakıyordu. Yüzüne iki saniyeden fazla bakamayarak evin kapısına doğru ilerledim. Dış kapının oraya geldiğimde ise tam kapıyı açacaken Jisung'un kahverengi cüzdanını gözüme kestirdim, hızlı ve sessizce aldım. Açtım tüm parayı aldım. Sonuçta Jisung bir daha benimle muhattap olmamak için yaptığım hırsızlığı görmezden gelicektir.
Kızın anlamsız bakışlarını iplemeyerek cüzdanı geri yerine bıraktım. Kızla beraber dışarı çıkarak bir daha asla giremeyeceğim o evin kapısını kapattım. Kıza dönerek "Evinde birilerini ağırlamak istermisin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
to protect
Teen Fiction//Hyunlix//+18 "Belki şair olamayacağım, ama yaşadığım en güzel şiir sen olacaksın Lee Felix" 18/07/2024