Цей розділ міг вийти до 00:00,якби ДТЕК трохи відповідальніше дотримувались своїх графіків😃.
(А взагалі,він міг вийти ще раніше,якби я не застрягла на знайомстві з Нанамі,тому вибачте,якщо написано по-дурному💀🙏)Хай там як,вийшов раніше,ніж за місяць від попереднього,і слава богу..
Приємного читання)😚
P.s.
Мій тік ток: juliebeckham22
Мій тгк: Чай,троянди і театр☕️🥀🎭(посилання на нього є тут у профілі)###
=. Нанамі Кенто .=
Чоловік зневажав твою сім'ю попри увесь її "дар" через неприємний досвід у спілкуванні з нею. Тому,коли Ітадорі під час спільних з Кенто завдань годинами розповідав йому про те,яка крута їхня нова однокласниця,чоловік слабо у це вірив.
– Ох,пане Нанаміне,ви обов'язково знайдете спільну мову,вона багато в чому на вас схожа!
– З мого досвіду,таке навряд чи спрацює,– щоразу відказував Нанамі у відповідь на захоплені слова юнака."Аж не віриться,що хтось із клану Хайші товаришує з кимось накшталт Юджі,– думав про себе чоловік,ідучи зі своєї улюбленої пекарні,– можливо,він додумав собі зайвого?"
Думаючи про це,маг зовсім не помітив дівчину,яка неслася у його бік на всіх парах.
Та й вона,схоже,не надто озиралася по сторонах,відтак зненацька врізалася у чоловіка,впустивши з рук усі папери,що так старанно несла.– Ой,вибачте,заради Бога! – Хутко відказала ти,опускаючись на коліна,щоб зібрати усі розсипані аркуші.
– Усе гаразд. – Заспокійливо промовив чоловік і,окинувши поглядом паперовий пакет з випічкою,який він впустив від зненацького зіткнення,приречено зітхнув.
Потім поглянув на те,як ти відчайдушно намагаєшся зібрати папір і сам сів навпочіпки.– Давайте допоможу.
Від зненацької пропозиції ти підняла свій погляд на чоловіка і вдячно усміхнулася.
–Ох,дуже вам дякую.
Разом ви швидко усе зібрали,та коли ти потягнулася за останнім аркушем,ти помітила,що він залетів під паперову торбу,поруч з якою лежали сухарі,багет та інша випічка,що висипалася з нього.
Подумавши секунду,ти зрозуміла,що пакунок належав тому самому чоловіку,якого ти щойно ледь не збила з ніг.
Ти підняла останній аркуш і,повернувшись до блондина,присоромлено вклонилася.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоє життя в "Магічній битві"
FanficВ автора гіперфікс на новому аніме,тому ловіть збірку🫡