reklamlar
reklamlar bitti
amk daha biri bitmeden yeni fice başladım yksde de kağıda trump x putin oneshot yazarım
şarjım 31sjsjsjsjsjsjssj
-----------------------------------------------
gözlerimi aralarken, hala Minjeong'un odasında olduğumu fark etmemle içime kocaman bir öküzün oturması eş zamanlı olmuştu. bugün iğrenç bir gün olacaktı. tüm bu olanları onlara nasıl anlatacağıma dair en ufak fikrim yoktu. sanki dipsiz bir kuyunun en dibine ulaşmayı başarmış gibi hissediyordum. en olmayacak şeyin başıma gelmiş olması gibiydi yani.
ben Minjeong'la birlikte olabilmek için, onunla mutlu bir şekilde yaşayabilmek için onca zorluğu kabullenmişken ve zamanında bir şey olmayacağına dair ona sözler vermişken düştüğüm durum acınasıydı. belki de en başta o gece o kadar içmeseydim ya da devamında duygularımı ona hiç açmasaydım böyle şeyleri dert etmek zorunda kalmayacaktık. ama aşık olmuştum ya bir kere onun güzel bakışlarına, teninin bebesi kokusuna ve sincabı anımsatan tatlı yüzüne. istesemde kendimi geri tutamazdım. ben tüm bu risklere rağmen kapılmıştım Minjeong'a. şimdiyse ikimizin birden kariyeri benim Jaewook'la olan sözleşmemle beraber yok oluşa ilk adımını atmıştı belki de.
derin nefesler alırken içimin daraldığını hissediyordum. yatakta uzanmak bile zor gelmeye başlamıştı. en başından beri beni bunaltan şey düşüncelerimdi aslında ve benim kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. kendi zihnimin içi çok yorucuydu.
yatakta doğrulurken bir yandan da kahvaltıda ne yiyeceğim ya da Aeri ve Ning'in diş fırçalarını öpüştürsem mi gibi beni mutlu edecek şeylere odaklanmıştım. Aeri'nin her seferinde şahsıma karşı uydurduğu küfürler rahatlatıcı bir etkiye sahipti.
bir yandan dolanmış saçımı hafifçe düzeltirken yataktan tamamen kalkmış ve kendime gelebilmek için açma germe yapmıştım. hem zihnen hemde fiziken rahatlamadığım sürece buna devam edemeyeceğim bir gerçekti. sonuçta bu çöküntüyle hiçbir şeyi yoluna koyamazdım. yoluna konacak bir şeyin kalmamış olmaması asıl komediydi gerçi.
karanlık tarafa tekrardan çekilecek gibi olurken, mutluluk seviyemi düzeltebilecek son bir şey kalmıştı. Minjeong. ona kısa bir süre bakmak bile saatlerce huzurlu olmama yeterliydi. tabii lafın gelişi olsa da şu an beni gerçekten rahatlatabilecek tek şey oydu.
içimdeki hafif tedirgin hisle, duvara dönük bir şekilde kendini yorgana gömmüş bedene ilerlerken dağılmış sarı saçlarına gülmeden edememiştim. fakat tam yorganı aralarken en beklemediğim şeyle karşılaşmıştım. terler içindeyken kesik kesik nefesler alan bedeni.
hala gözleri kapalı olsa da zar zor nefes aldığı her halinden belliydi.
açıkçası ne olduğu hakkında en ufak fikrim bile yoktu fakat acilen müdahale edilmesi gerektiğine emindim. normal değildi bu hali ve ciddi bir şey olabileceği düşüncesi beni deli gibi korkutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
idol • winrina
Fanfictiontüm medyadan gizli bir şekilde ilişki yaşayan karina ve winter ikilisi, şirketin karina için ayarladığı sevgili olayları yüzünden zor zamanlar geçirmeye başlar. özellikle winter'ın gönlünü almaya çalışan karina için bu dönem daha da yorucu olur. [dü...